BMW E28 520i' 1981, Roland
Postitatud: 11 Juun 2023 12:35
Tervist kaasfoorumlased,
Tegemist siis esimese tootmisaasta E28-ga, mis on olnud ühes peres üle 28 aasta. Ajaloost nii palju, et 1995 toodi auto Saksamaalt Tartu, Raadi lennuväljal asuvale autoturule, kust ta 22000 krooni eest ka ära osteti. Sõideti kuni 2008 aastani, misjärel seisis auto 2020 aastani kuivas garaažis. 2020.a kevadel võeti uuesti arvele ning tehti vajalikud hooldustööd (kõik vedelikud, rihmad jne). Nüüd 3 aastat hiljem on autoga sõidetud üle 8000 km-i. Talvel seisab auto kuivas garaažis. Mootor on oma vanuse kohta väga ergas ning õli võtab samuti normi piires. Kere on neli kümnendit vana masina kohta üpriski heas seisus, v.a tagumised koopa ääred. All on originaal 14 tolli plekkveljed. Plaanis on auto jätta tehnika poolest näppimata (mootor käib nagu kell ja käigukast töötab ideaalselt) ning kunagi tulevikus lasta teha keretööd + ülevärvimine. Praegu on igatahes kalla ja talla pill
, millega suve nautida.
Väljalaskeaasta: 1981/10 (registreeritud '82)
Mootor: 2.0 92kW (m20b20)
Kütus: bensiin
Läbisõidunäit: 184458
Käigukast: 4k manuaal (Getrag 242)
Värvus: hall
Lisad: vändaga katuseluuk, roolivõim
Tehtud tööd
2020 - vajalikud hooldustööd peale 12 a seismist, uus sidur
2021 - uus starter, lõpusummuti
2022 - tagumine toon
jm nipet-näpet
Pildid:
Mootor - kõige väiksem R6 mootor, mis antud mudelile originaalis pandi.
Sisu - roheline kalts sisu, mida katavad retro istmekatted; beeži värvi lagi; roheline põhjavaip; musta värvi uksepolstrid.
Tegemist siis esimese tootmisaasta E28-ga, mis on olnud ühes peres üle 28 aasta. Ajaloost nii palju, et 1995 toodi auto Saksamaalt Tartu, Raadi lennuväljal asuvale autoturule, kust ta 22000 krooni eest ka ära osteti. Sõideti kuni 2008 aastani, misjärel seisis auto 2020 aastani kuivas garaažis. 2020.a kevadel võeti uuesti arvele ning tehti vajalikud hooldustööd (kõik vedelikud, rihmad jne). Nüüd 3 aastat hiljem on autoga sõidetud üle 8000 km-i. Talvel seisab auto kuivas garaažis. Mootor on oma vanuse kohta väga ergas ning õli võtab samuti normi piires. Kere on neli kümnendit vana masina kohta üpriski heas seisus, v.a tagumised koopa ääred. All on originaal 14 tolli plekkveljed. Plaanis on auto jätta tehnika poolest näppimata (mootor käib nagu kell ja käigukast töötab ideaalselt) ning kunagi tulevikus lasta teha keretööd + ülevärvimine. Praegu on igatahes kalla ja talla pill

Väljalaskeaasta: 1981/10 (registreeritud '82)
Mootor: 2.0 92kW (m20b20)
Kütus: bensiin
Läbisõidunäit: 184458
Käigukast: 4k manuaal (Getrag 242)
Värvus: hall
Lisad: vändaga katuseluuk, roolivõim
Tehtud tööd
2020 - vajalikud hooldustööd peale 12 a seismist, uus sidur
2021 - uus starter, lõpusummuti
2022 - tagumine toon
jm nipet-näpet
Pildid:
Mootor - kõige väiksem R6 mootor, mis antud mudelile originaalis pandi.
Sisu - roheline kalts sisu, mida katavad retro istmekatted; beeži värvi lagi; roheline põhjavaip; musta värvi uksepolstrid.