4. leht 7-st

Postitatud: 24 Apr 2013 21:38
Postitas Jizz
Valge BMW on ikka väga ilus! Eriti veel E28.

Äkki tuleb suvel mõni haide kogunemine ka, et saaks oma silmaga kaeda ;)

Postitatud: 21 Mai 2013 21:48
Postitas Kristjan S
Täna sain kätte e38 istmed(hall nahk, elekter ja soojendus). See siis väikest viisi projekt need istmed kuidagi e28 sobitada :D. Üritan pilte lisada.

Postitatud: 01 Juul 2013 19:23
Postitas Kristjan S
Nii vahepeal tehtud:

uus makk Blaupunkt ja esimesed kõlarid (Audiocity`st)
ette uued vedrud, kuna üks oli nagunii vana. Need olid e34 madaldusvedrud, seega esiots läks natuke madalamaks.
uued kondid ette ja parem esimene rooliots

Postitatud: 08 Juul 2013 23:01
Postitas Kristjan S
Pilt

üritan ka lähipäevadel paremaid pilte teha

Postitatud: 09 Juul 2013 00:01
Postitas rean
5+ 8)

Postitatud: 12 Juul 2013 14:13
Postitas Kristjan S
Suve suurprojekt e38 nahkistmed e28sse jõudis lõpule eile hilisõhtul. Palju lõikamist ja neetimist, eriti tagumiste istmetega. Lõpptulemusega jäin rahule, ainult juhiistme nahk on võrdlemisi kulunud ning selle tagune sahtel katki. Aga istmenahk otseselt katki ei ole, seega naha proffidel ei tohiks raskusi olla. Esimesed istmed liiguvad igas suunas elektriliselt ning samuti ka küttega. Suurima üllatuse valmistasid elektriliselt liikuvad peatoed.

Postitatud: 15 Juul 2013 18:34
Postitas Kristjan S
Paar klõpsu

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 22 Aug 2013 00:22
Postitas Kristjan S
Suvi kohe läbi, peab veel viimaseid ilusaid ilmasi nautima.
Vahepeal on auto juurde saanud huvitava lisa-originaal tweetrid, mis näevad täitsa kobedad välja. Vaja nüüd ka tagumised kõlarid leida.

Pilt

Pilt

Postitatud: 05 Sept 2013 23:44
Postitas Kristjan S
Kevade lõpust, ehk hooaja algusest sõidetud masinaga ligi 2000km ning ilma suurtemate probleemideta, samas ühtegi pikka otsa pole teinud.
Täna kadus ära, aga sidur. Siduri vajutamisel jääb pedaal alla ning vajub seejärel ise täielikult vastu vaipa. Jään ootama teie näpunäiteid ja nõuandeid.

Postitatud: 06 Sept 2013 00:24
Postitas Ruut

Postitatud: 13 Sept 2013 10:15
Postitas Kristjan S
Probleem leidis lahenduse kolvi sees oleva tihendi vahetamise näol.

Postitatud: 15 Sept 2013 20:50
Postitas rean
Kas selle salongi osas midagi übmer mõelnud ei ole ? :?

Postitatud: 16 Sept 2013 18:16
Postitas Kristjan S
Mida näiteks? :D

Postitatud: 13 Nov 2013 21:46
Postitas Kristjan S
Sügis.

Pilt

Postitatud: 14 Nov 2013 10:10
Postitas karlerik
Sügis sobib klassikule kõige paremini, kui oma rullikas veel väljas oli siis just selline sügisilm sobis kõige paremini pildistamiseks.
Kena!

Postitatud: 14 Nov 2013 18:12
Postitas Riki
Tõsiselt ilus näeb välja.

Richard

Postitatud: 14 Nov 2013 21:39
Postitas Kristjan S
Suur mure on katuseaknaga. Sai pandud klaasist luuk ja nüüd istub katusest veidike kõrgemal. Tohutu müra tuleb sealt sisse. Mis võimalused on? Keerasin esimesed mutrid lahti, aga alla poole suruda väga ei õnnestu. Kas luuk peaks ideaalis istuma katusest all pool, või mul lihtsalt tihend läbi.

Postitatud: 14 Nov 2013 23:12
Postitas JanekEnde
Ideaalis peaks ikka luuk katusega ilusti tasa olema.

Re: E28 520 87a Kristjan

Postitatud: 29 Dets 2013 02:01
Postitas Kristjan S
Kuna avanes võimalus soetada bbs style 5 tüüpi veljed, siis vaikselt olen asunud ka tegelema nendega ning loodan algavaks hooajaks valmis jõuda. Pilte tööprotsessist.

Käsil siis velgede lihvimine ja poleerimine.
Pilt
tuli teha ka vastav abivahend, ehk uus keskosa, et sobituks civicu alla ja et kärgedega vastu näppe ei saaks.

Pilt
Pilt

Ühesõnaga kulub palju liivapaberit, Aega ja nõuab suurt tahtejõudu :D.
Plaanin lasta keskosad värvida tavaliseks velje halliks, et ei muutuks liiga ``blingiks``.

Re: E28 520 87a Kristjan

Postitatud: 19 Jaan 2014 20:35
Postitas Kristjan S
Kuna avastasin järsku, et hooaeg polegi nii kaugel ja kolmesega pole eriti aega olnud tegeleda-tuli vastu võtta otsus ja asuda viiese juurde, et kohe kevadel sõitma saaks hakkata. Tundsin sügisel, et matid märjad ja puhurid ka ei tööta. Otsustasin põhjamati ja keskkonsooli välja võtta. See osutus päris tõsiseks ettevõtmiseks, sest matt päris paks ja kange- autot tuli kõvasti lammutada. Tulemusena sain tööle ka puhrid esmakordselt selles autos :) . Pilte tehtud tööst

Pilt
Pilt

Nagu näha siis pole olukord üldsegi halb esmapilgul, kui aga kasutada kruvikeerajat ja surkida saab ikka suure tahtmise korral läbi kere lükatud.
Nüüd juba keevitatud
Pilt
Pilt

Ja mis teha tagumiste vannidega, kas üks suur plaat?
Pilt

Samuti sooviks teada, mis aineid kasutada sees ja põhjaall keevituste peale panemiseks.