1. leht 1-st
K: esi,tagu klaaside eemaldamine
Postitatud: 14 Jaan 2007 19:31
Postitas YZK
Kasutasin otsingut,aga miskit tarka ei leidnud
küsimus siis selline ,et kuidas eemaldada tagumist,esimest klaasi
nii,et need ei puruneks..?
leidsin siis ühe roostetava kerega auto,kust oleks hea omale esiklaas ära küsida

Postitatud: 14 Jaan 2007 20:04
Postitas raunz
Kõigepealt ettevaatlikult klaasiliim eemaldada tihendilt või siis selle puudimisel kruvikaga tihendiääred läbi käia et tihend kinni poleks. Seejärel kõige kindlam peaks olema ühtlase jõuga ja kogu klaas korraga välja lükata, kui üritada mööda serva ajada läheb suure tõenäosusega ämblikuks. Kahe jalaga lükates on tervelt välja vupsanud küll mul

Postitatud: 14 Jaan 2007 20:10
Postitas Priit Peljo
Kui tihendit vaja pole siis kasuta nuga

Postitatud: 14 Jaan 2007 20:17
Postitas tõnis
Ja kõige lihtsam ning lollikindlam on nööriga. Võtad tihendist kiilu välja, ajad seestpoolt umbes 5mm nööri tihendi vahele ja ongi tervelt nii klaas kui ka tihend käes.
Postitatud: 14 Jaan 2007 22:06
Postitas YZK
tänan vastuste eest!
, ühe mõraliae esiklaasi eemaldamisega kasutasin tihendi sikutamist,läks jah ämbilikus ära
aga nüüd..ehk saab keegi öelda..
kuidas klaasi kohale paigutada?
et see tihend korralikult jääks ?
Postitatud: 15 Jaan 2007 00:14
Postitas omega
YZK kirjutas:tänan vastuste eest!
, ühe mõraliae esiklaasi eemaldamisega kasutasin tihendi sikutamist,läks jah ämbilikus ära
aga nüüd..ehk saab keegi öelda..
kuidas klaasi kohale paigutada?
et see tihend korralikult jääks ?
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... igaldamine
Loe.
klaasede eemaldamisest ja tagasi panekust.
Postitatud: 06 Veebr 2007 11:39
Postitas urmet48
klaaside eemaldamine on suhteliselt lihtne. kui klaasi pole vaja, siis suru jalgadega välja. kui läheb õnneks, siis pragusid juurde ei teki. kui aga klaasi on vaja, siis 2 tavalist kruvikeerajat on parimad sõbrad. kõigepealt eemaldad tihendi liistu ja käid kruvikaga tihendi ääred üle, et need kere küljes kinni poleks. pahatihti vanematel masinatel on rooste tihendi all paha teinud ja sinna on tihendusmastiks vahele pandud, et vesi tihendi vahelt sisse ei saaks. kruvikatega alustad autost seest ülevalt äärest tihendi välja surumist ettevaatlikult. kõigepealt ühele poole kuni saad nurgast natuke alla poole ja siis sama asi teisele poole. selle protseduuriga oleme töökojas päris palju tihendiga esiklaase eemaldanud.
klaasi tagasi panek on veel lihtsam. vaja läheb piisavalt pikka nööri tavotti ja head tuju. klaasile paned tihendi ümber ja tihendile liistu kaa tagasi. paned nööri tihendi vahesse ja teed tavotiga kokku klaasiraami auto küljes. libedam on klaasi ette saada. tõstad klaasi omale kohale ja alustad nööri ära tõmbamist. algul ühele poole kuni nurgani jälgides, et tihend läheb ilusti omale kohale. teine mees peab väljast kätega kergelt toetama klaasi. teisel pool võib juba tihendi tõmmata nurgast üle kuni keskkohani. ja sama protseduur teisel pool. kui tihendi on paika tõmmatud, siis kergelt käega klaasi patsutada, et klaas ilusti paika saaks.
keerulist pole asjal küll midagi.
Klaas!
Postitatud: 02 Mär 2007 02:34
Postitas csi635Alpina
Soovitan kasutada kapronnööri või siis selleks ettenähtud trossi! Soovitan kasutada näiteks libestina Fairyt! ( Ettevaatlikult, et ei vigastaks tihendit. Soovitavalt teha seda toimingut 2kesi!).
