5. leht 5-st

Postitatud: 07 Aug 2012 18:18
Postitas trevi
Mis probleemid ajuga on?

Postitatud: 07 Aug 2012 21:57
Postitas ErR
Algul käis korralikult aga siis hakkas rõhu kasvades mootor hakkima, logist vaadates kaob ajul toide. Kui kohe järgi ei anna, siis lööb aju toite kaitsme läbi. Sai proovitud üht-teist aga õnnestus hoopis pihustite mosfet maha põletada (Siemens Deka 630 ccm kõrgeoomised pihustid). Vahepeal ei läinud auto lihtsalt käima teadmata põhjustel aga nüüd on üldse kontroller kutu (MS I kontroller). Mõtlengi, et mis nüüd teha, kust saaks uue Extra koodiga MS I kontrolleri või osta äkki II, III või üldse uus aju. Või äkki üldse anda auto üle proffidele, et nood selle käima paneks. Üldiselt ma pole MS töökindlusega üldse rahul, pidevalt on mingid hädad. Kahtlustan ka seda, et auto viimasel ajal pidevalt õues kuid korpus pole teadagi hermeetiline. Ei meeldi mulle ka, et tuleb MS-le tüüpiliselt korpuse sees lisajuhtmeid vedada ja igat asja juurde aretada jne.

Postitatud: 07 Aug 2012 22:55
Postitas trevi
Endal pole MS töökindlusega probleeme olnud. Kõik kalad, mis senini on olnud, on tingitud enda möödapanekutest. Usun, et kui välistingimustest tingitud lühised vms, siis peaks visuaalselt mingi oksiidilaadne asi plaadil juba paistma. Ja kui toide kaob, aga kaitsme läbi lööb, ju siis ei kao mitte toide, vaid toiteahel läheb lühisesse. Toiteahel iseenesest ei ole seal väga keeruline. On sul mingi ise külge tehtud boost kontroller plaadil, mis teatud rõhul võiks otse +12V maasse lasta (takisti vahelt puudu)?

Kui niikuinii vaja uut proset, siis paneks juba MS II peale. Ise läksin üle ja miski ei kisu enam MS I peale tagasi, nii algeline teine.

Jõudu, seda autot tahaks isegi lähemalt näha :)

Postitatud: 09 Aug 2012 20:57
Postitas ErR
Õnnestus saada Jõujaamast teine MS 1 kontroller ja sellega mitmed anomaaliad lahenesid, saab sõita nüüd. Kuid siiski ei käi mootor päris õigesti veel :roll:. Ilmselt on seismine mõjunud ka süütesüsteemile.

Postitatud: 10 Sept 2012 09:21
Postitas Cardo
Kas sisselaske kolle ehitustööd jäid ikkagi soiku ?

Postitatud: 11 Sept 2012 14:44
Postitas ErR
Jäid soiku jah ja osad vedelevad siiamaani riiulil, sest esialgu oli eesmärk auto toimima saada. Toona ma ei leidnud head alumiiniumi keevitamise võimalust ega viisi, kuidas kergelt koonilisi kõveraid torusid teha :) Iseenesest ei anna see kolle hetkel ka miskit erilist juurde aga täitsa võimalik, et talvel teen selle asja ikkagi valmis. Kuna plaan on ikkagi terve kolle asendada, siis nagu näha, ma pole ka teinud sisselaset originaalile vastaspoolde.

Postitatud: 08 Okt 2012 22:39
Postitas V8
ErR kirjutas:Algul käis korralikult aga siis hakkas rõhu kasvades mootor hakkima, logist vaadates kaob ajul toide. Kui kohe järgi ei anna, siis lööb aju toite kaitsme läbi. Sai proovitud üht-teist aga õnnestus hoopis pihustite mosfet maha põletada (Siemens Deka 630 ccm kõrgeoomised pihustid). Vahepeal ei läinud auto lihtsalt käima teadmata põhjustel aga nüüd on üldse kontroller kutu (MS I kontroller). Mõtlengi, et mis nüüd teha, kust saaks uue Extra koodiga MS I kontrolleri või osta äkki II, III või üldse uus aju. Või äkki üldse anda auto üle proffidele, et nood selle käima paneks. Üldiselt ma pole MS töökindlusega üldse rahul, pidevalt on mingid hädad. Kahtlustan ka seda, et auto viimasel ajal pidevalt õues kuid korpus pole teadagi hermeetiline. Ei meeldi mulle ka, et tuleb MS-le tüüpiliselt korpuse sees lisajuhtmeid vedada ja igat asja juurde aretada jne.
MS 3 ja probleemid kaovad. inc13 autol on peal näiteks ja vabalt hakkas tööle.

Postitatud: 09 Okt 2012 08:35
Postitas ErR
MS3 + MS3X on talvel plaanis jah koos muu korrastamisega.