1. leht 1-st
probleemid tühikäiguga
Postitatud: 05 Aug 2006 13:26
Postitas hanno100
Mure nimelt selles, e28 525i 110kw 1984, tühikägu pöörded on u 1200-1500. Äkki keegi teab mis värk on ja kuidas selle asja korda saaks???
Postitatud: 05 Aug 2006 21:30
Postitas raunz
pakun et kuskilt võtab lisaõhku sisse. kontrolli igasugu lõdvikuid et neis auke poleks.
Postitatud: 06 Aug 2006 14:05
Postitas sysi
Mina sellest jagu ei saanudki
Vaakumvoolikud ja tühikäigumootor said ära vahetatud... võibolla veel midagi, ma ei mäleta.
Kütusepumba rõhk jäi küll mõõtmata...
Postitatud: 06 Aug 2006 23:38
Postitas omega
Keera süüdet varasemaks

.
Ei, tegelikult kas seal tühikäigu reguleerimise kruvi ei ole? Enda 2.8i mootoril olid ka tühikäigu pöörded 1100 rpm, aga seda kruvi sissepoole keerates sain pöörded paika.
Postitatud: 06 Aug 2006 23:40
Postitas sysi
Pöörded kõiguvad sellel autol, mitte pole probleem lihtsalt kõrgetes pööretes

Postitatud: 06 Aug 2006 23:47
Postitas omega
No siis pead näiteks Truumu juurde minema. Ta kindlasti oskab aidata

.
Postitatud: 07 Aug 2006 00:52
Postitas Ihv
oli täpselt sama mure (lisaks veel kakkumine ühtlase pöördega sõites)...lahenduseks uued lõdvikud, küünlajuhtmed ja segu+ süüte regull truumu juures (lõdvikute ja juhtmete vea diagnoosis ka tema

)
Postitatud: 07 Aug 2006 09:58
Postitas sysi
Kakkumine ühtlase pöördega sõites oli kah vahest, kui ma nüüd mõtlen

Postitatud: 12 Aug 2006 10:22
Postitas hanno100
Kui ühtlaste pööretega sõita siis mul ka katkub, aga ainult siis kui pöörded alla 2000 on. Üle 2000rpm on asi ok. Muidu pöörete regullimise kruvi on küll aga Tõnis arvas, et kui ise päris täpselt ei tea kuidas seda keerata siis ei ole mõtet seda näppida ka, sest kui seal midagi valesti teha on asi ikka täiesti #¤%&?! Seda kruvi peaks keegi targem kruttima.
Postitatud: 12 Aug 2006 17:55
Postitas tõnis
hanno100 kirjutas:Kui ühtlaste pööretega sõita siis mul ka katkub, aga ainult siis kui pöörded alla 2000 on. Üle 2000rpm on asi ok. Muidu pöörete regullimise kruvi on küll aga Tõnis arvas, et kui ise päris täpselt ei tea kuidas seda keerata siis ei ole mõtet seda näppida ka, sest kui seal midagi valesti teha on asi ikka täiesti #¤%&?! Seda kruvi peaks keegi targem kruttima.
Mina keerasin enda 528 õhulugeja kruvi ülevaatuse stendis paika, hea oli aparaatide järgi jälgida mis toimub.
Kunagi eelmisel 528 oli ka katkumis probleem kuni 2000 pöördeni. Viga oli iseenesest lihtne, õhulugeja välja vahetada ning asi korras. Nimelt siis see vasest rada, kus nõel peal jookseb, oli just selles piirkonnast auklikuks kulunud mis igapäeva sõitudes kasutuses oli.
Postitatud: 14 Aug 2006 14:58
Postitas valge välk
selle õhukulugeja raja kohta veel. Kuskil netis oli ökoparandusvariant - nimelt saab seda raja peal jooksvat nn. nõela liigutada üles-alla, mistõttu saab seda nihutada kulunud rajaosast natukene alla või ülespoole. Võib proovida, ettevaatust siiski sellega, et seda süsteemi pinges hoidvat vedru kuidagi paigast ära ei säti, siis on juba jama suurem
