Panen märgi maha mis vahepeal toimunud.
Eelmise 2015 aasta läbisõit jäi väikeseks kuna mingil hetkel hakkasin lotendava polstri ja mittetoimiva mehhanismiga katuseluugiga tegelema. Esimene katse lõppes sellega, et luuk lendas proovisõidu ajal minema

Õnneks küll maandus pehmes teekraavis mitte kaasliikleja esiklaasis, aga motivatsioon asjaga tegeleda muutus peale intsidenti olematuks. Sügiseks sai varutud uued trossid ja veel üht-teist vajaminevat. Ainuke asi, mida ei suutnud mitte mingist kanalist leida olid DIN 7983 musta kattega 3,9X9,5 kruvid. Olin juba valmis isegi 1000tk koguse ostma, aga lõpuks ei saanud sedagi. Need vanad kruvid jäid ka ainsad nässakad detailid kogu katuseluugisüsteemi.
Mõned pildid protsessist:
Asja paikasaamine oli paras agoonia. Seda muidugi seetõttu, et ma tegin seda valesti

Üritasin lolli järjekindlusega luuki koos polstriga paigaldada, tegelikult tuleb aga polster enne auku visata, taha ära sõidutada, siis luuk paigaldada ja REGULEERIDA ning viimasena polster külge. Peale paari katset sai igatahes kergelt ja korrektselt toimiva katuseluugi
Järgmiseks õnnestus vahepeal hankida õigem raadio. Senini oli autos grammike uuem Becker Mexico, aga kuna selle raadioosa lõpetas koostöö, siis otsustasin täispangale välja minna.
Vasakul uuem mudel, paremal vanem:
Pildil veel pesemata näoga, kuid algupärane süvistatud nuppudega mudel on ikka palju ägedam
Raadio, millel on mälud, automaatne jaamaotsing, liiklusinfo ja kassetil autorevers on pärit aastast 1979

Täielik kosmos.
Kusjuures see vanem mudel teeb isegi paremat häält ja see ei sõltu mitte konkreetsest isendist vaid seda olen ma tuvastanud mitmeid eksemplare võrreldes.