4. leht 6-st

Postitatud: 01 Veebr 2010 22:22
Postitas trevi
Labidas ja föön küll, milleks see traat hea on? Muidu väga tubli ettevõtmine.

Postitatud: 02 Veebr 2010 11:01
Postitas tõnis
trevi kirjutas:Labidas ja föön küll, milleks see traat hea on? Muidu väga tubli ettevõtmine.
Traat ehk traathari, katsun end järgmine kord selgemalt väljendada :)

Postitatud: 02 Veebr 2010 13:24
Postitas rean
Mul hakkavad ka näpud sellise projekti puhul sügelema :D 8)

Üks küsimus siiski on , kas rooste-poore ka võimalik ravida on :roll:
Poor , mille all mõtlen puhastatud roostekohta , plekk on veel tugev aga millel on sees ime tillukesed mustad nõela-otsa suurused täpid (poorid) .
Saad küll pealmise kihi roostest läikima aga .. mõned ime pisikesed täpid jäävad sisse .

Reeglina on sellised poorid juba läbivad , et kui pind ära puhastada kruntida , pahteldada roostetab teiselt poolt ikka edasi , lõpuks lööb pahtli lahti . :evil:

Rooste surmamine mõlemalt poolt aitaks ? Autol aga palju selliseid kohti , kuhu ligi väga ei pääse :cry:

Postitatud: 02 Veebr 2010 13:42
Postitas tõnis
rean kirjutas:Mul hakkavad ka näpud sellise projekti puhul sügelema :D 8)

Üks küsimus siiski on , kas rooste-poore ka võimalik ravida on :roll:
Poor , mille all mõtlen puhastatud roostekohta , plekk on veel tugev aga millel on sees ime tillukesed mustad nõela-otsa suurused täpid (poorid) .
Saad küll pealmise kihi roostest läikima aga .. mõned ime pisikesed täpid jäävad sisse .

Reeglina on sellised poorid juba läbivad , et kui pind ära puhastada kruntida , pahteldada roostetab teiselt poolt ikka edasi , lõpuks lööb pahtli lahti . :evil:

Rooste surmamine mõlemalt poolt aitaks ? Autol aga palju selliseid kohti , kuhu ligi väga ei pääse :cry:
Sellise rooste vastu on täitsa vahendid olemas ja mõned ajapikku välja uuritud-katsetatud töövõtted. Seega pole probleemi erineva rooste eemaldamiseks, olen aastaid katsetanud erinevaid võtteid ning jälginud vastupidavust.

Postitatud: 04 Veebr 2010 09:37
Postitas rean
ehk jagad teistele ka infi :wink:
Materjalidest , roostesurmamisest jne

Või peab ise kohale tulema nagu "kiir" ..kive lükkama ? :lol:

Postitatud: 04 Veebr 2010 15:13
Postitas tõnis
rean kirjutas:ehk jagad teistele ka infi :wink:
Materjalidest , roostesurmamisest jne

Või peab ise kohale tulema nagu "kiir" ..kive lükkama ? :lol:
Ei taha kedagi solvata ega isekana näida aga kahjuks enam ma netis avalikult oma töövõttete kohta infot ei jaga. Minujaoks on need nn. eluliselt tähtsad. Olen palju aega ja raha kulutanud et kvaliteetset tööd teha. Et see ka kestaks aastaid ning julgeks kliendile silma vaadates garantii anda. Niikaua jagasin lahkelt infot kuni see mu igapäeva leiba ei mõjutanud, kui aga hakkas tunda andma ja seda kurjasti ära kasutati, otsustasin et jätan teadmised omale. Oma teemas kajastan ka üldiselt tehtut, mida ja kuidas teen ei hakka detailselt üles panema.

Postitatud: 04 Veebr 2010 16:44
Postitas Ammy69
õige suhtumine. midagi peab ametisaladuseks ka jääma.

Postitatud: 05 Veebr 2010 11:55
Postitas nuga
Nii, härrased... kui leidub kedagi, kes tahaks kättpidi e3'le kallale minna, siis täna õhtu + laupäeval on suurem värvieemaldus plaanis. Täna õhtul saab sauna kaa. Huvilised saatke Tõnisele PS :)

Postitatud: 05 Veebr 2010 15:11
Postitas mart154
Kui keegi minusugust invaliidi tahab täna tallinnast märjamaale sõidutada, siis oleks tore.

Postitatud: 07 Veebr 2010 09:18
Postitas ervin911
Nii operatiivselt ei olnud võimalik ühineda.

Postitatud: 07 Veebr 2010 11:23
Postitas tõnis
Selleks korraks siis jälle nn ühistegemine tehtud ja võib saavutusega rahule jääda. Kuna kõik selgus alles viimasel minutil ja etteteatamis aeg nii lühikeseks jäi, mässasime Nugaga kahekesi. Järgmine kord katsuks pikemalt ette planeerida ja välja hõigata. Sellise ühistegimise juures on omad võlud. Esiteks edeneb auto märksa kiiremini kui üksi nokitsedes. Teiseks on väga meeldiv töökõrvale asjalikku haijuttu ajada, muljed-kogemusi vahetada ning peale tööpäeva väike saun õllega nagu kirss tordil.
Põhiline tegevus oli siis seekord kere värvist puhastamine. Kuna erinevaid värvi ja pahtli kihte oli palju (kohati lugesin kokku 8 kihti) siis võttis see palju aega ning edenes suht visalt. Aga üldiselt olen tulemusega rahul, roostet tuli vähe välja, mõned lapitud kohad ja kena sirge plekk.
Mõned pildid ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 07 Veebr 2010 19:48
Postitas raudpats666
see viimane pilt on küll võimas :D

Postitatud: 07 Veebr 2010 23:30
Postitas alando
Imeliku koha pealt lapitud, tavaliselt sellise koha pealt ei roosteta!

Postitatud: 07 Veebr 2010 23:44
Postitas VeikoS
Kuuliauk äkki?

Postitatud: 08 Veebr 2010 09:59
Postitas tõnis
Tegelikult ongi e3 nõrgad kohad c piilarid. Seal on eraldi plekk mis liidetakse katuse plekiga, tiivaga ning turva talaga kokku. Palju liiteid, niiskus satub tänu tuulutus avale vahele ning mädanebki rõõmsalt. Pruunil kerel on c piilarid puhta pehmed. Veel olen netis kolades täheldanud müüdavate e3 de piilaritel roostemulle. Kui kunagi sinist keret vaatamas käisin vedelesid pagasnikus uued c piilarid, koopaääred ja muud nipetnäpet plekke. Kahjuks kui ostma mindud sai, olid plekid ära kadunud koos mõningate salongidetailidega ja omanik raius vastu et pole olnudki (mul on isegi pildid vaatama käies tehtud kus detailid paistavad). Hinda muidugi ei painutatud kadunud asjade võrra, igatahes inetu teema.
See lapitud koha pilt oligi mul lisatud näiteks miks peab kõik vana värvi ja pahtli eemaldama korraliku taastamise puhul, kunagi ei või teada mida huvitavat sealt alt välja tulla võib. Nüüd lõikan c piilari pleki maha, vaatan mis allpool on, puhastab, taastab, kaotab nn lapid ja kokku tagasi.

Postitatud: 08 Veebr 2010 10:07
Postitas sysi
Autoklassikus oli eelmine aasta üks Porsche 911 tegemises, samuti C piilari probleemiga, mis saab alguses sellest, et C piilari sees ja tagumise rattakoopa kohal on üks shvamm (tegelikult on selliseid shvammilaadseid asju ka paljudel teistel autodel nendes kohtades - ehk müraisolatsiooniks?) ning see kogus vaikselt niiskust ja mädandas piilarit - tüüpviga.

Postitatud: 08 Veebr 2010 21:06
Postitas mikk89
Mis sa tegid auto, fööni ja pahtlilabidaga puhtaks?

Postitatud: 08 Veebr 2010 21:19
Postitas tõnis
mikk89 kirjutas:Mis sa tegid auto, fööni ja pahtlilabidaga puhtaks?
Alguses jah fööni ja pahtlilabidaga, seejärel jäägi keemiliselt.

Postitatud: 08 Veebr 2010 22:34
Postitas nuga
Ise oleks oma kogemuste järgi ka kohe keemiaga peale lennanud, aga tegelikkuses õigustas föön ja pahtlilabidas ennast täielikult, kuna kerel oli oluliselt rohkem värvikihte kui tehase poolt ette nähtud. Keemia võtab reeglina ühe kihi korraga, aga fööniga kuumutades sai kohe mitu kihti korraga ja suure liistakana kätte.

Postitatud: 08 Veebr 2010 22:38
Postitas Jaks
Kahjuks töö ja see kordne tegemine ei sobinud kuidagi ja seega ka ei saanud sellest osa võtta. Aga loodetavasti mingi aeg on see sobival ajal ja saan ka abi käe ulatada :wink: .
Aga igaljuhul hoian igati silma peal selle tegemisel.