
Kas on mõistlik auto lumealt aegajalt välja kaevata või lasta tal seista lumehunnikus?
no tegelikult 3l v8 ju maksab kena 100 eurot komplektsena. 4.0 on jah kallid ku i3 liitrine sinna kerlee oleks enam kui küll. manuaal kasti tegemine mingi 200-300 euri.k3nny kirjutas:Selline lahendus on küll päris ilus. Paraku matemaatikat tehes ei õnnestuks minu palga juures ikkagi. R6 on odavam ja liigutab seda väikest kere ka üsna reipalt.
r6 igatepidi mõistlikum, lihtsalt ,et kui hirmus tahtmine v8t saada siis ei pea see 4,0 olema ja siis ei lähe ehitamine nii kalliks kak3nny kirjutas:Nii võttes küll, aga ega sel kolmeliitrisel pole oluliselt rohkem(kui üldse) jõudu kui r6 strokeril. R6 puhul jääb kapotialla turbole ka veidi ruumi.
Ülimalt ideaalne oleks, kui saaks selle aasta jooksul mootori peale ja toimima. Siis saaks selle uuesti maha kiskuda ja kere kallalale asuda.
V8 tahab ikkagi palju tööd. Esialgu jään r6 juurde. Tulevikus saab ju iga kell hakata seda v8't peale ehitama.
vaadates mis hindadega nad muidu liiguvad siis üldiselt keskmiseks hindeks selline vanaraua hindk3nny kirjutas:Alguse visioon oligi teha v8'ga auto ameerikaliku mekiga. Aga v8 jääb siiski hetkel välja. Tuleb ikkagi mõistlikuse piirides asja hoida. r6 remont ka odavam. Oskab keegi öelda mis selle auto praegune originaalmootor koos kastiga võib väärt olla? Ringi käib, aga kütus silindrisse ei jõua. Quickstardiga käima saades oli paras klõbin sees. Nagu eelmise omaniku jutust aru sain, siis selle klõbinaga sõidetud pole.