5. leht 20-st

Postitatud: 25 Apr 2013 15:07
Postitas JanekEnde
Katsun tegeleda temaga, kuidas võimalusi on :) talvel võtsin sisu laiali, põhjamatid võtsin ka välja kuivama. Ees nurkades on augud ja eks pindmist ka siin-seal. Järgmisena tahakski keevitusse, vaatab kuidas finantsi on. Senikauaks läheb tagasi garaaži.
On tekkinud mõtteid et sügis-talv hooajaks miski golf 2 vaadata või sierra. Bemmiga ei raatsi talvel liikuda rohkem, kuigi üsna fun oli :) või siis kott peas sõidan vanemate automaatkastiga kütusevargast opeliga. :D

Postitatud: 26 Apr 2013 23:43
Postitas JanekEnde
Pilt

Postitatud: 28 Apr 2013 14:50
Postitas JanekEnde
Tundub et saabki keevitusse järgmine kuu.. LÕPUKS ometi! :D Minema küsima, palju koos aukude keevitusega kogu jama kokku läheb. Muidu karpide vahetuse hinnaks pakuti alates ~200 euri.
Paistab, et see kuu enam sõita ei saa.. maaler siuke venivillem niiet jah.. ning vaja teisi autosid ka teha. :roll:
Õhtul lähen vaatan, kas on midagi toimunud või ei..

Edit: toimunud on....midagi :D kojamehed viskasin ringi ja korra pidi auto välja ka ajama. Läheb ilusti poolest pöördest käima. :)
Tellisin uue õhufiltri ära, lasen õhulõdviku tellida ning õlikorgi saan ka.

Postitatud: 01 Mai 2013 00:59
Postitas JanekEnde
Pärnus keegi vanal viiesel uksi oskab paika sättida? Iseproovimisest ei tule suurt midagi välja.. mitte kuidagi ei saa nagu tahaks, istuvad nii värdjalt ees. Üksitegemine täiesti mõttetu üritus.
Mis seal ikka, otsustasin et läheb auto värvi alla (välja arvatud kapott, katus, põlled). Vahepeal olen ise ka töökojas käinud, ustelt roostet maha nühkinud ja kapoti all elu uurinud. Õhulõdvik saabub järgmine nädal, õlikorgi sain miski uuematüübi motolt, nelinurkne - küürisin puhtaks ning sobis ilusti. Originaali polnud, et tellida.
Homme pidi siis maaler värvi ostma, eks näha ole..

Postitatud: 01 Mai 2013 01:11
Postitas oo7
Kas siis E28-l ei saanud uksi nii ära võtta nagu näiteks E34 ja E30nel et lihtsalt tõstad pm konksu otsa pärast tagasi ja olemas. Pole vaja reguleerida ega midagi..

Postitatud: 01 Mai 2013 01:17
Postitas JanekEnde
Ei oska öelda. Uksed said hingede küljest lahti võetud (ukse sees ülevalt kahe poldiga ja alt ka. Ning mingi metallpulk sai ka lahti võetud...täpsemat nimetust ei tea mis ta on, kere küljes oli mingi splindiga?). Uued uksed ette sai siis... nojah, masendav, käisid nagu laudauksed. Oleks pidanud vanad külge jätma :D
Pöörduma kellegi targa juurde, kes oskab. Talvel proovisin esiuksega jamada, kinni-lahti käib, aga ei istu üldse ilusti.

Postitatud: 01 Mai 2013 02:02
Postitas oo7
Uks on nagu konksude otsas keerad sealt pealtpoolt ühe kruvi lahti ja tõstad lihtsalt ukse maha. Pärast samamoodi tagasi.

http://zoso.no-ip.org/images/318-hinge/door-off.jpg

Vaata sealt neid hingesi mis auto küljes on esiuksel

Pilt


BMW on teinud uste eemaldamise/tagasi panemise äärmiselt lihtsaks, inimesed teevad ise endal elu keeruliseks ;)

Ukse võtab ära ja paneb tagasi pm paari minutiga. Saab üksinda teha[/img]

Postitatud: 01 Mai 2013 02:10
Postitas JanekEnde
Konkse mul küll nagu kuskil pole.. Eks vaatab, ise ma tegema arvatavasti ei hakka. Uksed said külge pandud ning kinni, siis pingutasin alles uste seesolevad poldid üle. Aga nojah.. ei istu lihtsalt autoga õigesti.
Ma suudan kõik keeruliseks teha, tihtipeale ajan taga ka raskeid lahendusi. :D

Hmm.. vaatan seda pilti ja ei mäleta küll et minu masinal hinged sama oleks..? Minu teada E28'l on kerepoolsed hinged kere külge keevitatud, mutreid vms küll ei ole. Homme vaatan üle.

Postitatud: 01 Mai 2013 02:22
Postitas laserjet
Proovi ikka erinevate seadetega mängida. Ukse sinna külge lähevad väiksed pleki jublakad...kui hakkama ei saa siis PS ja võin soovitada kere meest Pärnus...aga ilmselt ütleb sulle sama...

Postitatud: 01 Mai 2013 02:25
Postitas JanekEnde
No eks ma proovin. Neid plekijublakaid on vanadest ustest ka veel alles. Ega sa juhuslikult keretööde meest raekülas mõtle, kellel 524? :D
Tema juures käisin küll sügisel, leppisin järgmiseks hommikuks ka aja kokku aga no.. samal õhtul hakkas sidur jukerdama, niiet jäi see asi katki. Numbrit ka ei küsinud et helistada saaks... ehk on pahane ülelaskmise pärast :D
Sooviks ikka kellegi juurde minna, kes oskab ja teab mis teeb. Ise ma neid nagunii ilusti paika ei saaks nagu juhipoolsed uksed on.

Postitatud: 01 Mai 2013 07:38
Postitas eix22
Ma olen seda elu keeruliseks tegevat juttu juba rohkem 5a rääkinud e30 foorumi igas teemas ,kus esimese hooga alati kruvitakse uks hinge küljest lahti selleasemel et loetud sekunditega see hinge otsast maha tõsta. Aga esimese otsa e30 hinged pole sellised, e28 omad samuti mitte kataloogi järgi, mida saaks lahti võtta.

Postitatud: 01 Mai 2013 21:51
Postitas JanekEnde
Lihvisin roostetäpikesi maha siit-sealt, kuna nagunii värvi alla ning ega see maaler seal ise suurt teha ju ei viitsi. Hakkab juba närvi ajama oma lubamistega.. :evil:
Ustesüsteem on selline:

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 03 Mai 2013 17:12
Postitas JanekEnde
Nonii.. auto siit-sealt pahteldatud, õhtul lähen vägistan pagassiäärt traatharja ja liivapaberitega, siis peaks valmis olema. Eile sain sõrmed ka puruks lihvimistöö käigus :)
Üks jahutuslõdvik läheb vahetusse (termostaadi korpuse juurest veits immitseb), peeglid tuiskan üle, eest veel mastiksiga natuke mäkerdada, õlivahetus koos jahutusega, korralikum kindalaegas ja üks voolik mis läheb klapikaane külge... ehk mõned asjad veel.

Värvi ja laki hind lõi küll silmad suureks. Vaja veel libedasõit ka teha ja sada muud asja :x

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 04 Mai 2013 00:22
Postitas oo7
Igaks juhuks ütlen, ärge otse plekile pahteldage.

Endal on tulnud sedasi värvitud pilli elus parandada :)

Postitatud: 04 Mai 2013 00:39
Postitas JanekEnde
Hilja juba, need tüübid tõmbasid tuima näoga otse plekile :roll:
Eks kunagi annab seda jama parandada, kui tõesti vaja. Maalri ametit tahan sügisel õppima minna.
Kuskil korralikult lasta teha, siis seda ma küll kinni ei jõuaks maksta. Lihtsaim variant ongi ise õppida ja teha, siis tead, et ei keerata sitta kokku :lol: Lihvimised tegin ise ära, ustelt oli näha, et ei viitsitud mingisugu eeltöid teha.. :(
Kusjuures teisi autosid teevad samamoodi.. ei tea, kas keegi kurtma pole tulnud kunagi.
Kokku läheb kogu jama mulle maksma mitmeid kordi vähem, kui mujal.. niiet ei saa väga viriseda.. :roll:

Postitatud: 04 Mai 2013 16:00
Postitas oo7
vanu autosi tehaksegi odavalt nii, seda milline asi pärast välja näeb võid vaadata mu vana valge E34 teemast, kus esiotsast pilte.

Sellel autol veel tagant tiivad ja uksed jne kõik tehtud. Kõike korda ei saanudki, paks rooste pahtli all.. see tekib sinna koheselt :)

See kruntimine pole kusjuures nii müstiliselt kallis midagi.. väiksematesse kohtadesse võid kasvõi pintsliga peale kanda, ma värviparandusi nii teinud koguaeg, kestab väga hästi.

Postitatud: 05 Mai 2013 03:55
Postitas JanekEnde
Tihti tuleb mõte, et viskaks müüki ära.. nii krdi kopp ees, ainult ehita ja tee :lol: Samas jälle pole mõtet, nii palju vaeva näinud ja vead ka teada ning palju pole jäänud. Uus masin osta, siis kes teab mis hädad on. 524'ja tahaks, aga krt diislitega hullemalt n*ssi kui bensukaga (vähemalt nii on mulje jäänud, eriti veel 525tds'ide puhul).. kui just mootor heas korras ei ole.
Igatahes värvitud saab, siis läheb maa alla tagasi järgmist kuud ootama, pole siin midagi raha rohkem laristada, liiklen bussi või roostekunniga. :D Saab tasapisi bemmi nokitseda mõni õhtu.

Postitatud: 05 Mai 2013 11:56
Postitas oo7
Töökaaslasel 525tds, üldiselt ta on seal detaile vahetanud mis maksavad sama palju kui see E28. (mingi vaakumvärk vms oli 8 kilo kroonides, turbo on vahetatud jne.. nüüd on hädaks kulunud pihustid või kõrgsuvepump vms)

Selle eest saab palju bensiini osta :)


Muidu 2 liitrine M20 müüdi vahepeal isegi 30 euro eest..

Postitatud: 05 Mai 2013 15:48
Postitas JanekEnde
Need tds motod nõuavad ikka jubedalt pappi :D teises foorumis alati kellelgi mingi jama :D autot olen omanud nüüd veits üle aasta, mootoril midagi suuremat vahetatud pole ning toimetab ilusti. Pole mingit probleemi näiteks käivitamisega, võtit ja käib, edasi astub isegi normaalselt 2.0 kohta. Sõber pakkus enda vana auto pealt sama motot, sügisel vms alles on, võtaks varuosadeks ligi küll :)
Autot otsisin, siis oligi üks kriteeriumitest see, et 2.0 oleks. Alla selle polnud mõtet. Tol ajal autoturul midagi normaaalset väga polnud, muidu sõidaks vist golfi või audiga :D

Postitatud: 07 Mai 2013 11:35
Postitas meelis k
Kõik E34 525tds on kindlasti vähemalt 3x rohkem läbi ka sõitnud kui su E28.
Sellepärast nad aeg-ajalt vajavadki remontimist.

Teisalt on neid autosid hooldatud ajal, mil auto on pelgalt tarbeese punktist A punkti B sõitmiseks. E28 loodetavasti kunagi ikka sai veidi hoolitsust ka.

Kui võrrelda remondikulusid, siis iga auto vajab remonti.
Mida uuem, seda kulukam see remont on ja seda vähem seal oma kätega midagi ära teha on.


Niisama sõitmiseks ma ise eelistaks muidugi Golfi sellele E28le :).