4. leht 5-st
Postitatud: 03 Aug 2009 22:34
Postitas sysi
Jee pikk Soome-tripp seljataga, tõsi, ka minu autot tuli korra krokodillidega käivitada - lisaks sellele, et aku tuuga, on laadimine ka veidi kehvapoolne.
Vaatamata sellele tegi Ingmar nii ilusa täis reidipildi mu autost

Postitatud: 10 Aug 2009 08:20
Postitas sysi
Dokumenteerin laadimisväärtused:
Tühikäigul tarbijateta - 13.7
Tühikäigul kõigi tarbijatega (salongiventikas põhjas, kõik tuled peal, tagaklaasisoojendus sees) - 12.2
Pööretel (2500rpm) tarbijateta - 13.7
Pööretel (2500rpm) tarbijatega - 13.3
Pingeregulaator on 14V'ne. Vabal õhtupoolikul tuleb nüüd genekas maha võtta ja harjad üle vaadata. Massiprobleeme ei tuvastanud.
Ostsin ka uue aku - kuna juhtmetega käivitamine on omamoodi sportlikult lõbus ettevõtmine, aga 2x nädalas suht tüütu. Nii vana kui uue aku klemmidelt mõõtsin 12.5 volti, kuid uus aku tõmbas auto hoopis teistmoodi käima

Postitatud: 12 Aug 2009 21:43
Postitas tanele28
sysi kirjutas:Dokumenteerin laadimisväärtused:
Tühikäigul tarbijateta - 13.7
Tühikäigul kõigi tarbijatega (salongiventikas põhjas, kõik tuled peal, tagaklaasisoojendus sees) - 12.2
Pööretel (2500rpm) tarbijateta - 13.7
Pööretel (2500rpm) tarbijatega - 13.3
Pingeregulaator on 14V'ne. Vabal õhtupoolikul tuleb nüüd genekas maha võtta ja harjad üle vaadata. Massiprobleeme ei tuvastanud.
Ostsin ka uue aku - kuna juhtmetega käivitamine on omamoodi sportlikult lõbus ettevõtmine, aga 2x nädalas suht tüütu. Nii vana kui uue aku klemmidelt mõõtsin 12.5 volti, kuid uus aku tõmbas auto hoopis teistmoodi käima

Proovi ennem geneka maha kruttimist pingeregulaator/harjad vahetada kui oma laadimis probleemiga tegelesin vahetasin seda tabeltti auto peal mitu korda.
Genekat sellepärast maha keerata pole mõttet.
Uus tablett maksis kui õieti mäletan siis midagi 120 krooni kanti.
Postitatud: 12 Aug 2009 21:50
Postitas sysi
Mhmh, Trevi juba valgustas mind, et harjad tulevad eraldi kahe kruviga välja.
Postitatud: 12 Aug 2009 21:53
Postitas tanele28
sysi kirjutas:Mhmh, Trevi juba valgustas mind, et harjad tulevad eraldi kahe kruviga välja.
Jap vahetuseks kulub ehk 5 minutit

Postitatud: 13 Aug 2009 15:15
Postitas Jaks
Samas soovitaks osta 14,5 v pigeregulaaori, sest nagunii pole auto igapäeva kasutuses. Ja teatavasti on idiaalse aku pinge 14,4v.
Postitatud: 19 Okt 2009 10:12
Postitas sysi
Peale mitmenädalalist seismist käivitus auto nii nagu peab
Sain nädalavahetusel kahe meeldiva üllatuse osaliseks. Esiteks sain tädilt (!), kes on suhteliselt BMW-kauge inimene (v.a. see, et ta sõidab BMW'ga) kingituseks sellised rehviniplid nagu Priidul:
Päris naljakas, eriti arvestades seda, et mul ei olnud ka mingit tähtpäeva
Teiseks käisin ära ka korralisel ülevaatusel ja esimest korda sain selle autoga kohe läbi - eelmisel kahel korral olid probleemideks vastavalt lahtised roolikarbipoldid ja kulunud paralleelvarras. Seekord siis 0 viga ja auto saab teenitult siirduda talvepuhkusele

Postitatud: 19 Okt 2009 10:26
Postitas raunz
Kas neid rehvinipleid kuskilt eestist kah oleks võimalik leida? Tahaks endale kah ühte komplekti

Postitatud: 19 Okt 2009 11:28
Postitas Priit
Minul neid ventiilikorke enam ei ole. Kaks tükki läksid "jalutama" majaeest (eks mõnel jalgrattal või rolleril oli neid rohkem vaja)
Ülejäänud kaks võin sysile varuks kinkida

Ise ostsin nad saksast, koos võtmehoidjaga. Eestis pole silma jäänud.
Postitatud: 19 Okt 2009 17:55
Postitas meelis k
Kas sellised asjad on tehase poolt kunagi varustuses olnud?
EBK foorumis keegi müüs neid vahepeal. Vast mingid hiinas tehtud.
Postitatud: 03 Nov 2009 12:22
Postitas sysi
Vaatasin karbist järgi ja küsisin tädilt ka - need tulid kuskilt Sugrimugrimaalt (Egiptus, Türgi vms) - seega pole originaalid.
Postitatud: 03 Nov 2009 15:50
Postitas meelis k
http://www.osta.ee/10666163
Kes kiire on, saab veel jaole

. Nendel mingi vargusevastane mutter ka. Samasuguseid müüs keegi EBKFs ka.
Postitatud: 25 Juun 2010 20:58
Postitas sysi
Jube mõnus oli kevadel võtta garaazhist auto, millele sai sügisel TÜV tehtud ja peale kevadist kindlustuspoliisi sõlmimist võis garaazhis vaid võtit keerata ja uksest välja sõita.
Paraku viskas auto täna mulle vimka! Peale pikemat Läänemaa-Pärnumaa-Viljandimaa-Valgamaa ja muude maade tuuri, sh Klassikaliste BMW'de Klubi kokkutuleku orienteerumismarsruudi koostamist tekkis maanteesõidul autosse täiesti väljakannatamatu vibra. Seda on tegelikult korra-paar varem ka olnud, olen siis lihtsalt seisma jäänud ja uuesti sõitma hakanud, saamata aru milles viga on.
Täna sain. Proovisin juba eelmainitud taktikat, aga ei midagi. Kuni 50 kmh kannatas sõita ning kuna ma olin kuskil Kilingi-Nõmme kandis ja tahtsin niiväga koju saada, hakkasin vaikselt tiksuma. Suur oli minu üllatus kui teetööde tõttu mind kõrvalteele suunati ning piduripedaali vajutades sai jala kenasti sirgu ja silmad suureks peas. Esimest korda elus sain aru, miks automaatkastiga autol on käsipidurit vaja

Soovitan ka kõigil teistel automaadimeestel seda tähele panna.
Milles siis viga oli - esimene parem suport, arvatavasti 1 kolb on täiesti kinni. Ei mingit kärsakat, ei mingit kiskumist - lihtsalt peale kässariga mahapidurdamist sain veljele lähenedes aru, et selle soojaga võiks terve sauna ära kütta. Lasin 20 mintsa autol seista ja viskasin prooviks 50-80ml vett kettale, see läks nagu kerisele.
Pidureid polnud, kuna pidurisüsteem kees.
Sõitsin siis ilma pidurdamata Kilingi-Nõmmelt Tartusse ja ristmikel kasutasin kässarit. Pidurid tulid muidugi peale jahtumist tagasi, aga ei tihkand neid uue kuuma ohus pressida.
Nuga ja Kiku olid oma kaasaegse välismaa autoga truult eskortimas, tänud neile.
Homme siis lammutama

Postitatud: 26 Juun 2010 23:25
Postitas Priit
Minu Baur üllatas see kevad sama asjaga, support lihtsalt kinni. Tegin mõlemad esimesed ära- süda rahul.
Postitatud: 27 Juun 2010 10:29
Postitas sysi
Nii lihtne see asi tegelikult ei ole. Võtsin eile siis suporti maha ja mõtlesin hakata kolbe välja meelitama kui selgus tõsiasi, et kolvid liiguvad täiesti vabalt, ketas on täiesti sirge ja vähe kulunud, klotsid on korralikud... kuna mul remontkomplekti polnud kuskilt võtta, siis "õptasin" kolbe uuesti käima ja panin kokku tagasi ja kõik töötab
Komplektid tuleb ära tellida ja siis võtan igaks juhuks ikka lahti.
Postitatud: 27 Juun 2010 15:47
Postitas karu
sina tulid mulle vastu seal kaugel?
Postitatud: 27 Juun 2010 20:42
Postitas sysi
Ma arvan küll, kuskil Helme kandis vist?
Postitatud: 27 Juun 2010 21:30
Postitas karu
ma ei mäleta kus ma olin

sai 1200km maha sõidetud ja vana hai tuli vastu ja seal kandis olime ka

Postitatud: 27 Juun 2010 22:13
Postitas Baur TC
Soovitan uued pidurivoolikud!

Postitatud: 28 Juun 2010 20:30
Postitas mask
Baur TC kirjutas:Soovitan uued pidurivoolikud!

Ühinen soovitusega. Minu kogemus kehvade seest täis "kasvanud" voolikutega on küll USAraua pealt, aga mine tea, ehk esineb väärikas eas baierlastelgi sama asja..
-= mask =-