5. leht 18-st

Postitatud: 11 Okt 2006 18:05
Postitas Impsionu
Tänan inffi eest, ära vahetan ma nad igaljuhul :D

Postitatud: 15 Okt 2006 16:15
Postitas Impsionu
Vara veel küll arutada, aga noh erutus on suur. Nimelt käisin Tõnise juures täna ja ilmselt on auto paremaks muutmine ees järgmise aasta alguses. Kuigi Tõnis avastas neid kohti veel, mis olid rooste poolt puretud(neid tuleb veel küll ja küll hiljem välja, kui auto lahti võetud), siis olin liigutatud kui ta ütles, et auto on suht hästi ja originaali lähedasena siiski säilinud. Nii et nüüd pöidlad pihku ja loodame järgmisel kokkutulekul näha meeldivat tulemust(kui kõik läheb nii nagu plaanitud).

Postitatud: 25 Okt 2006 12:23
Postitas Impsionu
Ostsin need piduri õhutusniplid ikkagi um.-st, seal olid nad koos kaitsekummidega, kui oleks poest ostnud oleksid nad ilmselt ilma olnud. Veel tellisin uue suunatuleklaasi, kuna parempoolne juba on hiljuti vahetatud, siis sai ka vasakpoolne ostetud :P

Postitatud: 25 Okt 2006 12:28
Postitas Ihv
supporti remondikomplektis olid ka niplite tolmukatted kaasas :wink:

Postitatud: 25 Okt 2006 12:32
Postitas Impsionu
Ookei, tegelikult tuleks need tagumised suportid ülekäia küll, aga võibolla kevade poole kui auto remondist tagasi, siis hakkan nagunii tasakesi autole uusi osi külge kruvima(nii palju kui rahakott kannatab).

Postitatud: 27 Okt 2006 16:15
Postitas Impsionu
Selliste ilmadega nagu täna, laseb katus väga koledasti läbi, kuna üks äravoolu kanalitest katuseluugi juures on ummistunud(olen proovinud natuke lükata sealt traadiga, aga ei midagi), seoses sellega ostsin suure katte "vanakesele". Autopoe müüa küsis auto marki, ja kui oli selle ära kuulnud, küsis kohe, et miks ma ta seisma jätan, et noored ikka sõidavad pigem siukestega :D siis ma vastasin et see pühapäeva liikur, ja ta ei suutnud ära imestada et selliseid ka veel hinnatakse noorte seas(ma küll ei tea kui vanaks/nooreks ta mind pidas :P )
Ühesõnaga ei jõua ära oodata millal saaks juba katuse korda :?

Postitatud: 27 Okt 2006 16:29
Postitas Jaan
Võta laepolster maha, kisu see voolik välja, puhu läbi. Sinna koguneb aastatega igasugust saasta. Veel parem - vaata kõik 4 voolikut üle! Ka selline variant on võimalik, et koht kuhu voolik kinnitub - on roostetanud ja laseb läbi :idea:

Postitatud: 27 Okt 2006 19:59
Postitas Impsionu
No kuna auto läheb mõne kuu pärast remonti siis pole mõtet suuremaid töid ette võtta enam :P Nagunii kisutakse siis auto paljaks seest...

Postitatud: 15 Nov 2006 20:49
Postitas Impsionu
Nii, nüüd autol talverattad all plekkvelgedel, suvekad võtsin ka eile õhtul velgede pealt maha, kuna lähevad värvimisse. Kui auto saab uue värvi selga ei tohi veljed halvemad välja näha :roll:
Talvekad sai alla pandud sellepärast, et talve jooksul tuleb imselt veel üks sõit teha. Sai ka mõned uued asjad ära ostetud um-st:
Pilt
Järgmiseks tuleb soetada piduri rem. komplektid, uued tuled ette *3 kuna üks kaug on juba uus, akende tihendid, mõned lõdvikud(ei karju aga igaksjuhuks), el. antenn(see vist ei tule roginaal, kardan et käib ülejõu) ning kindlasti nipet-näpet veel.

Postitatud: 09 Dets 2006 17:34
Postitas Impsionu
Niisis auto hetkeseisust mõned pildid:
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Eelviimasel pildidl on siis põhjamatt, ja viimasel pildil selle all olev veel mingi paksust materjalist heliisolatsioon. Pole täheldanud enne sellist asja, aga see vast seletab ka miks seitsmene nii vaikne on. Siit ka küsiks: kas kõigil vanadel seitsmestel ja/või viiestel jne. on selline asi veel põhjamati all, kuna minu mäletamistmööda kolmesel mul seda ei olnud :P
sealt salongist tuleb veel ilmselt asju eemaldada, et Tõnisel elu kergemaks teha, aga laekatet ma maha kiskuma igaksjuhuks ei hakka :P
Ja nagu selgus, polegi põhi väga hull, ma muidugi pigimatte ei eemaldanud veel, aga ühtegi läbiauku ma ei leidnud salongist, ainult üks põhja kork on viletsalt kinni ja natuke ääred roostes. Igatahes päris põnev :D Ja kui eemaldasin tagavararatta, selgus et see on pärit siis 12. nädalast 86. aastast :shock: ehk et autoga tehasest kaasas olev ratas 8) arvatavasti Auto küll tehase liinilt veeres 85 aastal, aga esmareg. oli 86 aasta sees. Nii et jälle midagi uut ja põnevat :roll:

Postitatud: 09 Dets 2006 18:36
Postitas raunz
paksust materjalist heliisolatsioon on müramatt. kolmestel, viiestel ja seitsmestel ning ka teistel see põhjamati all tehasest tulles.

osadel on see hiljem ära võetud, sellepärast võibolla sa kolmesel seda ei märganud. tulemüüri vastas olen ise kõigil näinud, põhja peal olevaid pole kõigil autodel olnud.

Postitatud: 09 Dets 2006 18:47
Postitas Impsionu
Tänud, jälle targem. Kui nüüd meenutada siis olen ju isegi tulemüüri juures seda märganud :D Aga jah ju siis eelmise kolmese eelmised omanikud olid selle sealt eemaldanud, rohkem pole oma käega autosi laiali lammutanud :oops:

Postitatud: 21 Dets 2006 19:24
Postitas Impsionu
Sain siis veljed värvimisest kätte. Tulemus on minuarust üpris hea ja arvatavasti väärilised allapanekuks, siis kui auto on Tõnise käe alt läbi käinud :wink:
Mõned pildid:
Pilt Pilt Pilt

Postitatud: 21 Dets 2006 19:52
Postitas nuga
On see tavaline või pulbervärv? Mismoodi veljed ette valmistasid?

Postitatud: 21 Dets 2006 20:20
Postitas Impsionu
Ei vist ikka pulber, ma saatsin aind ära ja sain sellisel kujul kätte. Ette valmistasin nii palju et kraapisin vanade kaalude kohad puhtaks ja võtsin rehvid maha, ega muud suurt ei teinudki, ja värviti ainult väliskülg, kuna veljed ise näevad seest suht kobedad nagunii välja. Ja kutt kes seda tegi, ütles et taolisi kärgvelgi ei taha ta enam eriti teha, sest kodarate vahed tuli kõik käsitsi ette valmistada ja värvida :roll: Et suht p...o pidi neid teha olema...

Postitatud: 21 Dets 2006 21:49
Postitas karu
ma arvan et ikka päris värv on :D pulbervärvi puhul ei pea neid töötlema nii palju et enam selliseid teha ei tahax

Postitatud: 21 Dets 2006 21:52
Postitas Impsionu
Aga mina jään selle pulbervärvi juurde :wink: Homseks saan kinnitust. Olgu mis värv on, igatahes tulemus on igavesti hää 8)

Postitatud: 23 Veebr 2007 00:32
Postitas Impsionu
Käisin mõned päevad tagasi oma kullakest kaemas ja tuli välja selline seik, et katuseluuk sinna kunagi ammu ise lisatud(töö küll korralik), mis seletab ka asjaolu miks oli katus sealt ümbert roostes. Veel nägin seda et auto oli suht algosadeks ja(v.a. mootoriruum) ja töö ta kallal käib, isegi saaks ta värvimisse juba üsna pea kui poleks puudu mõned olulised keredetailid(kõrvalistujapoolne tagumine uks ja esitiib). Teeb kohe nukraks, mitte kuskilt ei leia :?
Sain kätte ka tihendite laadungi um-st.: kõik uste akendetihendid+ katuseluugi tihendid, hind muidugi lõi jalust, aga neid lihtsalt on vaja.

Kui keegi tahab/viitsib ja pole veel näinud, siis galeriis ka pilte mis Tõnis autoga teeb :wink:

Postitatud: 23 Veebr 2007 10:42
Postitas kimmo
karu kirjutas:ma arvan et ikka päris värv on :D pulbervärvi puhul ei pea neid töötlema nii palju et enam selliseid teha ei tahax
Kui korralikku tulemust saada, siis peab ju ka pulbrile viisaka eeltöö tegema mitte üldlevinud tava kohaselt liivapritsiga kallale minema :)

Postitatud: 24 Veebr 2007 10:37
Postitas Impsionu
Uurisin vähe auto logiraamatut.
Esimene sissekanne märkmikusse on tehtud siis kui auto läbisõit oli 186460km see oli siis 01.01.97a. Iga aasta lõpus on siis ka ära märgitud mis tööd sai tehtud.
Hetkel on ees üle 287000km. Nii et viimase sajatuhande ajalugu on autol raudselt teada.