Bmw e28 518i mootori mured
Postitatud: 21 Dets 2015 18:19
Tervitus,
Loodan lugupidavat suhtumist, Nii, tegemist e28 518i-ga 77kw (pritsung) 85a, mure siis selline et üks silinder kipub vahele jätma aegajalt ja mingitel pööretel. Käivitub vägahästi nii soojalt kui külmalt. Soojaks läheb samamoodi hästi ja püsib ilusti 90 kraadi juures. Ja kuidagi natuke jõuetu on ka mootor.
Tehtud siis niipalju et vahetatud on rootor, jagaja kaas (jagajas endas loksu ega mingeid polnud ja tunuds ilus ja viisakas)
Vahetatud süüteküünlad (proovitud 3 erinevat firmat) valisin denso, tundusid kõige paremad ja soovitati ka.,.
Küünlajuhtmed pole küll kõige uuemad, aga üle ei peksa ja säde korralik...
Kütusefiltrid ja süsteem kõik uus (paagid pestud, filtrid uued, torustik uus, kütuselati võtsin ka maha, vahetasin pihustid ära... Tulid töötava 2,0 pealt, koodid klappisid...
Surveasted on mõõdetud, kõigil silindritel oli 10,5 peal... (minu arust vana auto kohta vägahea)
Pöörded ka nagu ei kõigu, mootor rapub ainult minu arust natuke palju... gaase pole mõõtnud. (tegemist siis ilma kati ja lampsita isendiga)
Ja siis muu värk, et mahlad ja õlid kõik vahetatud.. Nagu ei oska enam väga midagi teha...
Niipalju ka et tühikäigul läheb väga nobedalt pöördese aga sõiduaeg ei taha mitte minna... Vahele jätmist kuuled kui tühikäigul piirajasse lased siis vahest jätab hoolega vahele vahest siis kui pöörded alla tagasi lased siis kuuled kerget tagasilööki või midagi sellist... (ja tujurikkuja järgi võtab pääris hoolega kütust)
Ehk keegi mõistab selle pika jutu peale mind natuke aidata veel...
Lp. Kaimar
Loodan lugupidavat suhtumist, Nii, tegemist e28 518i-ga 77kw (pritsung) 85a, mure siis selline et üks silinder kipub vahele jätma aegajalt ja mingitel pööretel. Käivitub vägahästi nii soojalt kui külmalt. Soojaks läheb samamoodi hästi ja püsib ilusti 90 kraadi juures. Ja kuidagi natuke jõuetu on ka mootor.
Tehtud siis niipalju et vahetatud on rootor, jagaja kaas (jagajas endas loksu ega mingeid polnud ja tunuds ilus ja viisakas)
Vahetatud süüteküünlad (proovitud 3 erinevat firmat) valisin denso, tundusid kõige paremad ja soovitati ka.,.
Küünlajuhtmed pole küll kõige uuemad, aga üle ei peksa ja säde korralik...
Kütusefiltrid ja süsteem kõik uus (paagid pestud, filtrid uued, torustik uus, kütuselati võtsin ka maha, vahetasin pihustid ära... Tulid töötava 2,0 pealt, koodid klappisid...
Surveasted on mõõdetud, kõigil silindritel oli 10,5 peal... (minu arust vana auto kohta vägahea)
Pöörded ka nagu ei kõigu, mootor rapub ainult minu arust natuke palju... gaase pole mõõtnud. (tegemist siis ilma kati ja lampsita isendiga)
Ja siis muu värk, et mahlad ja õlid kõik vahetatud.. Nagu ei oska enam väga midagi teha...
Niipalju ka et tühikäigul läheb väga nobedalt pöördese aga sõiduaeg ei taha mitte minna... Vahele jätmist kuuled kui tühikäigul piirajasse lased siis vahest jätab hoolega vahele vahest siis kui pöörded alla tagasi lased siis kuuled kerget tagasilööki või midagi sellist... (ja tujurikkuja järgi võtab pääris hoolega kütust)
Ehk keegi mõistab selle pika jutu peale mind natuke aidata veel...
Lp. Kaimar