4. leht 5-st
Postitatud: 19 Veebr 2005 22:38
Postitas Iff
Äkki mõni lahke inimene seletab täpsemalt, kuskandis see rahumäe politseimaja on? Läheks viskaks ka pilgu peale nendele.
Postitatud: 20 Veebr 2005 09:40
Postitas nuga
Tubli, Lauri
Kui Tartu haid suudame sysiga enam - vähem ära katta, siis Tallinna ja põhja - eesti haidest ei tea me kahjuks suurt midagi. Samas tallinnas vedeleb neid arvuliselt kindlasti kõige rohkem.
Kui nüüd konkreetsete masinate juurde tulla, siis ma arvan, et punane on '81 728i ja must '82 728i (ehk siis üks esimesi facelifti järgreid masinaid). Mis kuus see muudatus täpselt toimus, teab keegi?
Postitatud: 20 Veebr 2005 12:09
Postitas Lauri_L
Nu tallinnas vedeleb neid suht palju, kuid on ka neid, mida kasutatakse igapäevaliikluseks
Rahumäe tee 6 kohe tee ääres on need kaks haid.
Postitatud: 20 Veebr 2005 19:52
Postitas kustas
nuga kirjutas:Mis kuus see muudatus täpselt toimus, teab keegi?
Täpselt ei tea, kuid on võimalik kusagilt netist uurida... Seda tean, et facelift mitte ei tulnud hetkega, vaid venis... Vennal oli '82 728i millel oli vana nina, peeglid, sisemised kroom ukselingid ja uuem armatuurlaud, koos oilservise ja nende tulukestega...
Ilus auto oli, kuni värdjateni, kes ta puusse keerasid...
Sorry, Sysi, ei teadnud selle sõnumi teema kohta...
interscope.
Postitatud: 20 Veebr 2005 20:36
Postitas kustas
No nii, punase kohta lõi siis järgmised andmed:
1. Registreerimismärk: 226FAK
2. Mark, mudel: BMW, 728i
3. Mootori töömaht/võimsus: 2769ccm/135kW
4. Valmistamise aasta: 1981
5. Värv: punane
6. Esmaregistreerimise kuupäev Eestis: 25.04.1994
7. Piirangud: ei ole piiranguid

Postitatud: 20 Veebr 2005 20:54
Postitas renks
interscope kirjutas:No nii, punase kohta lõi siis järgmised andmed:
1. Registreerimismärk: 226FAK
2. Mark, mudel: BMW, 728i
3. Mootori töömaht/võimsus: 2769ccm/135kW
4. Valmistamise aasta: 1981
5. Värv: punane
6. Esmaregistreerimise kuupäev Eestis: 25.04.1994
7. Piirangud: ei ole piiranguid

kavatsed endale ära sebida?Kas mustast ka midagi teada said?

Postitatud: 20 Veebr 2005 21:02
Postitas kustas
Musta kohta tulid järgmised andmed:
1. Registreerimismärk: 333OAB
2. Mark, mudel: BMW, 728i
3. Mootori töömaht/võimsus: 2788ccm/135kW
4. Valmistamise aasta: 1982
5. Värv: must
6. Esmaregistreerimise kuupäev Eestis: 11.08.1993
7. Piirangud: ei ole piiranguid
Kustas.
Postitatud: 20 Veebr 2005 21:12
Postitas Arvo
interscope kirjutas:
nende kahe kubatuuri vahe seisneb selles, et punasel vanem ja mustal uuem M30B28...
Mõh? 2,8 M30 mootori kubatuur on minuteada kogu aeg 2788cm3 olnud, kust need andmed?
Postitatud: 20 Veebr 2005 21:17
Postitas kustas
holy cow....

ilgelt mark, arvasin pigem...tähtis
aga muidu mootori muudatused tulid ju kah sisse faceliftiga...
aga siis millest sellised andmed ARK'ist...
Postitatud: 20 Veebr 2005 21:40
Postitas kustas
Arvo kirjutas:2,8 M30 mootori kubatuur on minuteada kogu aeg 2788cm3 olnud
mnjahh, täiesti õige:
http://www.autopower.se/modellguiden/e23.asp
Postitatud: 21 Veebr 2005 11:52
Postitas lamp
Vaatasin seda ineri linki ja mis ma leidsin. Teine pilt mis seal e28 all on. sellel autol minu arust juhi uks üle värvitud..
Vöi on viga minus.
sry kui natuke teemast mööda.
Postitatud: 21 Veebr 2005 11:54
Postitas lamp
Vaatasin seda ineri linki ja mis ma leidsin. Teine pilt mis seal e28 all on. sellel autol minu arust juhi uks üle värvitud..
Vöi on viga minus.
sry kui natuke teemast mööda.
Saarel seisab üks e28 masin juba 2 aastat säästu marketi parkla juures, auto paistab ise suht korralik.Eelmine suvi sai seda seal piilutud ja uuritud aga omanik jäigi kätte saamatuks.
Postitatud: 22 Veebr 2005 22:04
Postitas raul
Panin vedelevate masinate alla 2 x e21 ja ühe e28, mis seisavad mustamäel. Sealt ~200m eemal, seisid pikalt veel mõned ajad tagasi 2 x e21, mis nüüdseks on kadunud - asemele on tekkinud mingid vanad roverid.
Postitatud: 22 Veebr 2005 22:35
Postitas kustas
Kas reg. numbrid ongi puudu või tegid ise valgeks?
Postitatud: 22 Veebr 2005 22:41
Postitas raul
Ise tegin loomulikult.
Postitatud: 22 Veebr 2005 22:45
Postitas kustas
Noh, selle mõttega küsisin ka, et äkki keegi tahab raisata 25eek'i telefoniarvest, siis saaks teada, et mis aasta ja mootoritega masinatega on tegu...
Postitatud: 22 Veebr 2005 22:51
Postitas sysi
suht lootusetu üritus, kuna omaniku kindlakstegemine sellises kohas asuvate autode puhul on pea võimatu, või vähemalt rohkem pingutust ja vaeva nõudev, kui asi väärt.
heledamast tundub päris palju võtta olevat muidu
sysi.
Postitatud: 22 Veebr 2005 23:13
Postitas raul
Samas saab ka jätta lipiku kojamehe vahele, mõnikord võtavad omanikud ilusasti ühendust. Teine variant on tuttava ARK-is...
Aga kes numbereid teada tahab saada, siis andku teada.
Postitatud: 10 Mai 2005 19:24
Postitas Sander
Arvo kirjutas:sysi kirjutas:mina kui skeptiline vanainimene arvan, et kui eestis oleks olnudki mõni päris alpina e21, siis see ei vedeleks kuskil kellegi juures kraavis hoovis vms. see on selleks liiga spetsiifilise HINNA ja suunitlusega auto, mis on tegelikult ikkagi alati käest kätte rännanud heas ja halvas mõttes teadlike omanike ringis.
Minuteada on M10 ja M20 mootoriga E21 Alpinasid suhteliselt palju toodetud ja ma ei imestaks kui mõni neist ka Eestis on... iseasi mis seisukorras need tänaseks on. Kui 5 aastat tagasi omale E30 325i-d otsisin sai suve jooksul käidud vaatamas ühte Alpina E30 325i-d ja ka ühte 2,7 schnitzerit... mõlemad olid väga ära hooratud.
E21 B6 2,8 (M30) on jah rariteet.
kas to snizer oli tallinnast?
ja kas ta oli tumedamat värvi?
yks kodukootud(laki tuningus rehtud auto li vist) snitsu on minu sugulase käes oma 4 aastat juba.
Postitatud: 10 Mai 2005 21:48
Postitas nuga
Arvo kirjutas:Minuteada on M10 ja M20 mootoriga E21 Alpinasid suhteliselt palju toodetud ja ma ei imestaks kui mõni neist ka Eestis on...
e21 alpina c1 2,3 - toodetud 462tk
e21 alpina b6 2,8 - toodetud 533tk
4-sil a1, a2, a3, a4 ja a4s täpseid toodangunumbreid kahjuks ei tea, aga kindlast on nad veel haruldasemad kui c1 ja b6.