Cardole...
Võibolla olen ma liiga rikas, ja mul pole rahaga midagi peale hakata ja tahan lolli mängida

Jajah, kes uskus?

Ma ei plaani selle auto juures midagi ära lõhkuda nii, et taastada ei saa.
Ehk kere ei näpi, midagi ära ei lõika, kuhugi midagi keevitusega kinni ei jebi...
Mootor ja käigukast on minu meelest täpselt sellised jubinad, mida võin alati vahetada, kui katki lähevad...

Ei ole kumbki nii kallis jubin, et suvalisel hetkel uut osta ei kannataks Eestist.
Ja automaatkasti ei plaani lõhkuda - selle kasutamine turbokaga on juba ära proovitud
Niikuinii on see mootor vaja korra see talv pooleks tõmmata. Lekib plokikaane tihendi vahelt. Jah, plokikaane, mitte klapikambrikaane.
akuula:
Sellest M20-st stabiilse 350hp väljavõtmine, mille juures on ligikaudu 500Nm ei ole eriline imetöö... Tahad, võin sulle 310hj/420Nm rattast graafiku B25 mootori kohta saata. Stock sisuga ja üsnagi hädise seadistusega.
Lisaks, turbo on üsnagi hästi valitud selle mootori jaoks, mitte esimene ettejuhtuv ostetud... Kerge eeltöö oleksid sa võinud muidugi teha enne "liiga jõhker turbo" lausekillu ülesviskamist...
Antud H1C on üsna hea kuni 400hp jaoks - seejuures puhub üsna jahedat õhku. 400-450 oleks juba paras piiride otsimine ja kuumakoda võiks suurem olla. Samas suurema kuumakojaga on samast turbost ka 0.5megajõudu võetud. Ikka M20 küljes...
Ja kust sa võtad, et see M20 vastupidav ei ole???
1.5bar ei ole ka ilma o-ringimata mingi probleem sellele tihendile. Tõesti, selleks peab auto olema ka seadistatud ja tihend võiks ka värske olla. Aga megasquirt on ju juba teele pandud ja kaas tuleb maha
Piisava suurusega pihustid, WB lamda, korralik mootorijahutus, korralik seadistus ja mootorijuhtimise laitmatu töötamine on A&O. Neist ei pea mulle rääkima.
Lõppkokkuvõte... E28 pole väga haruldane auto. Tõsi, roostevaba kere leidmine on paras piin, aga kes nii väga igatseb heas korras kere, siis siin samas foorumis on üks värskelt tehtu müügis, juba pikka aega! ostke-tehke!!!
Audi 20vT kohta on sul küll huvitav (vale)info...
Võin sulle 2 näidet tuua, kuidas üsna võimsad audid igapäevaselt sõidavad... Juba paar aastat. Ühel dünotud 285hp/450Nm rattast, teine grammike nõrgem, seega sinu juttu ei usu
