BMW 323i Edition S, Nuga
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Wow õnnesoovid mitte ainult vanasõiduki staatuse eest vaid 100% tulemuse saamise puhul. Ma arvasin, et 100% suhteliselt võimatu saada
Uskumatult suur töö selle autoga ikka aastate jooksul tehtud.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Masendav vaadata
. Loodan et kindlustus vähemalt hindab asja ja tehtud tööd õiglaselt ning auto saab korda.
https://www.postimees.ee/8081626/tallin ... -haiglasse
https://www.postimees.ee/8081626/tallin ... -haiglasse
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Oh krdi krt! 
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Väga halb
Aga küll saab see vanur veel korda ikka
Aga küll saab see vanur veel korda ikka
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 540i -02 & E39 525d -02
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 540i -02 & E39 525d -02
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Ma pole enam aastaid vist siia foorumisse postitanud. Jalutasin Riia linnas töölt koju kui kasutaja Trevi saatis sõnumi, et "Vist Nuga 323i Nõmmel kõvasti pihta saanud". Ei tahtnud seda uskuda, hiljem sain kinnituse Nugalt ja ilmusid pildid nii Facebooki kui Postimehesse.
20 aastat tagasi oli see auto üldse põhjuseks, miks e21.ee (tänane bmwclassic.ee ja Eesti Klassikaliste BMWde Klubi) loodi, tõsi koos teiste (sh minu) autodega. Mul on kuidagi nõutu olla selle kõige juures, ega mul midagi väga tarka öelda polegi. Eks aeg annab arutust, et mis edasi saab. Nugaga suheldes tundub ta kõige selle juures väga reserveeritud, aga - ta ongi väga tasakaalukas inimene. Kurb on see lugu, kurb...
Meenutuseks üks pilt teema algusest - sellisena Nuga temaga tutvus

20 aastat tagasi oli see auto üldse põhjuseks, miks e21.ee (tänane bmwclassic.ee ja Eesti Klassikaliste BMWde Klubi) loodi, tõsi koos teiste (sh minu) autodega. Mul on kuidagi nõutu olla selle kõige juures, ega mul midagi väga tarka öelda polegi. Eks aeg annab arutust, et mis edasi saab. Nugaga suheldes tundub ta kõige selle juures väga reserveeritud, aga - ta ongi väga tasakaalukas inimene. Kurb on see lugu, kurb...
Meenutuseks üks pilt teema algusest - sellisena Nuga temaga tutvus

Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Ah, mis seal ikka. Peaasi, et endal luud-kondid terved. Asju on võimalik taastada või juurde osta, tervist mitte niiväga 
E10 2002
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Ma loodan, et sellest saab samahea projekt kui siiani on olnud. Kõik on vist huvitatud selle saaga jätkust, kuidas kindlustus olukorra lahendab.
e28
Re: BMW 323i Edition S, Nuga
Novembris võib juba aasta kokkuvõtet vist teha küll. Selle hooaja alguseks võib tinglikult pidada 22.08.2024, järgmist päeva peale kahetsusväärset liiklusõnnetust. Juhtumist ei olegi midagi rääkida, nii et keskenduks hoopis järgnevale.
Kindlustusjuhtumi teemal kirjutasin "üldsuse" nõudel kokkuvõtte ja ei hakka seda siia eraldi kopeerima. Lugeda saab siit -> https://forum.automoto.ee/showthread.ph ... #pid573746
Loo moraal on selles, et taoliseks asjaks tuleb valmis olla, aga sõiduk on siiski kasutamiseks ja seda ka mitte kõige meeldivamates oludes nagu näiteks närviline tipptund.
Esmalt tuli muidugi hinnata kahjustuste ulatust. Hainina meenutava ninaosa eripära on tegelikult selline, et avarii jäljed tunduvad esmapilgul rängematena kui need tegelikult on. Juba väga põgusa hinnangu tulemusel sai selgeks, et auto saab taastada küll. Selge see, et tuled-võred tuleb asendada.
Mõned pildid "räbalatest": Järgnes 2 kuud vajalike varuosade tagaajamist ja logistikat, aga sellest juba järgmises postituses.
Kindlustusjuhtumi teemal kirjutasin "üldsuse" nõudel kokkuvõtte ja ei hakka seda siia eraldi kopeerima. Lugeda saab siit -> https://forum.automoto.ee/showthread.ph ... #pid573746
Loo moraal on selles, et taoliseks asjaks tuleb valmis olla, aga sõiduk on siiski kasutamiseks ja seda ka mitte kõige meeldivamates oludes nagu näiteks närviline tipptund.
Esmalt tuli muidugi hinnata kahjustuste ulatust. Hainina meenutava ninaosa eripära on tegelikult selline, et avarii jäljed tunduvad esmapilgul rängematena kui need tegelikult on. Juba väga põgusa hinnangu tulemusel sai selgeks, et auto saab taastada küll. Selge see, et tuled-võred tuleb asendada.
Mõned pildid "räbalatest": Järgnes 2 kuud vajalike varuosade tagaajamist ja logistikat, aga sellest juba järgmises postituses.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline