Suurele tükile pead sooned sisse saama , nagu originaalil , muidu hakkab plekk plõksuma jala all .
Keevituse lihvid siledaks , epokrunt peale , põhja alt lased kivikaitsmega üle ja käib jälle
Selgus, et on vaja põhja keevitada ka piduri ja bena voolikute kohalt, aga need klambritega kere küljes kinni. Oskab keegi öelda kuidas neid klambreid pärast kere külge tagasi võib panna.
Klambrid on kruvidega kere küljes. Kruvi läheb pisikese põhja külge keevitatud vastuse külge. Neid saab iseenesest ka UM-st osta ning uuele plekile külge keevitada.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ilus "haikala" ...nähtud masin ja väga viisakas pill!...omanik tundub ka täie tõsidusega asja juures olevat ja saab aina paremaks ...sisu jh pole orig. ja nagu ka omanikuga põgusalt vesteldes selgus, et kuna pmst pole võtta miskit head ja originaalset, siis pidi vaatama midagi vähemalt sama margi "repertuaarist"...eelistaksin ise ka vbl orig. sport(nahk) sisu vms, aga pole ju võtta miskit head...ära karatud tavalise " vedruvoodi" peal pole ju ka hea mööda linna ringi tiirutada ..igaljuhul edu ja jaksu ja muidugi palju eurosid, et see valge hai saaks veel paremaks!! Renx
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 540i -02 & E39 525d -02
Nii vahepeal palju tehtud, kuna hooaega kohe käes. Eks siis pikemalt räägib, kui ülevaatusel käidud ja kõik valmis-ei taha enne eputada .
Tekkis ka selline mõte, et uuriks kus võiks leida selliseid meistrimehi, kes valmistaksid õigeid Eesti numbrimärke(ilma EST sinise osata), sest need lisavad masinale juurde ajaloolist hõngu.
Kasutaja raudsik sai Tallinnast minu teada (kui ma õigesti mäletan), ilma eurotähiseta numbrid. Kuskil bmwclub foorumis oli ka juttu sellest.. aga katsu seda nüüd leida Henri. peaks ka teadma. Too, kellel hõbedane e36 328 touring aut. kastiga.
ARKist enam ei saa ilma euro tähiseta, teed linnukese või mitte. Neil ei pidavad enam vorme olema vms. Kui mälu ei peta siis Paljassaares keegi teeb neid küll. 20 euri tükk oli vist
Jaa tänud käisin seal, tundus väga asjalik ja ametlik aga liialt kallis, arvestades seda, et EST logoga märgid 10 eur per tk, siis ei mõista miks vanas stiilis kallim on. Samuti tuleb jätta enda vanad sinna.
Nii homme hommikul teen oma esimese ametliku sõidu sellel hooajal. Viimased asjad said täna ära tehtud ja nüüd peab natuke puhkama. Viimased 1,5 kuud peaaegu iga päev garages oldud ja peab ausalt tõdema, et nii palju pole kunagi autoga tegeletud kui käesolev talv. Kiire ülevaade tehtud asjadest ja peatselt peaksid lisanduma ka pildid.
m tech1 rool
istmed hooldatud ja värvitud
keretööd(karbid,põhi, nurgad-kõik keevitatud, mida võimalik
puhurid tööle
käigukasti hoovastik ja shortshifter
BBS style 5 veljed ja kapslid
parem uus tiib
ukse tuleandurid
turvasüsteem
elektrisüsteemid üle vaadatud
kindlalaeka taskulamp
ja ilmselt veel mingisugused asjad
Tohutult nõudsid aega veljed ja kere keevitamine. Muu oli suur lõbu ja meelerahu.
Kui eelmine nädal sai nauditud ringi sõitmist, siis praegused ilmad viitavad küll sellele, et kindlustuse võib vist jälle peatada . Hetkel on käsil lisavarustuse täiendamine ja peale lähevad elektrilised aknad. Samuti on suurem mässamine kesklukuga, mis ka algselt peal oli, aga pole juba töötanud pikka aega. Nii kui aju külge ühendan lööb uksed, pagasiruumi ja bensiiniluugi kinni ja jääb siis vaikselt undama. Ühesõnaga kusagil on lühis.
Nii lõpuks sai uksed ja sisu jälle kokku . Töötav kesklukk teeb ikka ilusat häält . Samuti sai paigaldatud esimesed el aknad. Uksi kokku ladudes panin ka kile ära, et niiskust vältida.