5. leht 7-st
Postitatud: 06 Sept 2010 23:06
Postitas Smurff
Toivoku kirjutas:Aix kirjutas:Spidokas töötab
Aga maanteekiirusel tuleb päris tugev vibratsioon sisse. Saab Tartus kusagil odavalt velgi tasakaalustada, või kõverust kontrollida?
Viskoprobleemist saime praegu sellega mööda, et keevitasime täitsa kinni ta. Ventikas käib sama kiiresti kui mootor

see küll probleemile lahendus,ei ole, mootorijõud kaob ikka suth suures ulatuses sellepärast ära.
Jõudu läheb jah natuke kaotsi ja samas teeb see variant väga tobedat V6 Skorpa häält siis

Postitatud: 07 Sept 2010 05:59
Postitas trevi
see küll probleemile lahendus,ei ole, mootorijõud kaob ikka suth suures ulatuses sellepärast ära
kui palju see
suures ulatusesolla võiks? Pakun lambist, et mitte rohkem kui 1 kw. Kas 1 jõukadu on tagumikuga tunda nii suure mootori puhul? Kahtlen. Siiski ei poolda kinnikeevitamist ka ajutise lahendusena, sest reeglina ei viitsita ajutist lahendust ümber teha enam, kui otsene vajadus puudub.
Kunagi 43kw Clioga sõites oli küll see, et möödasõiduks lülitasin konditsioneeri välja, siis tundus, et oli jõudu rohkem

Postitatud: 07 Sept 2010 08:44
Postitas Priit
trevi kirjutas:Kunagi 43kw Clioga sõites oli küll see, et möödasõiduks lülitasin konditsioneeri välja, siis tundus, et oli jõudu rohkem

OT aga 1,6 Avensisega oli sama

Postitatud: 07 Sept 2010 21:08
Postitas Toivoku
trevi kirjutas:see küll probleemile lahendus,ei ole, mootorijõud kaob ikka suth suures ulatuses sellepärast ära
kui palju see
suures ulatusesolla võiks? Pakun lambist, et mitte rohkem kui 1 kw. Kas 1 jõukadu on tagumikuga tunda nii suure mootori puhul? Kahtlen. Siiski ei poolda kinnikeevitamist ka ajutise lahendusena, sest reeglina ei viitsita ajutist lahendust ümber teha enam, kui otsene vajadus puudub.
Kunagi 43kw Clioga sõites oli küll see, et möödasõiduks lülitasin konditsioneeri välja, siis tundus, et oli jõudu rohkem

tagumikuga tunneb ära, kunagi puurisin läbi sest nvl oli vaja sõita ja noh jahutust oli vaja, no auto ei liikunud peast,ega persest ja tegemist oli 5,0 mootoriga. Peale õige asja installi muutus elu palju lõbusamaks.
Postitatud: 20 Sept 2010 14:12
Postitas jossu
ülevaatus edukalt läbitud. Veidi nurisemist oli küljekarpide ja tagasilla suurte pukside kohta, muidu ülejäänud ok.
Postitatud: 24 Okt 2010 18:55
Postitas Aix
Vahepeal suuremaid probleeme pole olnud, vaikselt väiksemate puudujääkide kallal nokitsetud.
Hetkel suuremad probleemid siis:
Salongisoojenduse isepäisus. Salongiradikas läheb soojaks, nupust keerates hakkab ventikas ka kõvemini puhuma. Varem tuli igast august ainult külma õhku, aga nüüd pistikuid näppides hakkas sooja tulema (ainult sooja, siis), aga seda armatuuris olevatest suunatavatest avadest ei tule. Mingi trosside anomaalia?
Raadiopistikul on hetkel mõlemad voolud pidevalt +12 alla ühendatud. Süütevool tuleks eraldi vedada, muidu tundub päris kiiresti akut tühjendavat.
Pagassipõhi on märg. Varuratta all on täitsa lomp. Luugitihendi vahelt? Tulede juures tundus polster kuiv olema.
Vahepeal jõnksutab ka (jõuetult läheb kohalt ära), kas võib olla tingitud niiskusest, või äkki maksustamata bensiinist hoopiski?
Muidu sai vahepeal Hiiumaal isegi temaga ära käidud. Suht ekstreem, kuna sooja ta praktiliselt siis ei puhunud, ja raadiot oli minimaalselt.
Küttekuluks võiks vist panna minnes 25l ja tulles 20l, distants siis 300km kumbki ots.
Postitatud: 24 Okt 2010 20:35
Postitas trevi
Salongisoojenduse isepäisus. Salongiradikas läheb soojaks, nupust keerates hakkab ventikas ka kõvemini puhuma. Varem tuli igast august ainult külma õhku, aga nüüd pistikuid näppides hakkas sooja tulema (ainult sooja, siis), aga seda armatuuris olevatest suunatavatest avadest ei tule. Mingi trosside anomaalia?
Minu mälu järgi mingitest aukudes E28-l sooja ei tulegi. Aga ma ei mäleta millistest.
Postitatud: 24 Okt 2010 20:42
Postitas Aix
trevi kirjutas:Salongisoojenduse isepäisus. Salongiradikas läheb soojaks, nupust keerates hakkab ventikas ka kõvemini puhuma. Varem tuli igast august ainult külma õhku, aga nüüd pistikuid näppides hakkas sooja tulema (ainult sooja, siis), aga seda armatuuris olevatest suunatavatest avadest ei tule. Mingi trosside anomaalia?
Minu mälu järgi mingitest aukudes E28-l sooja ei tulegi. Aga ma ei mäleta millistest.
Hetkel igatahes jäi nii, et mitte ühestki reguleeritavast avast õhku ei tulnud (juhipoolne, kundepoolne, 2 keskmist ja suur armatuuripealne).
Sooja õhku puhus aknale ja alt tuli ka vist midagi natuke läbi, nii et tuba oli üldiselt soe - aga aknad poolest esiukseklaasist saadik tahapoole udused.
Postitatud: 24 Okt 2010 20:58
Postitas Helar1
Minu meelest kui ma õieti mäletan siis sooja puhus esiaknapeale sealt suurest avast mis armaturil, jalge alt ning kui ma ei eks siis külgedelt ehk siis esimeste uste akendele. Pead muidugi ei anna, ei mäleta täpselt, kuid isegi mõtlesin, et mis kala on et ainult teatud kohtadest tuleb sooja.
Postitatud: 24 Okt 2010 21:19
Postitas E28
Sooja puhub ainult akendele ja jalgadele mu teada.
Postitatud: 24 Okt 2010 21:50
Postitas Aix
Aga reguleeritavates on ikkagi mingi õhuliikumine olemas ju. Praegu on sealt täiesti null.
Postitatud: 24 Okt 2010 22:06
Postitas killer666
Helar1 kirjutas:Minu meelest kui ma õieti mäletan siis sooja puhus esiaknapeale sealt suurest avast mis armaturil, jalge alt ning kui ma ei eks siis külgedelt ehk siis esimeste uste akendele. Pead muidugi ei anna, ei mäleta täpselt, kuid isegi mõtlesin, et mis kala on et ainult teatud kohtadest tuleb sooja.
Eksid.
Aknapuhurid on siiski armatuuril need peened ribad ja armatuuri nurkades on kummagil pool ümarad augud millest peaks puhkuma küljeakendele.Neist siis tuleb ikka vajadusel sooja õhku.
Keskmistest puhuritest ja sellest suurest tuulutusavast tuleb ainult külma.
Jalgade omast tuleb ka sooja,kui vaja.
Ilmselt on reguleerimise trossid kinni kiilunud.
Postitatud: 25 Okt 2010 10:59
Postitas Sven
Sooja õhku puhub tuuleklaasile armatuuril olevatest piludest, küljeakendele armatuuri ümmargustest avadest ja jalgadele keskkonsooli külgedel jalgade kohal olevatest avadest. Peast kindlalt ei tea, aga tagaistujate jalgade juurde võib esiistmete all ka olla õhukanal. Keskmistest restidest puhub ainult otse kütmata välisõhku. Armatuuri peal keskel olevast restist puhub ka külma õhku. Üles, keskele ja alla õhuvoolu saab reguleerida ja sulgeda keskkonsoolis olevate kangide abil. Keskmisi reste saab omakorda individuaalselt sulgeda. Armatuuri peal keskel olevat resti saab sulgeda tema juures oleva rulliku abil.
Postitatud: 01 Nov 2010 16:14
Postitas Aix
Järgmine probleem - külma mootoriga puterdab üsna oluliselt.
Minuarust ilmnes probleem üsna lambist - masin oli paar päeva seisnud, siis oli vaja lühike ots teha, auto seisis 4h ja pärast oli tõsine probleem kojusaamisega. Soojenedes tundus probleem siiski vähenevat..
Postitatud: 13 Nov 2010 13:48
Postitas Aix
Kas on ideid, mis võiks viga olla?
Käima läheb ilusti, tühikäigul on täitsa stabiilne ka. Kui käik sisse panna, ja ilma gaasi vajutamata startida, siis liigub ilusti rahulikult kohapealt ära ka.
Aga kui sõidupealt rohkem kui paar cm gaasi vajutada, siis hakkab kohe köhima ja turtsuma ja minek kaob ka muidugi ära.
Nüüd tundus probleem ka soojast peast olevat. Lasin tal mingi 10min soojeneda, aga ikka turtsub. Kesklinnas oli täitsa hirmus sõita
Jossu pakkus, et saab liiga palju kütet peale, või segu väga paigast ära lambist läinud.

Postitatud: 13 Nov 2010 15:05
Postitas Renx
enda masinal oli samalaadne viga kunagi ja probleemiks oli vigane õhulugeja

Postitatud: 13 Nov 2010 16:52
Postitas Aix
Renx kirjutas:enda masinal oli samalaadne viga kunagi ja probleemiks oli vigane õhulugeja

Krt, nii palju proovinud neid juba...
Kellelegi Tartus proovimiseks pole anda mõnda? Jossu varud oleme vist kõik juba läbi kamminud, ja see tundus kõige parem olema...
Külm ilm ei või mingi asja mittetöötamist muidu põhjustada?
Postitatud: 13 Nov 2010 17:02
Postitas fiziks
Aix, selline asi võib täitsa vabalt olla pihustite kala.
Aastaid tagasi oli 2.8 sama motoga üsna sarnane probleem ning lõpuks sai kogu pihustijooks välja vahetatud, asi lahenes ning moto töötas korralikult kuni võiduka lõpuni (kuni minu käest ära osteti

)
Ilmselt tasuks pihustid üle kontrollida vähemalt.
Postitatud: 27 Nov 2010 22:16
Postitas Aix
Lonkamisest vabanesime õhulugejavahetusega..
Ja kohe järgmine jama

Ilmselt külm ja paaripäevane seismine põhjuseks?
Igatahes - süüdet keerates käib vaikne undamine (bensupumba töö?) ja klõps. Klõps ilmselt peaks starteri juurest tulema, aga sellega kogu asi piirdub.
Starter kaput?
Proovisin akut ka laadida toas vahepeal, ei muutnud midagi.
Postitatud: 27 Nov 2010 22:52
Postitas -Myyr-
Selle klõpsu järgi vist tõesti.
Genekas ka laeb`?