4. leht 7-st
Postitatud: 23 Mai 2010 11:15
Postitas Aix
Aga milles siis probleem - võtsin selle ja kogu alarmikupatuse vahelt ära, ja nüüd saan süüte sisse keerata, aga starterit järgi ei võta? Selles suhtes ei paistnud küll, et seal pedaali juures talle õige koht oleks, samamoodi ka kaitsmekarbi juures ei olnud seda kohta olemas.
Postitatud: 23 Mai 2010 11:37
Postitas trevi
Ega starter ei käi niikuinii läbi relee. Starteri signaal tuleb läbi süüteluku samasse pistikusse, mis pildil paistab roolisamba küljes. See üksik juhe, mis kinnitub koos 9 klemmise pistikuga ülevalt poolt ja on viimase kõrval ongi starteri signaali juhe, vaata, kas võtit starteri asendisse keerates tuleb sinna +12V peale või mitte. Kui seal on olemas, siis järgmine koht, kust kontrollida on kaitsmekarbi küljes olev ühendus (sealt tunned ära selle järgi, et on must - kollase triibuga juhe).

Postitatud: 23 Mai 2010 12:33
Postitas Aix
Küsimus 1: kas see üksik juhe peab olema must või must/kollane? Ja kas tulema suurest kaablipundist, või üsna eraldi läbi tulemüüri?
Küsimus 2: kas see relee on M20 mootori puhul tavalisem? Ma avastasin, et püsika kaabeldusel on igatahes mingi relee küljes, mis küll ei ole mitte viie, vaid nelja klemmiga.
Postitatud: 23 Mai 2010 13:00
Postitas trevi
Küsimus 1: kas see üksik juhe peab olema must või must/kollane? Ja kas tulema suurest kaablipundist, või üsna eraldi läbi tulemüüri?
Üksik juhe tuleb süüte lukust roolisamba küljes olevasse pistikusse üksi ja on musta värvi. Pistiku teisest (alumisest) poolest läheb edasi ühine kimp. Ma peast ei mäleta, kas ta on kohe peale pistikut must ja kollase triibuga, aga igatahes kaitsmekarbi kõrval olevas pistikus on ta must ja kollase triibuga.
Postitatud: 23 Mai 2010 13:37
Postitas Aix
Leidsin vist katse-eksitus meetodil õige juhtme üles - võttis hääled sisse

Aga püsika kaabeldusel - kas võib see relee sinna vahele jääda, või peaks selle ka välja kuidagi nokitsema?
Postitatud: 31 Mai 2010 12:35
Postitas Aix
Tänasel päeval jäi United Motors ilusti tee peale, ning küsisin nende käest paberkujul varustusnimekirja ka.
Kood: Vali kõik
0209 25% Limited Slip Differential - check
0210 Dynamic Stability Control III - ABS
0314 Outside Mirror/Windshield Washer Nozzle Heated uksepeeglid, juhilukk soojendusega. Kuidas lukusoojendus töötab?
0320 Script Name Plate - mudelitähise eemaldamine
0350 Tinted Glass Green - therm.insulat.glass - ei ole vist mingi spetsklaas?
0400 Sliding Lifting Roof Manual - check
0428 Warning Triangle/First Aid Kit - pole
0498 Mechanical Rear Headrest - check
0520 Foglights - check
Värv KARMINROT (172)
Sisu PERLBEIGE I (0260)
Ja sünnipäevaks on kirjas 1987-02-25.
Täna veel viimased kontrollid, ja kui hästi läheb siis homme TÜV

Postitatud: 31 Mai 2010 13:01
Postitas trevi
juhilukk soojendusega. Kuidas lukusoojendus töötab?
Tõstad lingi üles, hakkab kütma.
Postitatud: 23 Aug 2010 22:14
Postitas Aix
Uuendaks ka teemat üle pika aja.
Pilte pole kahjuks, lihtsalt tibake juttu.
Igatahes, ülevaatusega ei läinud asjaks.
Kahte viimasesse silindrisse lõi tosooli sisse, ja kuna plokikaas pidi korras olema, siis võtsime kasutusse teise ploki, 2.8 mõõtudes seekord.
Igatahes nüüd on hästi aeglaselt asjad jõudnud niikaugele, et pärast mitmepäevast jamamist ja mitut-mitut peaaegu-käega-löömist niikaugel, et täna enne hämarat õnnestus uuest (?) komplektist esimesed korralikud köhatused kätte saada. Tõsi, kogu see kupatus hästi lühiajalise käimise tulemusena suitses kurja moodi, ning ka õlirõhk oli maas - üritame lähiajal katsetada korraliku õlirõhu anduriga, ning võib kahtlustada ka, et probleem võis olla selles, et ninaots oli kõrgemal. Suitsemine - ehk põleb mootoriplokk vanast õlist ja pesuvahenditest puhtamaks, ning summuti samamoodi? Selle selgemaks fikseerimiseks oleks vaja õlirõhk normi ilmselt saada ja lasta tal rahulikult käia pikemat aega.
Tagasilöögina selgus, et mingil kummalisel moel on käigukangi tross hakanud kiude ajama, ja ei olnud enam oma ülesannete kõrgusel. Seega - otsin töökorras sellist trossi.
Vahepeal said ära veel vahetatud stabikavarda kondid, ning ka teadaolevad tuleprobleemid (katkine suunatule klaas ning üks läbi olnud parkimistule pirn).
Doonori pealt õnnestus igatahes mingid hallid tekstiilmatid ka põrandale saada. Ja korralik keskkonsool on ka nüüd olemas
Ehk saab teinepäev väheke pilte ka. Kuigi visuaalsed muutused on minimaalsed

Postitatud: 02 Sept 2010 12:04
Postitas Aix
Mõtlesime siis ka täna ülevaatusele minna, aga jahutus on mõnevõrra problemaatiline. Visko ilmselt streigib, st.
Külmalt ta käib mõningase raskusega, ilmselt nii nagu peab - aga soojalt liigub võlli otsas palju vabamalt kuigi tegelikult peaks raskemini liikuma. Homme ilmselt lammutame ühe laiali, ja vaatame, mis karul kõhus.
Postitatud: 02 Sept 2010 12:14
Postitas Jaks
Kõige soodsam on soetada ACAR-ist uus
Postitatud: 02 Sept 2010 12:20
Postitas Aix
Jaks kirjutas:Kõige soodsam on soetada ACAR-ist uus
Mis ta umbkaudne hind olla võiks?
Ses suhtes sõber seletas, et ta oli mingi hookuspookusega selle tööle saanud - proovime ära, hullemaks vast ikka ei lähe.
Postitatud: 02 Sept 2010 13:07
Postitas -Myyr-
Postitatud: 02 Sept 2010 15:39
Postitas Jaks
Mina sain sealt selle koos transaga ca 650,-eek.
Ja ei näe kuidagi, et töötaks kehvemini kui teisel autol olev Sach mis oli korda kaks kallim.
Postitatud: 05 Sept 2010 15:52
Postitas Aix
Postitatud: 05 Sept 2010 16:05
Postitas -Myyr-
See 2.8 on ikka pirakas mootor võrreldes 2.0'iga
Kas spidomeeter on sul trossiga?
Postitatud: 05 Sept 2010 16:48
Postitas kustas
-Myyr- kirjutas:See 2.8 on ikka pirakas mootor võrreldes 2.0'iga
Kas spidomeeter on sul trossiga?
Viimane trossiga spidomeeteriga BMW oli E21 minu teada.
Postitatud: 05 Sept 2010 19:20
Postitas -Myyr-
Küsisin selle" kummiseibi" pärast just.

Postitatud: 05 Sept 2010 19:52
Postitas Aix
Kummiseib oli lihtsalt....noh, seib

Spidomeetri süsteemi ja tagumise plastmassi vahel.
Postitatud: 06 Sept 2010 21:45
Postitas Aix
Spidokas töötab
Aga maanteekiirusel tuleb päris tugev vibratsioon sisse. Saab Tartus kusagil odavalt velgi tasakaalustada, või kõverust kontrollida?
Viskoprobleemist saime praegu sellega mööda, et keevitasime täitsa kinni ta. Ventikas käib sama kiiresti kui mootor

Postitatud: 06 Sept 2010 22:29
Postitas Toivoku
Aix kirjutas:Spidokas töötab
Aga maanteekiirusel tuleb päris tugev vibratsioon sisse. Saab Tartus kusagil odavalt velgi tasakaalustada, või kõverust kontrollida?
Viskoprobleemist saime praegu sellega mööda, et keevitasime täitsa kinni ta. Ventikas käib sama kiiresti kui mootor

see küll probleemile lahendus,ei ole, mootorijõud kaob ikka suth suures ulatuses sellepärast ära.