Teeks siis sissekane ka oma remondi teemal.
Laupäeva õhtul otsustas kardaani vahepukk siis koostöös loobuda ja seoses sellega sai veel mõningad asja käsile võetud, mis juba mõnda aega on plaanis olnud.
Plaanis on olnud, aga laiskus on siiani tagasi hoidnud tegemast asju mis teha oleks vaja olnud juba mõnda aega.
Aga kuna kardaani vahepukkile ligi pääsemiseks pidin sumpa juba nagunii alt võtma otsustasin siis vaadata mis viga, et viimasel ajal on hakkanud bensiini paagist lekkima. Ja kui juba paak maha võtta siis hea ligi pääseda ka stange kinitustele ja selle keskmine osa ka ära vahetada.
Seega siis sai täna autolt alt ära võtta bensiini pakk ja otsida kus lekke on. Tegelikult viga väga lihtne, ehk siis lekkis paagi ja näidiku ( kust see ka etteande pump ) vahelise tihendi vahelt. Ehk siis tihend oli nii väsinud, et lahti sai selle keerata ime kergelt. Kui see kõik sai juba välja keeratud ja paak ka maas siis sai ka igaks juhuks ülejäänu kontrollitud. Paak igati terve ja seega see mure lahendatud. Otsustasin siis vaadata kas ka etteande pump töötab, aga nagu arvata oli siis see ei toiminud. Egas midagi otsustasin selle laiali lammutada ja vaadata mis seal see on ja kas võimalik ellu tagasi aidata. Kiskusin laiali ja selgus, et üks mootori hari oli ära lõppenud, ning selle vahetuse järel sai selle kenasti tiomima.
Siis asusin stange kallale ja selle keskmise kroom osa teise korralikuma vastu vahetada. Ka see läks suht valutult ja stange läks omale kohale tagasi.
Hetkel siis veel vaja kardaan alla tagasi panna, aga seda siis kui homme saan vahepukki kätte.
Siis veel sumpas ka kaks auku ära keevitada ja alla tagasi.
Ehk siis seoses ühe asjaga saai päris mitu asja ära tehtud

Sedasi sai siis lapitud, et jõuaks koju
