Eks selle vana autoga on ikka kulusi ja vaeva aga kui juba oled selle tee valinud siis tuleb seda vaid nautida


Kui oleksid viitsinud paari varasemat postitust lugeda, oleksid teadnud, et õlirõhk on mõõdetud ja normis. Veetaset kontrollin igal peatusel. Ahjukraani lahtiolemine on ka kasuks, sest kui mingi jama juhtub, siis sooja ei puhu enam.eix22 kirjutas:Sõidad ringi põleva õlitulega??Kõik need vead, mis siin üles oled lugenud, peaks olema kõige esimesena likvideeritud ikka, enne ei tohiks garaazist väljagi ajada
Kas see on selle Pae tänava e21 pealt või oled kusagilt ka sissepritsega M10B20 leidnud? Pae tänava oma oli ilma i-ta, s.t. karpamootor.sillufromIV kirjutas:Vahetasin 320i tahhoka vastu selle. 320i on aga r4 motoga ja seadistus teine vist seadmel
Sa vaheta see 4cyl tahokas 6cyl vastu. 4-sed on palju raskemini leitavad, seega keegi võiks sellisest vahetusest huvitatud olla.sillufromIV kirjutas:Tahhomeeter ilmselt valetab. 110-ga sõites näitab ca 5000 rpm.
Mootor käitub ka kuidagi imelikult ikka. 2. käiguga 80 km/h on piirajas (mootor hakkab vastupanu osutama kiirendamisele). Mäletan kunagi oli sõbral 82.a 320i e30, sellega sai 80 kätte 2. ga ja oli nagu veelgi ruumi ...