525i. Selline imelik asi, et üpris tihti tuleb starterit pikalt anda(u 5-10 sekundit), et auto käivituks. Teine kord läheb poolest pöördest. Probleem rohkem tihedama kasutuse korral, kui mitu käivutist päevas. Seisma jätta ja kusagil 10 minutit jooksul uuesti starterit siis käivitub kohe- alati. Pöörded korra kukuvad nagu hakkaks välja surema aga siis lööb kohe üles normaalseks. Kui ajavahe pikem siis enamasti tuleb starterit pikalt anda. Igapäevasel kasutusel on ka hommikuti käimamist aga kui jääb päev või rohkem vahele siis käivutub alati kohe. Seda siis nii külm kui ka sooja ilmaga.
Kõik lõdvikud uue- nii õhk kui ka jahutus, õhulugeja, jagas kaas ja rootor, küünlad, küünlajuhtmed, kõik filtrid, bensupump, jahtusvedeliku temp andur ja ka thermo switch. See ühe kontaktiga "temperature sender" andur on vahetamata.
E28 käivitus "probleemid"
Re: E28 käivitus "probleemid"
Kapoti all peaks kütusevoolikutel mingid tagasivooluklapid olema. Tihtipeale on need ära hävinenud ja lihtsalt vahelt ära võetud. Ehk kütus vajub tagadi. Külmalt rakendub külmkäivituspihusti ning k äivitus on kiirem. Soojalt see ei rakendu ning käivitubki kaua.
M535i
Re: E28 käivitus "probleemid"
?Rain01 kirjutas:Kapoti all peaks kütusevoolikutel mingid tagasivooluklapid olema. Tihtipeale on need ära hävinenud ja lihtsalt vahelt ära võetud. Ehk kütus vajub tagadi. Külmalt rakendub külmkäivituspihusti ning k äivitus on kiirem. Soojalt see ei rakendu ning käivitubki kaua.
e28
Re: E28 käivitus "probleemid"
No ma räägin seda, mida mulle on räägitud. Ise pole näinud sedaCardo kirjutas:?Rain01 kirjutas:Kapoti all peaks kütusevoolikutel mingid tagasivooluklapid olema. Tihtipeale on need ära hävinenud ja lihtsalt vahelt ära võetud. Ehk kütus vajub tagadi. Külmalt rakendub külmkäivituspihusti ning k äivitus on kiirem. Soojalt see ei rakendu ning käivitubki kaua.

M535i
Re: E28 käivitus "probleemid"
Ega siis sodi pole vaja ka suust ajada.