4. leht 6-st

Postitatud: 01 Juul 2011 21:08
Postitas HAIRIDER
Tean jah, ise otsisin ka suht kaua, nii eestist kui väljapoolt, korralikku armatuuri. Nüüd peab veel mingi kaitsekatte soetama ja kaitsevahadega töötlema, et kestaks kaua :D

Täna sai siis ülevaatus läbi ja läksin kohe uut tegema, ning puhtalt läbi :P Nüüd jälle aastake mureta. Ainuke miinus oli et tühikäigupööre natuke kõrge, minu ala kõrvajärgi karpa tuunimise tulemus :lol: Samas mingil hetkel lööb ikka selle puterdamise sisse ja sureb välja kui gaasi anda, samas võib vabalt mitukümmend km sõita ja probleeme pole. Peab vist ikka karpa pulkadeks kiskuma, isikliku laiskuse tulemusel siiani tegemata :lol: Samas see on see tosooliga juhutusega karpa, et hiljem vaja jahutussüsteem õhutada, aga kuna plaanis jahutuslõdvikud ka uute vastu vahetada, siis katsun ühel ajal teha :wink:

Väike moblaplõks ka kahest uimelisest 8)
Pilt

Postitatud: 19 Sept 2011 17:53
Postitas HAIRIDER
Vahepeal siis palju vett merre voolanud ja kõvasti kütust karpas põletatud :D
Selleks korraks lõpetasin oma kalade hooaja ära ja panin kolmese garagesse puhkama. Spido oli ette kerinud pea 240tkm, ehk siis minu käes oldud aja jooksul (16 kuud) on läbi vuratud pea 12tkm. Viimane hooaeg oli eriti tõusude ja mõõnade rohke, sai väga palju uusi juppe vahetatud ja auto seisukorda parandatud, aga samas sai ka kõige rohkem teeservas passitud :lol: Aga muidu oli sõidurõõmu väga palju ja pidevalt oli suu kõrvuni peas :D Eks üritan jõudumööda autot pidevalt täiustada, kuigi ka hetke igapäeva liikur RS2000 vajab vahest veidike abistavat kätt.
Eks näis kas lasen kala õue jalutama ka Talveralli ajal või alles järgmisel hooajal :wink:
Väike pildike ka :P
Pilt

Postitatud: 09 Nov 2011 00:41
Postitas HAIRIDER
Kuna enda kala juba puhkab suvisest hooajast ja ootab millal temaga tegelema hakatakse, siis sai nv-l käidud muude toimetuste kõrvalt ka teisi puhkavaid kalasid ja mitte kalasid piilumas - Müncheni BMW muuseumis 8)
Kuna polnud varem sinna jõudnud, siis oli imetlemist ja uurimist kuhjaga, nii minul kui ka naisel, kellele aja jooksul on vanad bemarid aina rohkem meeldima hakanud :wink:
Hetkel on seal näitus "The line of beauty", ehk siis Bmw ilus disain läbi aegade. Lootsin oma kalale ka sealt väikse meene osta, identne koopia ainult automudelina, ehk et Saksamaalt tagasi ilma autota ei tule (lennukisse kahjuks suuremat, kui automudelit, poleks saanud võtta :lol: ), aga kahjuks ei leidnud ühtegi E21 mudelit. Muuseumi poes polnud ja Weltist küsides pakuti vaid imetillukest Bauri, hiljem otsisin linnapealt ka aga ei leidnud. Seega jäi seekordseks saagiks postkaardil olev punane 316 mille muuseumi poest leidsin :P
Aga muidu oli väga huvitav ja soovitan kõigil kellel väike huvi klassikaliste BMW-de vastu kunagi seal ära käia, mida ei pea hiljem kahetsema :wink:

Paar üksikut klõpsu ka :) (Kusjuures kõik need autod on nii tehniliselt kui ka legaalselt võimelised koheselt liiklusesse sukelduma. Osa autodest on taastatud ja kindla ajalooga, osad aga pole kunagi müügisaalist väljunud. Vähemalt nii selgus ühe kohaliku töötajaga suheldes)

Pilt
Pilt
Pilt


Omapärane pulmaaastapäeva tähistamine :)
Pilt

Pilt

Postitatud: 26 Mai 2012 20:25
Postitas HAIRIDER
Vahepeal jälle palju vett merre voolanud ja see teema kuidagi unarusse jäänud, mis aga ei tähenda seda et auto unaruses oleks :wink:

Nagu viimastel aastatel tavaks, siis sai veebruaris osaletud Uunikute Talverallil, ning väga roheliste naiskaardilugejatega küllalt hea tulemus saavutatud :P Kogu üritus möödus ilma suuremate kahjude ja tõrgeteta, aga järgmisel rallil vist mingi uue autoga, eeldatavalt samuti mõne sellisega mida teist rajal ei leidu 8)

Seega algas 2012 hooaeg talviselt, peale seda läks kala jälle garagesse suviseid ilmu ootama. Nüüd olen juba paar nädalat maanteid mõõtnud ja sõidumõnusid nautinud. Viimaste päevadega sai üle 500km kevadist Eestimaad läbitud. Uskumatu kui mõnus võib üks üle 30a vanune kala olla, ning kui palju positiivseid emotsioone see auto pakub, nii endale kui teistele :D

Remondi ja hoolduse poole pealt sai lõpuks komplekteeritud korralikud esiistmed, originaalsed nii toonilt kui mustrilt. Sõbra garagest sai leitud üks küllalt haruldane lisa, nimelt tagumine stabilisaator :P
Lähiajal on plaanis veidi värvitöid ja keretöid teha, et auto välimust veidi kenamaks saada. Ning üks väike plaan on veel, et autoga maanteel veidi parem kulgeda oleks võiks üks käik rohkem olla :wink:

Paar uuemat klõpsu.
Pilt
Pilt

Postitatud: 26 Mai 2012 21:25
Postitas akuula
Heas konditsioonis E21 tekitab furoori veel tänasenigi :roll: you know what I mean :D

Postitatud: 26 Mai 2012 22:01
Postitas Ruut
Ei jõudnud numbrit vaadata aga üks sama värvi kolmene sõitis eile Sõrve teel vastu. Eeldatavalt oli tegu siin teemas kajastatud autoga.

Postitatud: 27 Mai 2012 11:01
Postitas HAIRIDER
Ega neid sarnaseid palju liikvel pole :lol:
Haapsalust tulles kohtasime samal teel üht kuuest :wink:
Ruut kirjutas:Ei jõudnud numbrit vaadata aga üks sama värvi kolmene sõitis eile Sõrve teel vastu. Eeldatavalt oli tegu siin teemas kajastatud autoga.

Postitatud: 07 Juun 2012 23:16
Postitas HAIRIDER
Nii, kuna vahepeal tehti üks ootamatu pakkumine, millest oli raske keelduda, siis sai kiirkorras veidi auto välimust vuntsitud :D
Varasemalt sai just salongi veidi korrastatud ja korralikud esiistmed leitud, veidike komplekteerimist ja sisu näeb nüüd suht ok välja. Tagaistme seljatugi vajaks veel veidi tegemist ja tagumised peatoed vajaks originaalseid kinnitusi, aga muidu pole viga üle 30a auto kohta, mis suht tihti kasutusel.
Kiirkorras sai ka, suuremate lakikahjustuste ja kriimudega, kapott uue värvi selga. Ning kogu auto põhjaliku puhastuse ja poleerimise. Nüüd näeb juba auto moodi välja, vähemalt esiosa :lol: Siinkohal suured tänud Andresele :)
Ideaalis võiks muidugi kogu auto värviga üle käia, aga pole seda va krõbisevat nii meeletult ja samuti tahaks autoga sõita, mitte garaazis imetleda. 8)
Paar klõpsu (ps. kuna ma teen pidevalt klõpse oma 5mp carl zeiss nokiaga, siis ärge näkku lööge).

Pilt
Pilt

Lisaks tekkis ühise arutelu käigus selline küsimus et kui palju hetkel tänaval liikuvaid originaalseisus (st. tehniliselt tuunimata) E21-sid Eestis üldse on?

Postitatud: 08 Juun 2012 09:58
Postitas Priit
Eks need samad on mis siin foorumis teemadest läbi käivad. Igapäevaselt sõidab üks üsna nukra välimusega 316 Mõigu kandis, vanema meesterahva kasutuses.
Nuga omad aegajalt vist ikka liiguvad ringi, minu Baur ka harva..

Postitatud: 08 Juun 2012 12:31
Postitas Ruut
Ju neid ikka rohkem on liikumas, kui siin foorumis kajastatud. Juba Baure on Eestis 6-7 tk. ja ma arvan, et enamus suvel liikvel. Muid ka, seega sinna 20 kanti võiks see nr olla. Iseasi, mida me nimetame tehniliseks tuninguks.

Postitatud: 08 Juun 2012 19:45
Postitas HAIRIDER
Ega jah enamik kalasid on foorumis esindatud või siis paljudele foorumlastele teada. Seega Eesti peal liikuvad autod juba märkamatuks ei jää. :wink:

Tuunimise all pidasin silmas seda, et auto oleks täpselt sellises modifikatsioonis nagu kunagi tehasest tulles, st. ei ole pandud võimsamat mootorit või sildu-vedrustust ümber tehtud ega muid selliseid "täiustusi" tehtud.
Seega ega neid nn. originaalseid väga palju polegi. Kui veel Baur-id välja jätta siis on seis päris nutune (esimese hooga loen sellised ühekäe sõrmedel üles). Aga no see lihtsat isiklik huvi mis vahepeal üles kerkis :lol:

ps. pange mu ennustust tähele, varsti on e28-ga sama seis, peale kõiki neid morepower-drift-rat-rusty-low style :twisted: :lol:

Postitatud: 08 Juun 2012 20:42
Postitas akuula
:D

Kodanik Hairider t88d tegemas
Pilt

N2ete mehed kui keskendunud ja pyhendunud 8)
Pilt


Andres

Postitatud: 09 Juun 2012 11:10
Postitas HAIRIDER
Krdi paparazzo, deem :twisted:

Postitatud: 12 Juun 2012 20:19
Postitas HAIRIDER
Homme soovitan putkast Autolehte küsida :wink:

Pilt

Postitatud: 28 Juun 2012 17:32
Postitas HAIRIDER
Peale Jaanipäeva möllusid, sai siis lõpuks veidi aega ka haile pühendatud. Ülevaatuse tähtaeg hakkas nagu tavaliselt, viimasel hetkel, jalaga tagumikku taguma, seega sai seal käidud. Puhtalt läbi, nüüd jälle aastake mureta 8)
Vahepealsed vihmased ilmad ei sundinud kuidagi haid lompidesse leotama, aga tundub et suvi hakkab ka meile lõpuks kohale jõudma, seega võib ka seda kala tihedamalt liikluses silmata :wink:

Postitatud: 28 Juun 2012 20:21
Postitas raunz
Oma originaalsuses näeb see auto väga hea välja...eks sellepärast vist ka Autoleht tundis huvi konkreetse masina vastu.

Edu edaspidiseks!

Postitatud: 28 Juun 2012 22:55
Postitas rean
No tsipa kenam võiks ta siiski olla , minu silmis häirib metsikult esimene vedrustus , esimene number , porikummid ja lada kardinad .

Maitsemeel oleks selle õigem sõnastus vist .
Aga ärge pange pahaks või võtke südamesse , lihtsalt minu isiklik nägemus asjast , muidu on kena masin :wink:

Postitatud: 29 Juun 2012 05:17
Postitas HAIRIDER
Vaja end kuidagi üleval hoida, ehk kribamine aitab :P

Just originaalsus ongi see mida selle auto puhul ise oluliseks pean, ning eks ta seepärast ka teistele silma jäi. Kuigi pakkusin ka korralikemaid eksemplare, kuna ei pidanud enda oma päris kaane vääriliseks. :oops:
Pealegi on mu auto püsivas valmisolekus liikumiseks, st. et pikemalt liiklusest kuhugi remonti auto ei kao, seda nii finantsilistel kui sõidumõnu puudumise põhjusel. Seepärast on ka auto suht lipiti-lapiti, tänu millele tekkis ka mõni hea idee, aga küll ta kunagi korralikuks saab. :roll:

Esivedrustus on originaal, midagi tõstetud ei ole. Täpselt samuti ka tagavedrustus, vedrud ja amordid vahetatud ühel ajal ja uute vastu, all 13" velg 65se rehviga. Kui vaatad originaalses vedrustuses e21-te siis just selline vahe ongi rehvil ja koopaäärel :wink:
Madaldusvedrustus poleks juba originaalsus ja ma ei poolda eriti madaldust, rääkimata mingitest vedrude lõikumisest, sest sellises seades on kalaga päris mõnus kauneid Eestimaa kohti avastada, nagu pisike linnamaastur :lol:
Esinumber ja ka tagumine vajaks lihtsalt uut värvkatet, eurokad tulevad sellele autole ainult üle minu laiba :lol: Asukoht õige, kinnitustüüp veidi väär.
Porikad on rohkem kere kaitseks, kivitäkked, pori, püsib kauem puhtana. Originaalsete otsimine käsil.
Kardinad on tagant kadunud, ilma jälgi jätmata.

Hetkel ongi ainukesed asjad mis oma silma veidi riivavad porikad, tagapõlle mustaks värvitud nurgad, vale kinnitusega tagumised peatoed ja tagaaknal kõlarikatted (mis on küll oldschool aga siiski mitte originaalsed), aga ehk on lootust neist vigadest lähiajal lahti saada.

Rean, ei pane pahaks ega võta südamesse, just sarnast vastukaja ootakski, pidev kiitmine ja nunnutamine tüütab ju lõpuks ikka ära :lol:

Ja ma ise ütleks ausalt enda auto kohta - normaalne, ei midagi enamat.

Postitatud: 03 Okt 2012 22:37
Postitas HAIRIDER
Järjekordne hooaeg seljataga 8) Polegi ammu siia midagi lisanud. Oli väga nauditav suvi, kuna päris palju sai kalaga kilomeetreid mõõdetud :P Natuke ka nokitsetud, pidevalt autot korralikumaks muutes, aga enamuses nautisin siiski seda milleks head ja stiilsed autod loodud - sõitmiseks :D
Aga nüüd võib vist hooaja lõppenuks lugeda ja autole garages veidi puhkust anda. Spidole on kerinud juba 244 000km, seega minu käes juba pea 17 000 km :D
Pilt

Postitatud: 30 Okt 2013 22:49
Postitas HAIRIDER
Oi kui palju õlut on vahepeal merre voolanud :lol:

Tuleb tõdeda et ammu pole siin teemas sõna võtnud, ning et päris maha ei kantaks, siis tuleb enda territooriumi märgistada :P

Auto igati sõidukorras ja hetkel veel suht tihedalt igapäevases kasutuses.
Midagi kapitaalset või suurejoonelist vahepeal toimunud pole. Natuke on omale ajastukohast lisavarustust saadud ja tüüpilised igaaastased hooldused, ning kuluvosade asendamine uutega.

Suve lõpus sai tõsiselt kaalutud ka ühe teise E21 soetamist, millel oli väga haruldane lisa - avatavad tagaaknad 8) Aga kaine mõistus sai emotsioonidest võitu.

Üldiselt aga naudin hetkel veel, enne kui auto talvekorterisse läheb, seda mida hai kõige rohkem pakub, sõidumõnu :D Kuigi jah iga asi mis liigub see kulub ja ega hetke ilmade mõjul pole ka autol kõige kaubanduslikum välimus, siis ütlen seda mida olen varemgi öelnud - auto on sõidu nautimiseks :wink: Tahan autot klaasitaga vahtida, siis lendan Münhenisse. Minu oma polegi sarnases konditsioonis et pidevalt imetleda, ning pealegi tuleb pealinna liiklust ka rikastada :lol: