Poolt.ErR kirjutas:kuigi kere on korralik, ei pääse selle tugevdamisest nagunii, eriti kui teemaks on 400 hj. Roostevabadus pole eriline argument, arvan, et miinimumprogrammina vaja põhja alla redel siiski teha. Nähtud küll, kui esiklaasi nurk läheb valgeks või esimesed lansekad käänduvad ja seda juba stock M30 mootorite momendist põhjustatuna
.
525eA '87, Mart
Ma fännasin ka kunagi seda foorumit , kuni lõpuks aru sain .
Selle foorumi eesmärk on haininade orig lähedane taastamine .
Siin on paljud mehed üritanud haist nn " lesta" teha , peagi on aga ise õppind ujuma
Isegi avatar ei tohi sul mõni laenatud pilt olla (mida oleks vähemalt silmal ilus vaadata ) , vaid mõni oma roostes ..
Vähemalt on olemas turboclub , kus pole vahet uuel ei vanal , peaasi et on turbo
Aga mulle meeldivad mõlemad (va spoilerdatud p.sk) , eriti classikalise välimuse ja korraliku hp-ga isendid
Minu 10p
Selle foorumi eesmärk on haininade orig lähedane taastamine .
Siin on paljud mehed üritanud haist nn " lesta" teha , peagi on aga ise õppind ujuma

Isegi avatar ei tohi sul mõni laenatud pilt olla (mida oleks vähemalt silmal ilus vaadata ) , vaid mõni oma roostes ..
Vähemalt on olemas turboclub , kus pole vahet uuel ei vanal , peaasi et on turbo

Aga mulle meeldivad mõlemad (va spoilerdatud p.sk) , eriti classikalise välimuse ja korraliku hp-ga isendid

Minu 10p

Õigupoolest ongi "siinne kontseptsioon" üle võlli keeratud.
Mina olen mart154 ürituse poolt ja jälgin huviga.
Ootan siia teemasse rohkem tema juttu ehituse käigust kui igaühe "külasaunas räägiti" või "sõbra kogemustest tean" kommentaare.
Mina olen mart154 ürituse poolt ja jälgin huviga.
Ootan siia teemasse rohkem tema juttu ehituse käigust kui igaühe "külasaunas räägiti" või "sõbra kogemustest tean" kommentaare.
Viimati muutis Priit, 05 Dets 2008 22:11, muudetud 1 kord kokku.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Ohhjummel...
Vähemalt on teema populaarne
Akkame siis otsast vastama
Jaan
S38 mootori leidmine on paras probleem.
Selle hind toorikuna jääb enamvähem samasse suurusjärku kogu mu turboprojektiga. Ja see tahab arvatavasti remonti, mille eelarve EI OLE väike...
Lisaks ei ole vabalthingavana just eriline meeletu võimsuseallikas. (~100Nm on puudu
)
rean
Ka minu on vist "spoilerdatud p*sk"
Teiseks, ülimalt viisakas oleks siiski oma avatari peal hoida OMA auto pilti, mitte kekutada võõra kraamiga.
kere lõhkumine, paindumine, väsimine jne...
Mitu korda ma pean küsima teilt, et kas mingi rondi üleslöömine 2x suurema raha eest on otstarbekam???
Krt küll, kui teile meeldib niiväga roostekäkke päästa, siis palun, tehke seda, mina ei taha ühtegi läbiroostetanud e28-t oma elus enam näha.
Kui siinne seltskond ei soovi näha/kuulda tegemisi selle auto kallal, siis palun andke teada, võime selle teema lukku ka panna.
Enda jaoks võin ma päevikut ka paberi peal pidada...
Vähemalt on teema populaarne

Akkame siis otsast vastama

Jaan
S38 mootori leidmine on paras probleem.
Selle hind toorikuna jääb enamvähem samasse suurusjärku kogu mu turboprojektiga. Ja see tahab arvatavasti remonti, mille eelarve EI OLE väike...
Lisaks ei ole vabalthingavana just eriline meeletu võimsuseallikas. (~100Nm on puudu

rean
Ka minu on vist "spoilerdatud p*sk"

Teiseks, ülimalt viisakas oleks siiski oma avatari peal hoida OMA auto pilti, mitte kekutada võõra kraamiga.
kere lõhkumine, paindumine, väsimine jne...
Mitu korda ma pean küsima teilt, et kas mingi rondi üleslöömine 2x suurema raha eest on otstarbekam???
Krt küll, kui teile meeldib niiväga roostekäkke päästa, siis palun, tehke seda, mina ei taha ühtegi läbiroostetanud e28-t oma elus enam näha.
Kui siinne seltskond ei soovi näha/kuulda tegemisi selle auto kallal, siis palun andke teada, võime selle teema lukku ka panna.
Enda jaoks võin ma päevikut ka paberi peal pidada...
Sellist asja nagu "siinne seltskond" ei olemas, nii et ei ole ka olemas sellist asja nagu e21.ee foorumi arvamus. Igalühel on asjast oma nägemus ja kui ei mingis teemas ei olda teema algatajaga päris nõus, siis pole ju vaja maha tegema hakata. Võib soliidselt vait olla.
Vähem möla, rohkem tegusid ja edu teemaalgatajale!
Vähem möla, rohkem tegusid ja edu teemaalgatajale!
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
- Argo Allikmets
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Apr 2008 17:13
Mina oleksin ise väga vaimustuses kui omaksin korras kerega e28-t millel on veel turbo peal, ehk jõudu ja minekut oleks!
Loodame, et korralik kere peab ka suuremale jõule paremini vastu ja ei juhtu erilist midagi.
üldiselt väga hea projekt, eriti arvestades, et relakas jääb arvatavasti mängust välja.
Loodame, et korralik kere peab ka suuremale jõule paremini vastu ja ei juhtu erilist midagi.
üldiselt väga hea projekt, eriti arvestades, et relakas jääb arvatavasti mängust välja.
Kahe lehekülje mitte sisulise jutu järel natuke sisust kah 
Nimelt alustasin siin mõni aeg tagasi sportistmete taastamist...
Tänaseks päevaks on siis 2 istet lahti harutatud, neist parimad jupid kõrvale pandud ja kolmas veel osadeks võtmata...
Hetkel olen jõudnud probleemi, nimega "õmblemine" ette
Kuna igasugu "kodunduse" tunnid on minust kaugelt mööda käinud (ju ma vist hõõrusin samal ajal nina vastu õlist mootorit...
Ühesõnaga, kes oskab.. või teab oskajat, kes tahaks mulle soodsatel tingimustel 2 istme jagu nahka kokku õmmelda?
Kui koostöö sujub, võiks ju seda ka tagaistmele ja uksepolstritele laiendada... Aga alustaks esiistmetest

Nimelt alustasin siin mõni aeg tagasi sportistmete taastamist...
Tänaseks päevaks on siis 2 istet lahti harutatud, neist parimad jupid kõrvale pandud ja kolmas veel osadeks võtmata...
Hetkel olen jõudnud probleemi, nimega "õmblemine" ette

Kuna igasugu "kodunduse" tunnid on minust kaugelt mööda käinud (ju ma vist hõõrusin samal ajal nina vastu õlist mootorit...
Ühesõnaga, kes oskab.. või teab oskajat, kes tahaks mulle soodsatel tingimustel 2 istme jagu nahka kokku õmmelda?
Kui koostöö sujub, võiks ju seda ka tagaistmele ja uksepolstritele laiendada... Aga alustaks esiistmetest

1: jalatoega sportistmele ei sobi ülevalt alla triibud... sest üks "triip" jääb ju ristipidi. vähemalt minu arvates
2: Minu jaoks pole tähtis, mis meetodiga nahk peale venitatakse, peaasi, et peal on
Võimalik ka, et hinna parandamise huvides lasen kompunnida tõpranahku kunstnahaga.
3: istmele tuleb arvatavasti kahes toonis roheline nahk
4: jah, istmed on sellised, nagu esimesel pildil.
2: Minu jaoks pole tähtis, mis meetodiga nahk peale venitatakse, peaasi, et peal on

3: istmele tuleb arvatavasti kahes toonis roheline nahk
4: jah, istmed on sellised, nagu esimesel pildil.
Ei saa mitte vaiki olla. Minu personaalne arvamus on, et kui tuuningprojekt, siis tuuningprojekt. Aga praegu veel täitsa originaalina säilinud autot ehk pole mõtet tuuningprojekti kaasata. Ei väidagi, et e28 mingi teabmis haruldane auto oleks, aga rääkides mootori, kabineti, vedrustuse, välimuse jne muutmisest hakkab kuidagi kahju sellest vanurist. Kena kerega masinaid liigub Eestiski omajagu, mõistagi pole nende leidmine päevapealt võimalik.
Samas ei hakka kellelegi oma arvamust peale suruma. Tore ju, et kellelgi vähemalt edeneb (erinevalt minust
)
Samas ei hakka kellelegi oma arvamust peale suruma. Tore ju, et kellelgi vähemalt edeneb (erinevalt minust
