BMW E9 3.0 CS 1974
BMW E9 3.0 CS 1974
Sai siis üks ammune unistus teoks tehtud ja Saksas (Münchenist) antud isendi järgi käidud. Tänud isale, kes oli abiks auto toomisel.
Sõitsin autoga ise Tallinna välja (ca 2000 km) ja peaks ütlema, et veermik ja mootor töötasid nagu uuel autol. Natuke siis autost ise ka:
aasta 1974, kaks karpat, nagu ikka. 132 kw. Värv sinine. Läbisõit omaniku jutu järgi ca 130 000, aga vist ikka rohkem. Seisukord antud aastakäigu kohta üsna hea. Pindmisti roostet leiab siit ja sealt + tagumise istme riie vajab vahetamist, aga see ei ole üldse primaarne. Raadio ei ole originaal, uste puitliistud on teist tooni, muidu kõik muu paistab ehtne.
Lisadena katuseluuk.
Sõitsin autoga ise Tallinna välja (ca 2000 km) ja peaks ütlema, et veermik ja mootor töötasid nagu uuel autol. Natuke siis autost ise ka:
aasta 1974, kaks karpat, nagu ikka. 132 kw. Värv sinine. Läbisõit omaniku jutu järgi ca 130 000, aga vist ikka rohkem. Seisukord antud aastakäigu kohta üsna hea. Pindmisti roostet leiab siit ja sealt + tagumise istme riie vajab vahetamist, aga see ei ole üldse primaarne. Raadio ei ole originaal, uste puitliistud on teist tooni, muidu kõik muu paistab ehtne.
Lisadena katuseluuk.
mõned pildid:
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=1695
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=1695
siin paar kuud tagasi sai Tõnise ja Marekuga käidud Rootsis ühte E9 vaatamas. Omanik kiitis autot taevani. Kahjuks pildid ka kohe kõige halvemat ei näidanud. Kui siis kohale jõudsime, siis veel 5 m pealt tundus täitsa kobe isend
, aga mida lähemale jõudsime, seda nutusemaks pilt muutus. Omaniku sõnu siis olid kohalikud profid keretöö 100% ära teinud, mis sest, et pahtlit tundus rohkem kui plekki ja lanserid olid täitsa surnud + veel proovisõitu tehes jäid ka pidurid peale. Hinda küsiti eesti rahas ca 90 tuhat, aga sinna oleks pidanud veel oma 150 000 kindlasti sisse panema, et ideaalilähedaseks oleks saanud. Ainukesena oli sisu kobe.
Õnneks poisid panid mulle aru pähe ja sai diil katki jäetud. Ka nüüd Saksa minnes läksin kerge eelarvamusega, sest müüjaks oli üks kreeklane ja mine sa neid tea. Õnneks ta aga väga palju ei valetanud
. Ise olen ostuga rahul. Annan endast parima, et see E9 väärikat elu saaks elada 

Õnneks poisid panid mulle aru pähe ja sai diil katki jäetud. Ka nüüd Saksa minnes läksin kerge eelarvamusega, sest müüjaks oli üks kreeklane ja mine sa neid tea. Õnneks ta aga väga palju ei valetanud


Hea ost!
Aga esimese asjana soovitaksin siiski kere alumise osa üle kontrollida, pessimistina vanade bemude kerekvaliteedi osas kardan, et roostekobarad on varjatud kohtades siiski olemas.
Aga esimese asjana soovitaksin siiski kere alumise osa üle kontrollida, pessimistina vanade bemude kerekvaliteedi osas kardan, et roostekobarad on varjatud kohtades siiski olemas.
See on selle auto juures minuarust üks edevamaid "lisasid". Paraku eriti turvaline selline katus ei oleJaan kirjutas:Üks hea asi selle auto juures on võimalus küljeklaasid alla lasta. Ühtegi küljeposti ei jää vaatevälja risustama

E10 2002
No e24 puhul sellist lahendust kasutada enam ei lubatud. Kui üle katuse ei keera, pole hullu midagi
Välimuse poolest siiski väga kena 


Viimati muutis Jaan, 21 Juun 2007 12:01, muudetud 1 kord kokku.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
vahepeal sai siis Patriku juures käidud ja natuke autot turvatud signa ja immo näol. Ka kõik raadiokõlarid sai toimima, kuigi see helikvaliteet ei tea mis ole, aga vast selle aja kohta polnudki paremat tahta.
Järgmisena vaja eistulede lüliti kontrollida, sest viskab kogu aeg täied peale. Kas vedru on ära väsinud, või miskit. Siis kaasõitja tagumine el. aken ei taha hästi töötada. Eks vaatan Tõnise soovitusel tihendid üle, mille sees see klaas liigub. Ka katuseluugiga on probleeme. Patrik teadis rääkida, et see katuseluugi el. teema in igavane tüütu. Vaja pikka meelt
.
Täna käisin ka ülevaatusel ära. Probleeme ei tekkinud. Esimest korda sain ka pilgu visata põhja alla. Oli näha, et siit ja sealt on autot keevitatud.
Loodan see suvi autoga ilusti kulgeda ja siis talvel lasen kriitilisemad kohad esmalt ära teha.
Järgmisena vaja eistulede lüliti kontrollida, sest viskab kogu aeg täied peale. Kas vedru on ära väsinud, või miskit. Siis kaasõitja tagumine el. aken ei taha hästi töötada. Eks vaatan Tõnise soovitusel tihendid üle, mille sees see klaas liigub. Ka katuseluugiga on probleeme. Patrik teadis rääkida, et see katuseluugi el. teema in igavane tüütu. Vaja pikka meelt

Täna käisin ka ülevaatusel ära. Probleeme ei tekkinud. Esimest korda sain ka pilgu visata põhja alla. Oli näha, et siit ja sealt on autot keevitatud.
Loodan see suvi autoga ilusti kulgeda ja siis talvel lasen kriitilisemad kohad esmalt ära teha.
Kes ekspressi ei ostnud, see peab veebist lugema: http://paber.ekspress.ee/viewdoc/258159 ... 220048B514
323i, 320 Baur & 750iAL Highline