4. leht 9-st

Postitatud: 03 Juun 2010 00:30
Postitas Iff
Päris isuga on kündnud nukka... Kas kõik on sisse söönud või mõned ainult?

Postitatud: 03 Juun 2010 11:09
Postitas nuga
Kõik ei ole, mõni nukk on päris korralik veel. Samas ka vasaku ploki omad on rohkem kulunud kui parema omad. Huvitav millest see tekkis? Kuna kulumine on ebaühtlane, siis arvaks, et äkki ikka nuka kohal oleval õlitustorul on mõni auk ajaga umbe läinud. Mingit üldist õlisurveprobleemi ma nagu varemalt ei täheldanud, kui masin veel käis.

Postitatud: 03 Juun 2010 11:19
Postitas trevi
Kus sellel mootoril õlirõhu andur asub? Või on neid 2?

Postitatud: 03 Juun 2010 19:52
Postitas nuga
Hmm, hea küsimus, ei tea...
Lasin silmadega realoemi mootrisektsiooni üle ja ei jäänud ka nagu silma :roll:

Postitatud: 04 Juun 2010 05:18
Postitas mart154
pole iial seda mootorit lähedalt vaadanud, aga kuna ta põhineb ju M20-l, siis äkki eeldaks, et sarnases kohas? ehk sisuliselt kohe peale õlipumpa, plokis?

Postitatud: 04 Juun 2010 10:03
Postitas mask
mart154 kirjutas:pole iial seda mootorit lähedalt vaadanud, aga kuna ta põhineb ju M20-l, siis äkki eeldaks, et sarnases kohas? ehk sisuliselt kohe peale õlipumpa, plokis?
See oletus on enamvähem õige, siit näeb "oil pressure switchi" asukohta (nr 17).


-= mask =-

Postitatud: 08 Juun 2010 09:34
Postitas nuga
"Uued" kaaned nüüdseks siis hangitud. Peab nüüd hakkama vaikselt tihendeid kokku ajama. M70 tihendiring on esinduses sellise mõnusa hinnaga, et neid ei kannata ühe soojaga ära osta :lol:
Plaan on igatahes talvise nokitsemisprojektina see m70 ette võtta.

Pilt

Postitatud: 08 Juun 2010 09:53
Postitas raunz
Päris hea nokitsemine peaks tulema :P V12 mootoriga see häda kah, et kõiki asju on kole palju...klappe näiteks ning poest tuleb osasid asju 4 või 6 asemel tervelt 12 tellida :P

Postitatud: 15 Juun 2010 00:55
Postitas veekaheksa
See auto alustas oma eestisisest teekonda Pärnust. Just kui see sinna ilmus, sai kah seda imelooma takseeritud seal. Aastat sa tead ise kah dokumentide põhjal, ma arvan. Esmane hind oli mäletamist mööda 100k lähedal. Ega teda müüdi kah ikka päris tükk aega, enne kui ära osteti. Tol ajal toonklaasi polnud, samad veljed minuteada olid all, millega sa selle auto said. Automüügiplatsi omanik sai isegi selle autoga mõned tiirud TLN><PRN vahel teha, arvele oli ta peaaegu kohe peale saabumist võetud...
Kui üldse mõni auto eluloomaks tegemist ära on teeninud, siis see on kindlasti kohe üks neist, edu ja pikka närvi :D

Postitatud: 16 Juul 2010 15:28
Postitas nuga
Kuna ilmad soosivad survepesuriga töötamist, siis võtsin juurdeostetud kaaned ette ja tegin neile pesukuuri:
Pilt
Pilt

Peale pesu võtsin nukad korraks maha, et anda lõplik hinnang nukkade seisukorrale. Selgus et kõik oli siiski hästi ja nukad on vaid väga vähese kulumisega. Edasi laseks kindluse mõttes kaaned ära survestada ja talvepoole mingi aeg viin nad windorfi.
Pilt
Pilt

Postitatud: 22 Nov 2010 22:19
Postitas nuga
Vaikselt olen sellele autole juppe kokku ajanud.
Otsitavate asjade nimekiri on siin: http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=5035.

Esmaabikarp:
Pilt

Telefonitoru alus:
Pilt

PDC (parkimisandurite) süsteem:
Pilt
Pilt

Pagasniku servosulgur:
Pilt
Pilt

Orig. tööriistad, ohukolmnurk on paraku veel puudu:
Pilt

Ka originaalsete 750'e velgedega on nüüd asi klaar. Muide uuema ja vanema tüübi kapslid on väliselt hõlpsalt eristatavad:
Pilt

Postitatud: 23 Nov 2010 21:03
Postitas nuga
Lükkasin hiljaaegu ka eelnevalt mainitud mootoriprojekti käima. Suhteliselt utoopiline projekt tundub hetkel, aga noh... huvi on, miks mitte :D
Esialgu läheb aur lammutamisele ja dokumenteerimisele. Esimese spurdiga sai mootoriruumi juba suhteliselt inimlikult hõredaks:
Pilt
Pilt

Mootori juhtmepuu on mõnusalt kompaktne:
Pilt

Lisaks muudele hädadele vaevasid seda mootorit ka jubedad õlilekked. Näiteks highline'i spetsiifiline lisagenekas nägi selline õlikäkk välja:
Pilt

See küll töötada ei saanud:
Pilt

Pesast väljas:
Pilt

Muide, see lisagenekas annab 32 amprit voolu välja. Lisads siia põhigeneka 140A, annab see kokku muljetavaldavad 172 amprit :shock:

Postitatud: 07 Dets 2010 11:34
Postitas C4V6
Ja mina nuputasin koguaeg, et miks ma kusagilt 172a genekat ei leia kuigi info on olemas, et sellel peaks olema selline generaator. Nimelt kui järgmise e32e muretsen siis on võimalikult palju voolu tarvis.

Postitatud: 09 Veebr 2011 12:06
Postitas nuga
Panen siia oma viimase leiu kohta paar häirivat pilti originaaliaustajatele - väga vähe kasutatud ja originaalse rehviga 750'i tagavararatas:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 20 Veebr 2011 20:45
Postitas nuga
Antud teema kontekstis räige OT, aga kui juba varuratastele jutt läks, siis paar pilti lisaks ühest ilusast e28 varurattast originaalse rehviga:
Pilt
Pilt

Postitatud: 20 Veebr 2011 21:13
Postitas meelis k
Ma mõtlesingi, kes selle ära ostis. Endal käisid ka hooti mõtted peast läbi, et peaks igaks juhuks ostma. Väga kena asi.


Õnneks endal ka originaal tagavararatas ilma roosteta ja igati kobe. Aga mitte nii kobe :).

Postitatud: 20 Veebr 2011 21:18
Postitas jx
paistab, et paljudel e32 on orginaal rehv pagassi jäänud, nimelt enda omal samuti orginaal rehv koos valuveljega alles kuigi rehv kõva kui plastik...

Postitatud: 21 Veebr 2011 07:22
Postitas mart154
Kriipsupealt samasugune velg + rehv vedelevad ka minu E28 jäänuki pagasiruumis kusagil eestimaa pinnal :)

Postitatud: 23 Veebr 2011 23:59
Postitas nuga
Lisaks poolenesti äraratsitud EDC-amortidele oli minu autol millegipärast ka EDC juhtmepuu osaliselt ära ratsitud. Konkreetselt oli tagumistelt ühendusjuhtmetel pistikud rikutud. Õnneks sain Smurfilt vihje, kust seda juhtmepuud otsida võiks. Tõingi paar päeva tagasi korraliku juhtmepuu ära. Tänud Sven-Erik'ule.

Lisaks sain ka Tõniselt tööriistataskusse käiva originaal ohukolmnurga. Tänud temalegi! Tööriistataskust on puudu veel küünlavõti - mul on e34 oma, aga see ei sobi. Kui kellelgi on pakkuda, siis andke aga märku.

Postitatud: 30 Nov 2011 09:09
Postitas heigo
Mul jääb doonorautost üks pruun sisu üle.
Kui mingeid sisu juppe vaja, anna märku :)