Joonase BMW e28, 525E, 1987a
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Hmm, noh, ei oska ju kohe öelda kas see kaan on sinna lisatud hiljem või on ta seal koguaeg peal olnud, seda ju ei saa millegi järgi kindlaks ka teha?
Aga lihtsalt, kui siin võrreldi et ühel on väänet rohkem ja teisel vähem..aga asi ju pole nii hull üldse. Ühel 215nm teisel 230nm, see nii väike vahe et pole tundagi ilmselt.
Niiet minuarust ei tohiks olla mingit vahet, kas ostan sinna 2,5se peale või teen 2,7 korda..ainuke asi et kw tuleb just juurde, mis ju pole halb asi.
Aga lihtsalt, kui siin võrreldi et ühel on väänet rohkem ja teisel vähem..aga asi ju pole nii hull üldse. Ühel 215nm teisel 230nm, see nii väike vahe et pole tundagi ilmselt.
Niiet minuarust ei tohiks olla mingit vahet, kas ostan sinna 2,5se peale või teen 2,7 korda..ainuke asi et kw tuleb just juurde, mis ju pole halb asi.
....ja kindlustus kohe tõuseb.joonaskala kirjutas:Hmm, noh, ei oska ju kohe öelda kas see kaan on sinna lisatud hiljem või on ta seal koguaeg peal olnud, seda ju ei saa millegi järgi kindlaks ka teha?
Aga lihtsalt, kui siin võrreldi et ühel on väänet rohkem ja teisel vähem..aga asi ju pole nii hull üldse. Ühel 215nm teisel 230nm, see nii väike vahe et pole tundagi ilmselt.
Niiet minuarust ei tohiks olla mingit vahet, kas ostan sinna 2,5se peale või teen 2,7 korda..ainuke asi et kw tuleb just juurde, mis ju pole halb asi.

Opel Senator A1, 1982
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Jõudu külamees! Kas sa üldse tead mis asi tähendab "stroker"?
Sry, juttu lugedes ei saanud naeru pidama
silmamunad siiani märjad veel...
Ja usa raud ka väidetavalt ei liigu, on juu? ja vahi ainult 110 kw, kuigi jah pea 6 liitrit
väänet mingi 500, aa no seda pole ju tunda, sest 2,5i rullikas oli kunagi tehasest tulnuna 125 kw, vot see on alles püss!
Nali naljaks, võta või isiklikult kui tahad, aga parem lõpeta ennem kool ära, õpi tundma mootorit, tee NATUKENEGI rohkem eeltööd! Eelkõige tee omale selgeks kus kohast jõud tuleb, siis räägi edasi "kütsi" kulust ja "jurast" mootorist ning koobaste rullimisest.
Andres
nüüd vist tõmbasin küll omale pasarahe kaela


Ja usa raud ka väidetavalt ei liigu, on juu? ja vahi ainult 110 kw, kuigi jah pea 6 liitrit

Nali naljaks, võta või isiklikult kui tahad, aga parem lõpeta ennem kool ära, õpi tundma mootorit, tee NATUKENEGI rohkem eeltööd! Eelkõige tee omale selgeks kus kohast jõud tuleb, siis räägi edasi "kütsi" kulust ja "jurast" mootorist ning koobaste rullimisest.
Andres
nüüd vist tõmbasin küll omale pasarahe kaela

-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
No kurat,
Mulle ju väideti siin et 2,7 ETA mootoril on POOLE rohkem väänet, kui 2,5 liitrisel 125 mootoril...Ja seepärast on see no nii megahea mootor!
Aga asi ju pole nii, ühel on 15nm väänet rohkem, no kõva sõna küll!
Niiet 125kw mootor peaks igatahes paremini edasi liikuma.
Minu mõte oli lihtsalt teha selline odav stroker mootor, ehk siis m20b25 mootorisse lükata sisse m20b27 väntvõll koos kepsudega..sisselase jääb m20b25 oma ja eks seal vidinaid veel mida tuleb muuta.
Kas tahad öelda et seda ei kutsuta "strokeriks"?
Vähemalt netist mina leidsin ikka väga palju infot sellekohta.
Mulle ju väideti siin et 2,7 ETA mootoril on POOLE rohkem väänet, kui 2,5 liitrisel 125 mootoril...Ja seepärast on see no nii megahea mootor!
Aga asi ju pole nii, ühel on 15nm väänet rohkem, no kõva sõna küll!
Niiet 125kw mootor peaks igatahes paremini edasi liikuma.
Minu mõte oli lihtsalt teha selline odav stroker mootor, ehk siis m20b25 mootorisse lükata sisse m20b27 väntvõll koos kepsudega..sisselase jääb m20b25 oma ja eks seal vidinaid veel mida tuleb muuta.
Kas tahad öelda et seda ei kutsuta "strokeriks"?
Vähemalt netist mina leidsin ikka väga palju infot sellekohta.
Mis asi on väändemoment?
Väändemoment väljendab jõudu, mis paneb mootori pöörlema ja seeläbi auto liikuma. Väändemoment ise koosneb kahest komponendist jõust mis mõjub kolvile ja õlast läbi mille jõud kantakse väntvõllile ja väntvõll pöörlema pannakse (sõltub ka kolvikäigust). Väändemomenti mõõdetakse njuutonmeetrites või naeljalgades (Nm või lb-ft).
Võimsus, mida mõõdetakse kilovattides või hobujõududes on arvutatud väändemomendist. Võimsus(kw)=väändemoment(Nm)pööre tminutis(p/min)2pii/60000 või hj=lb-ftrpm/5252.
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=30
Väändemoment väljendab jõudu, mis paneb mootori pöörlema ja seeläbi auto liikuma. Väändemoment ise koosneb kahest komponendist jõust mis mõjub kolvile ja õlast läbi mille jõud kantakse väntvõllile ja väntvõll pöörlema pannakse (sõltub ka kolvikäigust). Väändemomenti mõõdetakse njuutonmeetrites või naeljalgades (Nm või lb-ft).
Võimsus, mida mõõdetakse kilovattides või hobujõududes on arvutatud väändemomendist. Võimsus(kw)=väändemoment(Nm)pööre tminutis(p/min)2pii/60000 või hj=lb-ftrpm/5252.
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=30
Opel Senator A1, 1982
Sa ei saa ju aru mis vahe on eta ja i mootoril
en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20
See sinu kirutud eta vääne(240 nm) tuleb JUBA 3250 pöörde juures
Sitt 92 kw on JUBA 4250 pöörde juures!
2,5 mootoril siis vääne (222 nm) ALLES 4300 pöörde juures
JA palju ihaldatud 125 kw ALLES 5800 pöörde juures!!!!!!
(võtsin aluseks siis enam levinud versioonid)
Nüüd kui see on selge, siis kas sa sõidad kogu aeg mootor piirajas? Mis kütte kokku hoiust sa räägid? Strokimine on kolvikäigu ja töömahu suurendamine. Kui kasvab töömaht kasvab ka tarbitud kütuse hulk mingis ajaühikus, ehk siis võidad jõus, kaotad teepikkuses. Suurem mootor (suurem töömaht)jõuab rohkem segu läbi töötada kui väiksem mootor. Eta mootor on piiratud nukkvõlli, aju ja ülla ülla plokikaanega.Teda lihtsalt ei toideta vaid lõpetatakse juba üsna madala pöörde juures tema toitmine, sealt ka ökonoomsus.
Ära kunagi unusta, et autot liigutab Härra njuutonmeeter, kw on tööühik; Härra ilueedi mida kasutatakse auto müümiseks.
Kas nüüd said aru miks on eta mootori puhul tegemist öko mootoriga ning 2,5i puhul on tegemist pöörde pilliga?
Et etat strokida pead sa ka teda õieti toitma tööseguga, see on koht kus tuleb mängu põlemis kambri ruumala, põlemis kambri kuju, sisselaske pordi suurus ja kuju,kolvi kuju, sisselaske pikkus, jne jne
Andres

en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20
See sinu kirutud eta vääne(240 nm) tuleb JUBA 3250 pöörde juures
Sitt 92 kw on JUBA 4250 pöörde juures!
2,5 mootoril siis vääne (222 nm) ALLES 4300 pöörde juures
JA palju ihaldatud 125 kw ALLES 5800 pöörde juures!!!!!!
(võtsin aluseks siis enam levinud versioonid)
Nüüd kui see on selge, siis kas sa sõidad kogu aeg mootor piirajas? Mis kütte kokku hoiust sa räägid? Strokimine on kolvikäigu ja töömahu suurendamine. Kui kasvab töömaht kasvab ka tarbitud kütuse hulk mingis ajaühikus, ehk siis võidad jõus, kaotad teepikkuses. Suurem mootor (suurem töömaht)jõuab rohkem segu läbi töötada kui väiksem mootor. Eta mootor on piiratud nukkvõlli, aju ja ülla ülla plokikaanega.Teda lihtsalt ei toideta vaid lõpetatakse juba üsna madala pöörde juures tema toitmine, sealt ka ökonoomsus.
Ära kunagi unusta, et autot liigutab Härra njuutonmeeter, kw on tööühik; Härra ilueedi mida kasutatakse auto müümiseks.
Kas nüüd said aru miks on eta mootori puhul tegemist öko mootoriga ning 2,5i puhul on tegemist pöörde pilliga?
Et etat strokida pead sa ka teda õieti toitma tööseguga, see on koht kus tuleb mängu põlemis kambri ruumala, põlemis kambri kuju, sisselaske pordi suurus ja kuju,kolvi kuju, sisselaske pikkus, jne jne
Andres
Lihtsam oleks juba peale aretada mõni tänapäevane BMW mootor, millel on kärtsu, mürtsu ja millega saab ka samal ajal vaikselt maanteel sahisedes ökotada. Seda enam, et kui sa nagunii hakkad seda mootorid ümber tegema, kaotab auto ka originaalsuse. Originaal oleks ta aga kindlasti originaal mootoriga, mis tehases paigaldati, ilma seda vähimalgi määral ümber muutmata või tuunimata.
BMW'l on hea mootorite valik läbi aegade, seega ei tohiks olla keeruline valida.
Tänapäeva mootorile on ka saada rohkem juppe.
BMW'l on hea mootorite valik läbi aegade, seega ei tohiks olla keeruline valida.
Tänapäeva mootorile on ka saada rohkem juppe.
Opel Senator A1, 1982
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Kas ma sõidan koguaeg piirajas?
Miks ma peaksin koguaeg piirajas sõitma...siis kui sõidan normaalse inimese moodi ega ta siis ju liigub ka ikkagi edasi. Kui tahan natuke fun'i teha, võin ta ju sinna üles piiraja juurde lasta.
Ma ei stroke'i ju ETA mootorit...ma stroke'in ju m20b25 mootorit! Ja kui panna m20b25 mootorisse ETA mootori kepsud koos väntvõlliga, siis ju muutubki kolvikäik ja surveaste..
Väga paljud on omale sellise strokeri ehitanud ja sinna ei pidanud minema vaja muud kui m20b25 mootorisse lapata m20b27 väntvõll koos kepsudega, kolvid vist jäid m20b25 omad + siis ka plokikaas(ilmselt 885), ja sisselase jääb sammuti m20b25 oma.
No mis originaali jätmisest ma üldse räägin, kui mul coilid all on jms?
Asja point on selles, et ma võin sinna tõesti, osta ÜKSPUHA mis mootori, aga ma ei taha hakata mustalt tegema ÜV..m20b25 mootor näeb ju 1:1 samasugune välja nagu on m20b27 eta mootor.
Maitea, vb pingutan tõesti üle, kuna arvan et ETA mootor on pask, sest asjal pole KW..Sain ainult 1-2 tuuri temaga teha, kuniks panin ta seisma ja hakkasin remonti tegema. Ja tol ajal oli ka teel lumi ja ei saanud proovida nagu minekut asfaldil.
Muidu oleks väga hea jätta see ETA mootor alles, kuna mootoriplokk on tõesti väga korralik ja teised asjad ka tegelikult..
Miks ma peaksin koguaeg piirajas sõitma...siis kui sõidan normaalse inimese moodi ega ta siis ju liigub ka ikkagi edasi. Kui tahan natuke fun'i teha, võin ta ju sinna üles piiraja juurde lasta.
Ma ei stroke'i ju ETA mootorit...ma stroke'in ju m20b25 mootorit! Ja kui panna m20b25 mootorisse ETA mootori kepsud koos väntvõlliga, siis ju muutubki kolvikäik ja surveaste..
Väga paljud on omale sellise strokeri ehitanud ja sinna ei pidanud minema vaja muud kui m20b25 mootorisse lapata m20b27 väntvõll koos kepsudega, kolvid vist jäid m20b25 omad + siis ka plokikaas(ilmselt 885), ja sisselase jääb sammuti m20b25 oma.
No mis originaali jätmisest ma üldse räägin, kui mul coilid all on jms?
Asja point on selles, et ma võin sinna tõesti, osta ÜKSPUHA mis mootori, aga ma ei taha hakata mustalt tegema ÜV..m20b25 mootor näeb ju 1:1 samasugune välja nagu on m20b27 eta mootor.
Maitea, vb pingutan tõesti üle, kuna arvan et ETA mootor on pask, sest asjal pole KW..Sain ainult 1-2 tuuri temaga teha, kuniks panin ta seisma ja hakkasin remonti tegema. Ja tol ajal oli ka teel lumi ja ei saanud proovida nagu minekut asfaldil.
Muidu oleks väga hea jätta see ETA mootor alles, kuna mootoriplokk on tõesti väga korralik ja teised asjad ka tegelikult..
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Pole ammu teemat upitanud...
Olen nüüd lugenud ja uurinud ja mõelnud.
Selle nädala jooksul tuleb ilmselt siis 2,5i mootor.
Vaatan mis teen, kas ehitan 2,5 baasil või ehitan oma 2,7 Super Eta baasil ühe korraliku mootori kokku.
Igatahes NV sai siis mootor maha tõstetud..



Panin taha borbetid ka alla..viskasin mõtte peast otsida taha coilid, kui muidugi kuskilt leiab odavalt, siis võib osta, aga hetkel jääb nii et lõikasin vedrusid maha, sai vähe madalamaks.
Kui õiged rehvid tulevad, lasen veelrohkem madalamaks.


Olen nüüd lugenud ja uurinud ja mõelnud.
Selle nädala jooksul tuleb ilmselt siis 2,5i mootor.
Vaatan mis teen, kas ehitan 2,5 baasil või ehitan oma 2,7 Super Eta baasil ühe korraliku mootori kokku.
Igatahes NV sai siis mootor maha tõstetud..



Panin taha borbetid ka alla..viskasin mõtte peast otsida taha coilid, kui muidugi kuskilt leiab odavalt, siis võib osta, aga hetkel jääb nii et lõikasin vedrusid maha, sai vähe madalamaks.
Kui õiged rehvid tulevad, lasen veelrohkem madalamaks.


-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Nonii..uuendusi siis natuke.
Neljapäev siis sai toodud ära mootor haile. Mootoriks siis 2,5i 125kw.
Kohapeal sai plokikaas maha võetud ja vaadatud mootorisse, kuid sealt midagi tarka väga ei leidnud, paistis kõik ok. Mootor seest puhas ja õli korralik.
Ainuke asi et asi oli automaat käigukastiga, ja nüüd tuleb 1 massiline hooratas koos sidurikomplektiga leida..(kellegil pakkuda odavalt, siis oleks vb huvitatud, VÕIN PAKKUDA VAHETUSEKS KORRALIKKU 2 massilist hooratast + korralik sidurikomplekt)
Plaanid siis sellised et..
ETA mootoriblokk vähe korralikum. Panen vanale mootorile siis 2,5i kaane(885) koos kõigega(nukk jne), kogu sisselaske jms süsteem 2,5i pealt, mootori juhtmestik koos ajuga sammuti siis 2,5i oma. Ja noh, siis natuke kergem hooratas, 1 massiline. Ja nii ta siis jääbki.
Ei hakka midagi erilist ehitama, pidi andma see ka päris rahuldava tulemuse juba.
Eks nüüd natuke raha koguda, tuleb uued rihmad ja tihendid jms mootorisse osta, ja saab asja kokku lapata! Saaks varsti mootori kokku ja peale, saaks hakata kerega tegelema.
Noh, üks asi mis natuke kurvastab et, kuna nüüd mootor sai ostetud, siis kahjuks pean coilid maha müüma eest...päris kahju on nendest, aga mis teha, pidin selle otsuse vastu võtma. Pigem teen tähtsamad asjad korda, et auto üldse sõidaks, kui lihtsalt raha coilide alla seisma panen.
Kunagi kui auto korras on, siis eks tuleb hakata taga otsima neid coile jälle.
Eks homme vaatan, teen paar pilti kah äkki, uuest mootorist!
Neljapäev siis sai toodud ära mootor haile. Mootoriks siis 2,5i 125kw.
Kohapeal sai plokikaas maha võetud ja vaadatud mootorisse, kuid sealt midagi tarka väga ei leidnud, paistis kõik ok. Mootor seest puhas ja õli korralik.
Ainuke asi et asi oli automaat käigukastiga, ja nüüd tuleb 1 massiline hooratas koos sidurikomplektiga leida..(kellegil pakkuda odavalt, siis oleks vb huvitatud, VÕIN PAKKUDA VAHETUSEKS KORRALIKKU 2 massilist hooratast + korralik sidurikomplekt)
Plaanid siis sellised et..
ETA mootoriblokk vähe korralikum. Panen vanale mootorile siis 2,5i kaane(885) koos kõigega(nukk jne), kogu sisselaske jms süsteem 2,5i pealt, mootori juhtmestik koos ajuga sammuti siis 2,5i oma. Ja noh, siis natuke kergem hooratas, 1 massiline. Ja nii ta siis jääbki.
Ei hakka midagi erilist ehitama, pidi andma see ka päris rahuldava tulemuse juba.
Eks nüüd natuke raha koguda, tuleb uued rihmad ja tihendid jms mootorisse osta, ja saab asja kokku lapata! Saaks varsti mootori kokku ja peale, saaks hakata kerega tegelema.
Noh, üks asi mis natuke kurvastab et, kuna nüüd mootor sai ostetud, siis kahjuks pean coilid maha müüma eest...päris kahju on nendest, aga mis teha, pidin selle otsuse vastu võtma. Pigem teen tähtsamad asjad korda, et auto üldse sõidaks, kui lihtsalt raha coilide alla seisma panen.
Kunagi kui auto korras on, siis eks tuleb hakata taga otsima neid coile jälle.
Eks homme vaatan, teen paar pilti kah äkki, uuest mootorist!
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Nonii..
Täna siis võtsin käsile plokikaane ülevaatuse.. Kiskusin väljalaske ja sisselaske kollektorid küljest ära..esialgu tundus kõik ülivägev ja nagu oleks kõik korras. Tihendid olid täiesti uued vahel, niiet neid mul ei ole vaja uusi osta..
Klapid tundusid natuke õlised olema, ja mõtlesin et kisun ühe vedru maha ja vaatan sääretihendid üle...noh, klapisääretihenditeks neid nüüd enam tõesti nimetada ei saanud..sest nendest oli vist pool ainult järgi..Pmst polnudki neid seal, ja sp siis ka õline oli see värk seal.
Kiskusin kogu kaane siis laiali ja võtsin kõik sääretihendid ära..eks tellib uued ja väljalaskeklapid tuleks ka ära sooveldada, sisselase väga heas korras. Nukk ja kõik muu paistab väga hea olema.
Osad sai pandud bensiini sisse likku, et ilusti puhtaks saaks..ja kaant hõõrusin ka täna päris mitu tundi hambaharjaga puhtaks! Asi peab ikkagi läikima!
Nüüd ongi, natuke tihendeid vaja, ja saab pmst mootori kokku lükata.



Kui mootor koos siis tuleb ka juhtmestikuga kuidagi korda saada.. kaasa sain ilge kimbu juhtmeid, tuleb kõik läbi sorteerida jms..paras töö.

Ja siis väike pilt ka m20b25 alumisest osast jms jura mis kõik küljes seal on, kaan on vana 885 milles mõra, lihtsalt peale tõstetud..
Maas seal kondi pump, visko sidur, genekas, starter jms jura! Keegi midagi osta tahab vms..võib PS'i kirjutada..raha väga vaja, ja võin ülejäänud asjad maha müüa.
2,5i plokk paistab veel päris normaalne, loks hästi minimaalne kolvil, silindri pinnad on korras, üleval õrn rant. Sõidetud täissünt õliga ja mootor käib väga hästi ringi.

Täna siis võtsin käsile plokikaane ülevaatuse.. Kiskusin väljalaske ja sisselaske kollektorid küljest ära..esialgu tundus kõik ülivägev ja nagu oleks kõik korras. Tihendid olid täiesti uued vahel, niiet neid mul ei ole vaja uusi osta..
Klapid tundusid natuke õlised olema, ja mõtlesin et kisun ühe vedru maha ja vaatan sääretihendid üle...noh, klapisääretihenditeks neid nüüd enam tõesti nimetada ei saanud..sest nendest oli vist pool ainult järgi..Pmst polnudki neid seal, ja sp siis ka õline oli see värk seal.
Kiskusin kogu kaane siis laiali ja võtsin kõik sääretihendid ära..eks tellib uued ja väljalaskeklapid tuleks ka ära sooveldada, sisselase väga heas korras. Nukk ja kõik muu paistab väga hea olema.
Osad sai pandud bensiini sisse likku, et ilusti puhtaks saaks..ja kaant hõõrusin ka täna päris mitu tundi hambaharjaga puhtaks! Asi peab ikkagi läikima!
Nüüd ongi, natuke tihendeid vaja, ja saab pmst mootori kokku lükata.



Kui mootor koos siis tuleb ka juhtmestikuga kuidagi korda saada.. kaasa sain ilge kimbu juhtmeid, tuleb kõik läbi sorteerida jms..paras töö.

Ja siis väike pilt ka m20b25 alumisest osast jms jura mis kõik küljes seal on, kaan on vana 885 milles mõra, lihtsalt peale tõstetud..
Maas seal kondi pump, visko sidur, genekas, starter jms jura! Keegi midagi osta tahab vms..võib PS'i kirjutada..raha väga vaja, ja võin ülejäänud asjad maha müüa.
2,5i plokk paistab veel päris normaalne, loks hästi minimaalne kolvil, silindri pinnad on korras, üleval õrn rant. Sõidetud täissünt õliga ja mootor käib väga hästi ringi.

-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Tervist,
Pole siia väga ammu midagi kirjutanud..aga mida ma ütlen, asi pole väga arenenud kuna ikkagi esmaspäevast-reedeni koolis(ühikas) ja rahadega pole ka just kõige paremad ajad.
Pmst ootan siis mootori tihendeid..plokikaanetihend, klapikambrikaanetihend, vändaotsatihend(esimene) ja siis ka rihmakomplekt rullikutega ja filtrid.
Sel juhul saaks mootori kokku, sai mingipäev klapisääretihendid vahetatud, said väga head.
Plaanin pmst niimoodi et panen mootori kokku ja vb tõstan peale, vaatan kuidas töötab ja kas saab kõik ilusti tööle, ja siis kere kallale!
Igatahes, kui nüüd see lumi ära sulab, siis ilmselt hakkab töö vähe kiiremini käima ja siis rohkem aega ka.
Praegu palju ka tegelnud oma teise projektiga..ralli Lada. Proovin järgmiseks hooajaks ka selle joonde saada, ja niipalju paremaks muuta seda kui võimalik. Õnneks on mul see siin koolis ja igapäev võimalik seda peale kooli ehitada, ikkagi parem kui lihtsalt juua, nagu suuremosal rahvast siin kombeks teha on

Pilte praegu pakkuda bemmist pole
Et proovin ikka teemat üleval hoida.
Pole siia väga ammu midagi kirjutanud..aga mida ma ütlen, asi pole väga arenenud kuna ikkagi esmaspäevast-reedeni koolis(ühikas) ja rahadega pole ka just kõige paremad ajad.
Pmst ootan siis mootori tihendeid..plokikaanetihend, klapikambrikaanetihend, vändaotsatihend(esimene) ja siis ka rihmakomplekt rullikutega ja filtrid.
Sel juhul saaks mootori kokku, sai mingipäev klapisääretihendid vahetatud, said väga head.
Plaanin pmst niimoodi et panen mootori kokku ja vb tõstan peale, vaatan kuidas töötab ja kas saab kõik ilusti tööle, ja siis kere kallale!
Igatahes, kui nüüd see lumi ära sulab, siis ilmselt hakkab töö vähe kiiremini käima ja siis rohkem aega ka.
Praegu palju ka tegelnud oma teise projektiga..ralli Lada. Proovin järgmiseks hooajaks ka selle joonde saada, ja niipalju paremaks muuta seda kui võimalik. Õnneks on mul see siin koolis ja igapäev võimalik seda peale kooli ehitada, ikkagi parem kui lihtsalt juua, nagu suuremosal rahvast siin kombeks teha on


Pilte praegu pakkuda bemmist pole

-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Nonii, tervist jälle!
Pole väga ammu siia teemasse midagi kirjutanud, ja ausaltöelda pole ka bemmi teinud absoluutselt.. Pole lihtsalt rahasid ja aega olnud.
Nüüd paar päeva tagasi ajasin bemmi garaazist tekialt välja, sai ka värsket õhku natuke hingata
Ja hakkasin vaikselt tegelema..plaanis siis ette võtta karbivahetus sest need on ainukesed asjad mis sellel kerel läbi on..aga need on ikka tõsiselt läbi mädanenud.
Keegi on alumise karbi teinud silikoonist ja sisu koosneb siis makrofleksist
Piltide pealt tundub asi hull, ja noh, karpide kohapealt on asi päris nirus olekus..aga ei lase pead norgu ja teen selle töö ära, sest muud kereosad on korras. Püstakud ülitugevad, poolraamid, ja põhi üldse väga tugev ja heas korras.
Panen siis paar pilti ka kui hullus seisus need asjad seal on!
Seest siis pilt, kõrvalistuja jalgealusest.

Autoalt siis kõrvalistuja jalgealune ja karp

Keskmine osa, mis on tugev, sealt läbi ei lähe kruvikeerajaga, aga ikkagi paras jama..

Kõrvalistuja poolne tagumine karbiots

Ja koosnes siis kogu see karbi sisu ja alumine ots sellisest materjalist

Alumisele osale oli ka sisse pandud alumiiniumist mingeid plaadikesi, et tugevam püsiks..
Alumine ots koosnebki põhimõtteliselt ainult oma 1cm silikoonist, ja sees on lastud täis makrofleksi, täiesti silmini täis. Õnneks on karp seest olnud õline vms, ja makrofleks pole seinte külge kinni hakanud, vaid kruvikeerajaga natuke surades, kukub kõik välja ja tühjaks.
Ja üks hea asi ka see et, kas sellisel bemmil polegi üldse vahelehte vahel? Tavaliselt sismine karp, vaheleht, ja välimine karp? Aga sellel pole sees midagi..
Üks hull asi see veel et, alumine äär, on sammuti tehtud silikoonist, just see äär kuhu külge karbi alumine ots punktitud peaks olema..Seda äärt minul üldse polegi, see oli sinna lihtsalt silikoonist voolitud, et näeks välja nagu see äär seal oleks.
Sellega ei oska midagi ette võtta, et kuidas selle ääre sinna kompunnida saaks.
Ootan kindlasti huviga kõigi kommentaare, ja äkki häid nippe karbivahetuse jms asja kohta!
Pole väga ammu siia teemasse midagi kirjutanud, ja ausaltöelda pole ka bemmi teinud absoluutselt.. Pole lihtsalt rahasid ja aega olnud.
Nüüd paar päeva tagasi ajasin bemmi garaazist tekialt välja, sai ka värsket õhku natuke hingata

Ja hakkasin vaikselt tegelema..plaanis siis ette võtta karbivahetus sest need on ainukesed asjad mis sellel kerel läbi on..aga need on ikka tõsiselt läbi mädanenud.
Keegi on alumise karbi teinud silikoonist ja sisu koosneb siis makrofleksist

Piltide pealt tundub asi hull, ja noh, karpide kohapealt on asi päris nirus olekus..aga ei lase pead norgu ja teen selle töö ära, sest muud kereosad on korras. Püstakud ülitugevad, poolraamid, ja põhi üldse väga tugev ja heas korras.
Panen siis paar pilti ka kui hullus seisus need asjad seal on!
Seest siis pilt, kõrvalistuja jalgealusest.

Autoalt siis kõrvalistuja jalgealune ja karp

Keskmine osa, mis on tugev, sealt läbi ei lähe kruvikeerajaga, aga ikkagi paras jama..

Kõrvalistuja poolne tagumine karbiots

Ja koosnes siis kogu see karbi sisu ja alumine ots sellisest materjalist

Alumisele osale oli ka sisse pandud alumiiniumist mingeid plaadikesi, et tugevam püsiks..
Alumine ots koosnebki põhimõtteliselt ainult oma 1cm silikoonist, ja sees on lastud täis makrofleksi, täiesti silmini täis. Õnneks on karp seest olnud õline vms, ja makrofleks pole seinte külge kinni hakanud, vaid kruvikeerajaga natuke surades, kukub kõik välja ja tühjaks.
Ja üks hea asi ka see et, kas sellisel bemmil polegi üldse vahelehte vahel? Tavaliselt sismine karp, vaheleht, ja välimine karp? Aga sellel pole sees midagi..
Üks hull asi see veel et, alumine äär, on sammuti tehtud silikoonist, just see äär kuhu külge karbi alumine ots punktitud peaks olema..Seda äärt minul üldse polegi, see oli sinna lihtsalt silikoonist voolitud, et näeks välja nagu see äär seal oleks.
Sellega ei oska midagi ette võtta, et kuidas selle ääre sinna kompunnida saaks.
Ootan kindlasti huviga kõigi kommentaare, ja äkki häid nippe karbivahetuse jms asja kohta!

-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Ilge pornuuha on jah kokku keeratud..eks ta on tehtud kuidagimoodi et näeks välja inimese moodi, vb tehtud müügijaoks..ja plaanitud maha müüa inimesele kes ei jaga matsu välja.
Kusjuures jalge all olev suur auk oli tsinkplekiga parandatud, nagu ka juhijalgelaune, ja kinni pandud siis neetidega
Aga jah, nüüd tuleb üksaeg karbid tellida ja kogu töö teen jah ise..pole mul siin kedagi abis
Ei ole raha ka et kellegil teisel lasta teha, ja ei näe väga ka hullu tööd selles..
Ise õpin hetkel autoeriala, teisel kursusel. Esimesel kursusel sai läbitud keretööde praktika, kus sai igast erinevaid auto detaile välja vahetatud. Palju olen ka üldse keevitustööd ja sellist lappimistööd teinud ja harjutanud..et loodan et tuleb välja
Peab tulema.. 
Kusjuures jalge all olev suur auk oli tsinkplekiga parandatud, nagu ka juhijalgelaune, ja kinni pandud siis neetidega


Aga jah, nüüd tuleb üksaeg karbid tellida ja kogu töö teen jah ise..pole mul siin kedagi abis

Ise õpin hetkel autoeriala, teisel kursusel. Esimesel kursusel sai läbitud keretööde praktika, kus sai igast erinevaid auto detaile välja vahetatud. Palju olen ka üldse keevitustööd ja sellist lappimistööd teinud ja harjutanud..et loodan et tuleb välja

