4. leht 8-st
Postitatud: 09 Mai 2008 09:03
Postitas Iff
see on päris huvitav mõte. Aga kas poroloon äkki natuke liiga tihe pole? Jõuab ta siis ikka õhku ka puhuda?
Postitatud: 09 Mai 2008 09:06
Postitas Cardo
Mina ei täheldanud mingigisugust muutust, minu kaudu saab pliidi õhukupude filtreid, neid on erisuguseid.
Postitatud: 09 Mai 2008 09:07
Postitas Iff
OK, jätan meelde kui ehitamiseks läheb

Postitatud: 07 Sept 2008 22:34
Postitas Iff
Postitatud: 08 Sept 2008 21:19
Postitas Impsionu
Selle projekti kohta(kui ta kunagi valmis peaks saama) tuleb kindlasti õelda "kaua tehtud kaunikene".
Kõike paremat ning jõudu ja jaksu tegemistes.
Hoiame pöialt

Postitatud: 09 Sept 2008 17:07
Postitas Iff
Aitäh Impsionu

Sul on õigus. Tundub, et selle projekti juures omandab sõna "kaua" hoopis uue tähenduse
Postitatud: 17 Sept 2008 20:31
Postitas nuga
Väike meenutus aastast 2002
Eesti ajalooga auto on ikka midagi muud kui äsja saksast toodu

Postitatud: 17 Sept 2008 21:02
Postitas Impsionu
Mõnus meenutus, kusjuures ei pannud küll selle looga seda autot kokku. Kuigu mulle vist Tõnis midagi mainis ka et sellel autol olla olnud kunagi mingi suur mootor peal.
Igatahes asjast ka, mul on uuel rahvarullikal selline number:

Ma küll ei tea kuidas need asjad käivad, aga reg. numbreid on vist kuidagi võimalik müü/ vahetada jne. sest huvilisi on mitu. Ise ma näeks seda numbrit sinu auto külje

Samas kui sa oled ebausklik, siis ei tasuks peale panna

Igatahes kui on soovi ja tead täpsemalt, kas ja kuidas on numbri vahetused võimalikud, siis anna märku.
Postitatud: 17 Sept 2008 21:41
Postitas meelis k
Nende numbrivahetuste kohta andke mullegi infot.
Sellele autole see 666IFF sobiks küll vist
Ma mäletan ka, et kui ma päris poisike olin, lugesin selle auto kohta Tehnikamaailmast

Postitatud: 18 Sept 2008 10:18
Postitas Iff
Päris hea number küll

Aga enda autole ma seda ei soovi, esiteks sellepärast, et mulle meeldib väike number ja teiseks NII edev ma ka pole

Oleks kellegil pakkuda ntx 635 CSI siis võibolla isegi mõtleks

Postitatud: 18 Sept 2008 10:52
Postitas Priit Peljo
Iff kirjutas: Oleks kellegil pakkuda ntx 635 CSI siis võibolla isegi mõtleks

http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=3024
Postitatud: 18 Sept 2008 14:36
Postitas Toivoku
ta mõtlesikka numbrimärki 635 CSI
Postitatud: 18 Sept 2008 14:47
Postitas Priit Peljo
Toivoku kirjutas:
ta mõtlesikka numbrimärki 635 CSI
Sorry OT aga mina ka numbrimärki mõtlesin
Vihje oli, et :
635CSI märk ju juba kasutuses ja vaevalt seda odavalt endale saaks.
Postitatud: 18 Sept 2008 16:01
Postitas Iff
Kahju on, et lubatud artikkel ei ilmunudki. Hea oleks võrrelda, et mis muutunud on auto juures
Postitatud: 06 Okt 2008 19:14
Postitas meelis k
Iff kirjutas:Oleks kellegil pakkuda ntx 635 CSI siis võibolla isegi mõtleks

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
AUTO ON MÜÜDUD! MÜÜGIS ON SELLE AUTO REGISTREERIMISNUMBER: 635CSI
Võimalus on antud

Postitatud: 07 Okt 2008 20:09
Postitas Iff
Tundub, et võimalus on jah

See 5k ei taha hetkel kuidagi taastamiseelarvesse mahtuda. Las kasutab seda keegi teine, kuueseid ju küll veel eestis
Postitatud: 17 Jaan 2009 11:23
Postitas Iff
Mõtlesin, et tõstan natuke teemat, kipub teine unustustehõlma vajuma muidu

Auto ehitus on vahepeal suht soiku jäänud tegelikult. Auto on nüüdseks oma ratastel, peale sisu ja väliste iluvidinate on enamvähem kokku pandud. Lille juures sai taastatud LSD ning amortideks said tellitud bilsteini b6-d,samuti uuendatud täielikult kogu käiguhoovastiku kuluvad osad. Nagu tähelepanelikumad foorumilugejad teavad siis vedrude kõrguse valikuga sai väheke alt mindud, praegu on auto keskmise jeep`i kõrgune

Hetkel ei hakka sellega pead vaevama, küll jõuab tegeleda kui sisu sees on ja auto lõplikult kokku pandud.
Mõned pildid kes ei ole vaadanud, rohkem pilte on albumis

Eriti tähelepanelikud lugejad leiavad piltidelt ühe vastuolu, nimelt paistavad sealt amortidena veel b4-d. Olid teised juba ostetud ja auto all kui pakuti b6-i hea hinnaga ja siis sai ka nende kasuks otsustatud
Postitatud: 11 Okt 2009 20:28
Postitas Iff
Sai siis lõpuks auto koju toodud peale mitut aastat Tõnise juures. Autole oli see päris hea test, peale kokkupanekut pole temaga ju pikemat maad sõidetud. Olgu öeldud, et midagi ära ei lagunenud ja koju jõudsime ilusti. Teibituuning kukkus ka päris huvitav välja, ei tea mida miilits arvanud oleks
Edasised plaanid: esimese asjana tehakse siin uus lagi, siis saab klaasid ka ette panna korralikult. Esimene tuleb uus muretseda, on teine päris läbi
Mõni pilt ka enne Tõnise juurest sõitma hakkamist:
Loodetavasti on mul nüüd tihedamini põhjust siia kirjutada. Kui auto kodus eks siis vast midagi ikka tehtud saab aeg-ajalt
Postitatud: 11 Okt 2009 20:39
Postitas Jaks
Tore näha, et mingi liikumine on toimunud.
Aga jah julged mehed, et nii auto võtta ja sõita ( ma eeldan, et ülevaatust ega kindlustust polnud )
Aga eks siis ootame huviga tegemiste kirjeldust.
Postitatud: 11 Okt 2009 20:47
Postitas Iff
Kindlustus oli, ülevaatuse oleks saanud iseenesest teha aga ma ei näinud sellel mõtet. Remondikohast garažeerimiskohta sõitmine ilma ülevaatuseta pole keelatud. Küll pole vist lubatud sõita teibitud klaasidega:D Eks me ikka panime korralikult teipi ja ega ma väga ei kihutanud ka