1. leht 1-st
MÜÜDUD, LUKKU-M: 520i 1986
Postitatud: 30 Juul 2007 08:54
Postitas Aare
kustutatud
Postitatud: 02 Aug 2007 09:52
Postitas Aare
Auto praeguse seisuga reede (03.08) õhtuni broneeritud.
Postitatud: 17 Nov 2007 22:45
Postitas Aare
Postitatud: 18 Nov 2007 14:27
Postitas Drama
Kas 12000 eest saab veljed kaasa? Kui jah siis kummad? Kas need mis on auto24.ee üleval või motors24.ee üleval.
Oleks autost muidu väga huvitatud aga 12000.- pole vist välja käia, kas selline pakkumine sobib näiteks et ilma valukateta 8000-9000 näiteks?
Postitatud: 21 Nov 2007 09:12
Postitas Aare
Kehtiv on motors24 kuulutus. Arvestades töö ja raha hulka, mis auto sisse pandud on, ei näe mingit põhjust seda poolmuidu ära anda. 8000 eest müüakse tavaliselt autosid, millel tuul roosteaukudes vilistab.
eh
Postitatud: 21 Nov 2007 17:29
Postitas ökosohver
no pool aastat oled sa seda yritanud myya.arvestades varasemat kuulutust oled sa hinna tykkmaad maha lasnud kas äkki poleks m6tekam seda kevadel uuesti proovida...yldiselt on e28 ostjate mentaliteet rohkem p6lludrifti ja muidu hängiate tyypi...korraliku e28 peale ihub hammast pigem m6ni siinne asja armastaja kelle väärtushinnangud on selle auto suhtes k6rgemad. ma meenutaks t6nise s6nu kes mainis et oli auto yles löönud mitu head kuud v6i pigem aastat ja myygikuulutuse peale ei tulnud keegi isegi vaatama samal ajal kui mina suht poolpiduse masina otsa sattusin ja pidin leppima sellega et läheb ysna suur hulk raha sinna alla et asja saada ja veel enam 17 tonni peale oli helistajaid rohkem kui 2 tunni jooksul ka peale myyki kui kuulutus polnud ei muudetud ega aegunud. see näitab seda et tattmokad ja muidu tegelased tahavad odavalt saada kas yles ehitud plastide näol autot mille tehniline seis pole oluline v6i mingiks niiöelda projektiks mille resultaat peaks saabuma m6ne aasta joookusl kuusakoski ukse taha kastikestes ... m6ni ytleb samas et noh rinka peale on selle raha eest autot kyll...edasist ei kommenteeriks:) aga edu myygiga...mina loobusin ja otsustan seni veel praeguse auto kasuks:)
Re: eh
Postitatud: 21 Nov 2007 17:53
Postitas Ruut
ökosohver kirjutas: ma meenutaks t6nise s6nu kes mainis et oli auto yles löönud mitu head kuud v6i pigem aastat ja myygikuulutuse peale ei tulnud keegi isegi vaatama samal ajal kui mina suht poolpiduse masina otsa sattusin ja pidin leppima sellega et läheb ysna suur hulk raha sinna alla et asja saada ja veel enam 17 tonni peale oli helistajaid rohkem kui 2 tunni jooksul ka peale myyki kui kuulutus polnud ei muudetud ega aegunud.
see näitab seda et tattmokad ja muidu tegelased tahavad odavalt saada kas yles ehitud plastide näol autot mille tehniline seis pole oluline v6i mingiks niiöelda projektiks mille resultaat peaks saabuma m6ne aasta joookusl kuusakoski ukse taha kastikestes ... m6ni ytleb samas et noh rinka peale on selle raha eest autot kyll...edasist ei kommenteeriks:) aga edu myygiga...mina loobusin ja otsustan seni veel praeguse auto kasuks:)
Kodanik ökosohver
Loodan, et Su eesti keele õpetaja on veel elus. Muidu ta lihtsalt vähkreks oma hauas ja ei saaks kuidagi rahu. Sysi juba korra proovis tähelepanu juhtida Su kirjatükkide stiilile. Sa pole teda kuulda võtnud. Vigu võime kõik teha -
errare humanum est. Aga see kuidas Sina kirjutad on lihtsalt JUBE. Selliste lohisevate lausete (ma ei viitsi kokku lugeda palju ühes lauses on sõnu) mõte ei jõua vist kellelegi muule, peale Sinu, kohale
hm
Postitatud: 21 Nov 2007 17:56
Postitas ökosohver
ok

Re: eh
Postitatud: 21 Nov 2007 18:42
Postitas Aare
ökosohver kirjutas:no pool aastat oled sa seda yritanud myya.arvestades varasemat kuulutust oled sa hinna tykkmaad maha lasnud kas äkki poleks m6tekam seda kevadel uuesti proovida...yldiselt on e28 ostjate mentaliteet rohkem p6lludrifti ja muidu hängiate tyypi...
Veelgi enam, on veel teatud seltskond näljarotte, kes on endale seadnud eesmärgiks leida 5000 kr eest täisrestaureerimise läbinud masin. Käivad sellised kohal, kärsad vingus, et nää, kriips siin ja nää roostetäpp seal. On üsna selge, et kes küsib enam-vähem keskmise kuupalga eest müüdava auto kohta, et kas ilma velgedeta saaks mõni tuhat odavamalt, see ei suuda sellist autot isegi elementaarses korras pidada.
Re: eh
Postitatud: 21 Nov 2007 19:18
Postitas meelis k
Aare kirjutas:
On üsna selge, et kes küsib enam-vähem keskmise kuupalga eest müüdava auto kohta, et kas ilma velgedeta saaks mõni tuhat odavamalt, see ei suuda sellist autot isegi elementaarses korras pidada.
Üldiselt on küll nii. Aga näiteks mina olen küsinud auto hinda ilma velgedeta selle tõttu, et mul oli parasjagu 3 komplekti velgi olemas, mis alla sobiks. Teine variant, et velg on nii kole, et ei tahaks oma hoovi vedelema neid tuuagi

.
Tundub korralik masin nii seest kui väljast. Seda ei tohikski odavamalt müüa

.
Postitatud: 21 Nov 2007 23:03
Postitas omega
Korralik on ta tõesti

.
Aga miks jagaja vale koha peal on, peaks ju nukkvõlli otsas olema 95kw puhul ? Isearetus ?
Postitatud: 22 Nov 2007 00:39
Postitas Allan L
Aga miks jagaja vale koha peal on, peaks ju nukkvõlli otsas olema 95kw puhul ? Isearetus ?
E28 puhul sellist asja minuteada pole....e30 ja e34 ainult nuka otsast jagajaga...

Postitatud: 22 Nov 2007 08:23
Postitas Aare
omega kirjutas:Korralik on ta tõesti

.
Aga miks jagaja vale koha peal on, peaks ju nukkvõlli otsas olema 95kw puhul ? Isearetus ?
Väite esitajal paluks end tehniliselt harida. L-jetronicuga ongi jagaja seal.
Postitatud: 22 Nov 2007 14:17
Postitas omega
Aare kirjutas:omega kirjutas:Korralik on ta tõesti

.
Aga miks jagaja vale koha peal on, peaks ju nukkvõlli otsas olema 95kw puhul ? Isearetus ?
Väite esitajal paluks end tehniliselt harida. L-jetronicuga ongi jagaja seal.
Seda küll, et L-jetronic, aga ´86a. masinal peaks juba motronic olema. Ja kuna sul L-jetronic, siis on see mootor ju 92kw

.
Postitatud: 22 Nov 2007 15:01
Postitas Aare
86 oli L-jetronicuga M20 mootor täiesti tootmises ja arendas 95 kW. Allikas: E28 Betriebsanleitung, 1986 müüdud autodele, lehekülg 5-06. Konkreetne auto on toodetud 01/86.
Ma ei ole selle Motronicu looga niiväga kursis, aga enda tähelepanek on, et Motronic oli peal katalüsaatoriga autodel ja L-jetronic kativabadel. Kõikidel Motronicuga E28 520i'del olen igatahes näinud katti, lamdat ja spidomeetril kirja, et kasutada ainult pliivaba bensiini.
Seega kui sa üritad püstitada hüpoteesi, et ma olen ise mingi mootori peale aretanud, siis sa eksid ja ma ei näe ausaltöelda võimalust, kuidas sa seda tõestada suudaksid

Postitatud: 22 Nov 2007 17:09
Postitas meelis k
Mul on mõlemal e28l (92kw ja 95kw) jagaja samas kohas.
Postitatud: 22 Nov 2007 17:37
Postitas Aare
Üks 520 on sul enne 10/85 ja teine peale 10/85. Nimetatud tärminil tehti miskid muudatused mootoris, millest tõusis võimsus 92 kW-lt 95 kW-ni.
Et asi veel segasem oleks, siis on olemas ka Motronicuga versioon, mis on kah 95 kW. E28 peal on seda minuteada ainult katiga variantidel. E30 peal on ka ilma katita. Ja et asi veel segasem oleks, siis nii katiga kui katita on võimsus samamoodi 95 kW, vahe on ainult momendikõveras.
Postitatud: 25 Nov 2007 18:24
Postitas Aare
MÜÜDUD