1. leht 2-st

o: meh pritse m10 motole

Postitatud: 24 Mai 2007 11:10
Postitas enrico6655
oleks hädasti vaja ikka (eelmine pakkuja kadus kui tinatuhka)veel paluks siis teha mõni pakkumine ärge olge kadedad kellel on võiks ju ära anda! raunzil on posutäis juppe puudu!
tahaks ikkagi augustiks mootorit tööle saada!

Postitatud: 24 Mai 2007 19:48
Postitas arx323
pritse olemas ja seisab niisama(1,8 77kw) koos torude ja pihustitega viljandimaal 58229198

Postitatud: 24 Mai 2007 19:50
Postitas enrico6655
ja msi on su hinnasoov ?
tuleksin millalgi sllele järgi :)
pane bronn peale mulle!

Postitatud: 24 Mai 2007 19:52
Postitas arx323
paku hind

Postitatud: 24 Mai 2007 19:54
Postitas arx323
lähen vaatan mis mul seal veel on(peaks olema terve komplekt)

Postitatud: 24 Mai 2007 20:02
Postitas arx323
olemas on-sisselaskekolle koos jubinatega,pritsung vaakumregulaatoriga ja vajalikud torud :idea:

Postitatud: 24 Mai 2007 21:39
Postitas enrico6655
ok siis puudu pump?

Postitatud: 24 Mai 2007 22:22
Postitas raunz
Sealt nimistust puudu veel plokikaas, elektristik, süüde ja igasugu vidinaid veel...

Selle esimese saaksid minu käest loodetavasti lähiajal, mingid jubinad veel ja kui veab siis ka ülejäänu :)

Postitatud: 24 Mai 2007 22:54
Postitas Ruut
OT: Nagu ma aru saan ehitad karpa mootorit pritse peale ümber. Mis point on sel juhul kasutada meh. pritset? Nii palju kui mina olen kuulnud, siis vana ja kulunud K-jet on üks PITA. Neid uuemaid M10 (L(E)-jet'e?) E30 pealt peaks lademetes olema. Ise otsustasin karpa peale jääda - lihtsam, puhtam, kuivem tunne :)
OT lõpp

Postitatud: 24 Mai 2007 23:47
Postitas Priit
Ruut kirjutas:OT: Nagu ma aru saan ehitad karpa mootorit pritse peale ümber. Mis point on sel juhul kasutada meh. pritset? Nii palju kui mina olen kuulnud, siis vana ja kulunud K-jet on üks PITA. Neid uuemaid M10 (L(E)-jet'e?) E30 pealt peaks lademetes olema. Ise otsustasin karpa peale jääda - lihtsam, puhtam, kuivem tunne :)
OT lõpp
ma jätkan hetkeks OT'd. Miks on K-jet pita? :roll:
Ja karpa ei ole vast ikka kuivem ja puhtam, minuarust ka mitte lihtsam :lol:
Soovitan igatahes mehaanilisega käppa harjutada (või on mulle lihtsalt liiga hea komplekt sattunud 8) )
OT off!

Postitatud: 25 Mai 2007 12:19
Postitas enrico6655
raunz kirjutas:Sealt nimistust puudu veel plokikaas, elektristik, süüde ja igasugu vidinaid veel...

Selle esimese saaksid minu käest loodetavasti lähiajal, mingid jubinad veel ja kui veab siis ka ülejäänu :)
eks ma jah tulen sellel ploki kaanele varsti järgi!
igastahes selle võtan ära ja vb kui sul need püstakud alles siis need ka ma vaatasin et mul seal hakkab asi nutuseks minema!

Postitatud: 25 Mai 2007 12:20
Postitas enrico6655
Ruut kirjutas:OT: Nagu ma aru saan ehitad karpa mootorit pritse peale ümber. Mis point on sel juhul kasutada meh. pritset? Nii palju kui mina olen kuulnud, siis vana ja kulunud K-jet on üks PITA. Neid uuemaid M10 (L(E)-jet'e?) E30 pealt peaks lademetes olema. Ise otsustasin karpa peale jääda - lihtsam, puhtam, kuivem tunne :)
OT lõpp
ei mul ikka meh pritse plokikaas olemas ,raunzilt saab!

Postitatud: 25 Mai 2007 12:21
Postitas enrico6655
pr117 kirjutas:
Ruut kirjutas:OT: Nagu ma aru saan ehitad karpa mootorit pritse peale ümber. Mis point on sel juhul kasutada meh. pritset? Nii palju kui mina olen kuulnud, siis vana ja kulunud K-jet on üks PITA. Neid uuemaid M10 (L(E)-jet'e?) E30 pealt peaks lademetes olema. Ise otsustasin karpa peale jääda - lihtsam, puhtam, kuivem tunne :)
OT lõpp
ma jätkan hetkeks OT'd. Miks on K-jet pita? :roll:
Ja karpa ei ole vast ikka kuivem ja puhtam, minuarust ka mitte lihtsam :lol:
Soovitan igatahes mehaanilisega käppa harjutada (või on mulle lihtsalt liiga hea komplekt sattunud 8) )
OT off!
ja minuarust ka meh pritse ikka parem kui karpa :P

Postitatud: 25 Mai 2007 12:34
Postitas Ruut
enrico6655 kirjutas:ja minuarust ka meh pritse ikka parem kui karpa :P
Mis sel karpa(de)l häda on? Aga mu küsimus oli mõttega, et kas meh pritse tasub kalamist. Kui juba aretama hakata, siis midagi töökindlamat.
pr117 kirjutas:Miks on K-jet pita? :roll:
Kas mitte ka Bronco ja Sysi ei vaevelnud siin oma pritsega kunagi. Ma tean mõnda tuttavat mersu usku tüüpi, kes meh. pritsega masinatest käivad suure kaarega ringi - kas karpa või uuem elektrooniline prits. Niipalju kui mina neilt kuulnud olen, siis remontida neid keegi ei saa/oska.

Postitatud: 25 Mai 2007 13:44
Postitas tõnis
Ruut kirjutas:
enrico6655 kirjutas:ja minuarust ka meh pritse ikka parem kui karpa :P
Mis sel karpa(de)l häda on? Aga mu küsimus oli mõttega, et kas meh pritse tasub kalamist. Kui juba aretama hakata, siis midagi töökindlamat.
pr117 kirjutas:Miks on K-jet pita? :roll:
Kas mitte ka Bronco ja Sysi ei vaevelnud siin oma pritsega kunagi. Ma tean mõnda tuttavat mersu usku tüüpi, kes meh. pritsega masinatest käivad suure kaarega ringi - kas karpa või uuem elektrooniline prits. Niipalju kui mina neilt kuulnud olen, siis remontida neid keegi ei saa/oska.
Niipalju Ruudu toetuseks veel, et mina isiklikult ei ole ka eriti palju korralikult töötavaid meh pritsega autosid näinud ja keegi ei taha nende reguleerimisest/remondist midagi kuulda. Ise pooldan ka karpat, sellest käib tavaliselt mõistus üle, lihtsamini remonditav ja varuosad ka pisut soodsamad reeglina.

Postitatud: 25 Mai 2007 17:33
Postitas arx323
mul peaks olema olemas kõik 1,8i jupid.Sai kunagi üks laiali lammutatud.Minu oma töötas küll ilma mingite jamadeta 2aastat.

Postitatud: 25 Mai 2007 18:03
Postitas Bronco
minul pole 1.8 pritsega mingeid jamasid olnud. auto peres olnud nüüdseks juba 13 aastat. viimased 1.5 aastat küll enam-jaolt seisnud, kuid alles täna panin käima jälle, ning töötab kenasti.

Edit: jah, 2.3 on jamasid olnud, kuid need tingitud pigem pikast seisimisest ma arvan.

Postitatud: 25 Mai 2007 19:45
Postitas Ruut
Bronco kirjutas:minul pole 1.8 pritsega mingeid jamasid olnud.
ma pidasin silmas 2,3 aga võibolla mäletasin valesti.

Postitatud: 26 Mai 2007 11:07
Postitas enrico6655
arx323 kirjutas:mul peaks olema olemas kõik 1,8i jupid.Sai kunagi üks laiali lammutatud.Minu oma töötas küll ilma mingite jamadeta 2aastat.
mis sa tahad selle eest

Postitatud: 26 Mai 2007 11:08
Postitas enrico6655
tõnis kirjutas:
Ruut kirjutas:
enrico6655 kirjutas:ja minuarust ka meh pritse ikka parem kui karpa :P
Mis sel karpa(de)l häda on? Aga mu küsimus oli mõttega, et kas meh pritse tasub kalamist. Kui juba aretama hakata, siis midagi töökindlamat.
pr117 kirjutas:Miks on K-jet pita? :roll:
Kas mitte ka Bronco ja Sysi ei vaevelnud siin oma pritsega kunagi. Ma tean mõnda tuttavat mersu usku tüüpi, kes meh. pritsega masinatest käivad suure kaarega ringi - kas karpa või uuem elektrooniline prits. Niipalju kui mina neilt kuulnud olen, siis remontida neid keegi ei saa/oska.
Niipalju Ruudu toetuseks veel, et mina isiklikult ei ole ka eriti palju korralikult töötavaid meh pritsega autosid näinud ja keegi ei taha nende reguleerimisest/remondist midagi kuulda. Ise pooldan ka karpat, sellest käib tavaliselt mõistus üle, lihtsamini remonditav ja varuosad ka pisut soodsamad reeglina.
autopealt ei tasu kunagi kokku hoida ja eks mulle meeldiks rohkem pritse kui karpa!
ma ei salli jälle karpasid!