Mootori aju on koos ewsi ja selle immo rõnga ja võtmega e39 pealt .redline kirjutas:Kahju et sa mootoriaju ka sama auto pealt ei saanud. Praegusel juhul tuleb õpetada mootori ajule see plokk ja kivi külge. EWS suhtes võin öelda veel nii palju, et Tartus on mees kes võtab maha selle. Paar nädalat tagasi oli kliendi auto vaja käima saada (525tds EWS I), selleks tuli mootoriaju maha võtta, joodeti kivi välja, kivi pandi mingi sedme külge ja kirjutati uus soft peale ja pärast joodeti kivi tagasi. Mina pidin ainult niipalju tegema, et võtsin EWS plokilt pistiku tagant ja ühendasin sealt starteri otsad kokku(pistik jäi lahti).
Kivi tegemine maksis minu mäletamist mööda kas 50 või 60 eur.
Tõenäoliselt toimib sama asi ka bensiinimootoritel.
Bmw 323i 82a Priit300
Kirjutaks siis ka jälle natuke ,alustaks siis sellest et sai uuesti autol sillad alt ära võetud liivapritsis puhtaks lastud ,krunditud ja siis mustaks värvitud .
Kõik stabika õõtsa ja muud puksid sai vahetatud polüretaan puksidega ,ainult suured sillatala puksid panin bmw originaal mingid motorsport varjandid .




Samas sai korrastatud ka kapotialust ja üldist välimust .Stangedega on mul algusest peale mingi jama olnud ja kuna need stanged mis ma igaltpoolt korralike pähe olen ostnud on lähemal vaatlusel ikkagi osutunud sellisteks mida lihtsalt pole olnud mõttet autokülge kruvida .
Tagumise stange komplekteerisin 3mest erinevast stangest ja ostsin sinna uue liistu ,jäi visuaalselt väga hea .
Esimest ei andnud enam kuidagi millestki komplekteerida kuna kõik olid mingilmääral kõverad ja see sai täiesti uus ostetud .
Sama oli ka neerudega need panin ka ikkagi uued kuna kasutatud peast pole lihtsalt võimalik korralike enam leida .
Sai külge pandud ka strutbarid ,uue bensiini süsteemi ,pump ,filter ,voolikud .
Auto kõrval ootavad veel õliradikas koos voolikute ja asjadega siis peaks nagu peaaegu juba valmis olema
kuigi päris palju nipet näpet asju on veel teha
Aga mõned pildid ka veel milline hetkel on








Kõik stabika õõtsa ja muud puksid sai vahetatud polüretaan puksidega ,ainult suured sillatala puksid panin bmw originaal mingid motorsport varjandid .




Samas sai korrastatud ka kapotialust ja üldist välimust .Stangedega on mul algusest peale mingi jama olnud ja kuna need stanged mis ma igaltpoolt korralike pähe olen ostnud on lähemal vaatlusel ikkagi osutunud sellisteks mida lihtsalt pole olnud mõttet autokülge kruvida .
Tagumise stange komplekteerisin 3mest erinevast stangest ja ostsin sinna uue liistu ,jäi visuaalselt väga hea .
Esimest ei andnud enam kuidagi millestki komplekteerida kuna kõik olid mingilmääral kõverad ja see sai täiesti uus ostetud .
Sama oli ka neerudega need panin ka ikkagi uued kuna kasutatud peast pole lihtsalt võimalik korralike enam leida .
Sai külge pandud ka strutbarid ,uue bensiini süsteemi ,pump ,filter ,voolikud .
Auto kõrval ootavad veel õliradikas koos voolikute ja asjadega siis peaks nagu peaaegu juba valmis olema


Aga mõned pildid ka veel milline hetkel on









Pole juba ammu siia midagi lisanud kuna pole eriti midagi lisada olnud aga natukene siiski .
Räägiks siis väheke mootoritest ,suvel hakkas peal olevast mootorist m20b25 kohati kostuma imeliku heli (metallset heli ) 1 kord isegi nii tugevasti mõtlesin ,et nookurid pooleks .
Heli tuleks nagu klapikambri kaane alt ja siis jälle kaob nagu poleks midagi olnudki .
Mõõtsin silindri surved ka ära ja kõik normis aga heli ikka tuleb ja läheb ,rohkem on neid hetki kus teda pole aga ikkagi midagi on valesti .
Suvel sai ostetud m52b28 mootor plaaniga ta panna e21 peale ,kui ausalt ütlen siis lihtsalt ei viitsinud teda sinna peale panna
Läks se nüüd mu 1hele teisele autole millega plaanis ka siis vaikselt tegeleda ,mootor on peal juhtmestik on ka tehtud ja selle ewsi ühendasin ka sinna külge .
Esimesed proovi ringid tehtud .

Tulles tagasi nüüd e21 juurde siis vahepeal sai ostetud m20b27 mootor ja plaanis teha ka siis see nn 2,7i mootor .
Veel sain aru et 9 tolli lai velg kohe kuidagi ei taha mahtuda e21hele ette ära ,siis asusin otsima BBS rs velgi ja täiesti juhuslikult sattusin nägema 1hte müügikuulutust ja saingi endale sellised veljed .

Kõik veljed on enamvähem sellises seisus ja vaikselt hakkan neid nüüd taastama .

Räägiks siis väheke mootoritest ,suvel hakkas peal olevast mootorist m20b25 kohati kostuma imeliku heli (metallset heli ) 1 kord isegi nii tugevasti mõtlesin ,et nookurid pooleks .
Heli tuleks nagu klapikambri kaane alt ja siis jälle kaob nagu poleks midagi olnudki .
Mõõtsin silindri surved ka ära ja kõik normis aga heli ikka tuleb ja läheb ,rohkem on neid hetki kus teda pole aga ikkagi midagi on valesti .
Suvel sai ostetud m52b28 mootor plaaniga ta panna e21 peale ,kui ausalt ütlen siis lihtsalt ei viitsinud teda sinna peale panna

Läks se nüüd mu 1hele teisele autole millega plaanis ka siis vaikselt tegeleda ,mootor on peal juhtmestik on ka tehtud ja selle ewsi ühendasin ka sinna külge .
Esimesed proovi ringid tehtud .

Tulles tagasi nüüd e21 juurde siis vahepeal sai ostetud m20b27 mootor ja plaanis teha ka siis see nn 2,7i mootor .
Veel sain aru et 9 tolli lai velg kohe kuidagi ei taha mahtuda e21hele ette ära ,siis asusin otsima BBS rs velgi ja täiesti juhuslikult sattusin nägema 1hte müügikuulutust ja saingi endale sellised veljed .

Kõik veljed on enamvähem sellises seisus ja vaikselt hakkan neid nüüd taastama .

-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 10 Okt 2011 17:02
Nii sai nüüd jälle autoga tegeletud natuke
Alustatud sai siis nendest peamistest mure kohtadest .
Alustatud sai siis mootorist kuna nii kui nii tahtsin veidi võimsust juurde siis sai vana mootor maha võetud ja uus asemele toodud .Ueks mootoriks on m20 mootori põhjal ehitatud 2,7 liitrine stroker.
Mootor sai lahti võetud ja ära kontrollitud kõik võimalikud asjad , vajadusel vahetatud ,minu üllatuseks oli tähtsamad asjad kõik korras ja ei jäänudki midagi muud üle kui uute tihenditega kõik ilusti kokku panna ja eelnevalt läbisid kõik osad korraliku puhastuse .
Mõned pildid ka vahelduseks



asjad mis siis antud mootoril tehtud ,vähe kangem nukkvõll ,suuremad sisse ja väljalaske klapid ,sisse ja väljalaske kanalid porditud,sisselase viidud sisselaske kanalitega ilusti kokku,sama tehtud ka väljalaske kanalitega,segusiiber on ka suuremaks puuritud ,kergem hooratas jne.
Veel tellisin suurema radika ja uue siduri komplekti .


Auto ootamas oma uut mootorit naaber garaazi ukse taga

Ja mõned pildid siis veel uue mootoriga millega ma olen siiamaani üli rahul



Veel nüüd vaja ära oodata kuni RS veljed taastamisest kätte saan ja siis ülevaatus ära teha ja saab sõitma hakkata .

Alustatud sai siis mootorist kuna nii kui nii tahtsin veidi võimsust juurde siis sai vana mootor maha võetud ja uus asemele toodud .Ueks mootoriks on m20 mootori põhjal ehitatud 2,7 liitrine stroker.
Mootor sai lahti võetud ja ära kontrollitud kõik võimalikud asjad , vajadusel vahetatud ,minu üllatuseks oli tähtsamad asjad kõik korras ja ei jäänudki midagi muud üle kui uute tihenditega kõik ilusti kokku panna ja eelnevalt läbisid kõik osad korraliku puhastuse .
Mõned pildid ka vahelduseks




asjad mis siis antud mootoril tehtud ,vähe kangem nukkvõll ,suuremad sisse ja väljalaske klapid ,sisse ja väljalaske kanalid porditud,sisselase viidud sisselaske kanalitega ilusti kokku,sama tehtud ka väljalaske kanalitega,segusiiber on ka suuremaks puuritud ,kergem hooratas jne.
Veel tellisin suurema radika ja uue siduri komplekti .


Auto ootamas oma uut mootorit naaber garaazi ukse taga


Ja mõned pildid siis veel uue mootoriga millega ma olen siiamaani üli rahul




Veel nüüd vaja ära oodata kuni RS veljed taastamisest kätte saan ja siis ülevaatus ära teha ja saab sõitma hakkata .

Nii vaikselt hakkavad veljed ka valmis saama
ja peale neid velgi ei osta enam kunagi visuaalse vaatluse põhjal ühtegi velge, kuna need tahtsid ikka korraliku tööd .Esmapilgul oli kõik normalne aga kui veljed said vähe pädevamate inimeste kätte, siis tuli sealt päris palju ebameeldivaid üllatusi välja .Nüüdseks on kõik need asjad ilusti kõrvaldatud .
Alguses olid kõik veljed 8 laiad aga kuna 1hed randid olid ka suht kannatada saanud siis muutusid tagumised 9 laiadeks .
Sellega seoses tekkis hiljem väike mure kui keegi teab kust saaks 215 40 r15 rehve siis oleks suur huvi nende vastu (hea oleks kui oleks uued).
Keegi võiks pakkuda veel mingi värvi lahenduse keskmistele osadele ehk siis kärgedele ,hetkel on plaanis kuldne .Aga pole enam endas selle kuldse osaga nii kindel .
Väike pildike siis rantidest ka mis on hetkel valmis .



Alguses olid kõik veljed 8 laiad aga kuna 1hed randid olid ka suht kannatada saanud siis muutusid tagumised 9 laiadeks .
Sellega seoses tekkis hiljem väike mure kui keegi teab kust saaks 215 40 r15 rehve siis oleks suur huvi nende vastu (hea oleks kui oleks uued).
Keegi võiks pakkuda veel mingi värvi lahenduse keskmistele osadele ehk siis kärgedele ,hetkel on plaanis kuldne .Aga pole enam endas selle kuldse osaga nii kindel .
Väike pildike siis rantidest ka mis on hetkel valmis .


Osad asjad tehti haapsalus osad parilas ,põhja alla läks kõigeennem happekrunt ,ja siis bardahli mastiks lasti sinna vist ,ei mäleta täpselt enam ja sillaosad värviti mingi globo pinnavärviga .Ivan kirjutas:Kes silladetailid ja kus liivapritsis puhtaks tehti ?
Millega sul põhi kaetud on ? Mingi mastiks vms tundub aga mis täpsemalt ?
Jutud täitsa õiged
auto sõidab ja töötab nii nagu peab ,sain oma kaua oodatud veljed ka kätte .
Rehvid valisin toyo proxes t1r-id ,veits läksin nihu rehvi mõõduga aga see aasta enam neid vahetama ei hakka .Järgmine aasta panen tagumised rehvid ette ,ja taha tellin uued .Arvatavasti tellin taha ka vähe kitsamad randid kuna need tegid velje oopis 9,5 tolli laiaks :oops:seda on natuke palju minuarust .
Veel sai pandud sisse õlirõhu, õlitemperatuuri ja veetemperatuuri lisa näidikud .
Vahetasin ka käigukasti õli ja tegin ülevaatuse ära ,peale selle käis auto suures sise ja välis pesus ning sai korraliku vaha ka peale
.
See suvi enam midagi rohkem ei plaani teha ,talvel siis asun sisu korrastama tahaks saada selle suht värskeks .
Mõned pildid tegin ka
Päikest ja ilusat suve kõigile .














Rehvid valisin toyo proxes t1r-id ,veits läksin nihu rehvi mõõduga aga see aasta enam neid vahetama ei hakka .Järgmine aasta panen tagumised rehvid ette ,ja taha tellin uued .Arvatavasti tellin taha ka vähe kitsamad randid kuna need tegid velje oopis 9,5 tolli laiaks :oops:seda on natuke palju minuarust .
Veel sai pandud sisse õlirõhu, õlitemperatuuri ja veetemperatuuri lisa näidikud .
Vahetasin ka käigukasti õli ja tegin ülevaatuse ära ,peale selle käis auto suures sise ja välis pesus ning sai korraliku vaha ka peale

See suvi enam midagi rohkem ei plaani teha ,talvel siis asun sisu korrastama tahaks saada selle suht värskeks .
Mõned pildid tegin ka














