27. leht 33-st
					
				
				Postitatud: 07 Mär 2011 12:19
				Postitas nuga
				Tuunisin nädalavahetusel bemmi jälle. Nagu eespool mainitud, siis uste niiskusetõke oli veel puudu. Kuna peale selle vajanuksid uksed ka pisikest täiendavat heliisolatsiooni, siis otsustasingi kilest veidi moodsama materjali kasuks. Kasutasin liimiga õhukest umbpoorset porolooni.
Eks kevadel näeb kas se mingil määral müra kaa kinni peab, aga visuaalselt sai asi viisakas:

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 08 Mär 2011 00:03
				Postitas epm 12
				Kust sellist materjaali saab?
			 
			
					
				
				Postitatud: 08 Mär 2011 12:13
				Postitas nuga
				Ma pakun, et suvalisest autoaudioga tegelevast töökojast. Ise konkreetselt tõin tartu audiodesign'ist.
			 
			
					
				
				Postitatud: 17 Mär 2011 13:44
				Postitas nuga
				
A-osa versus b-osa termostaat.
Milles vahe on?
Ainult hinnas.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 17 Mär 2011 13:55
				Postitas Priit Peljo
				nuga kirjutas:
A-osa versus b-osa termostaat.
Milles vahe on?
Ainult hinnas.
kui vasak B-osa ja parem A-osa
siis vahe ka teksti kvaliteedis termostaadil  

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 17 Mär 2011 13:59
				Postitas nuga
				Pigem on fotokas fokusseerinud esimesele tekstile, silmaga tekstidel erilist vahet pole.
Vasak on tegelikult a ja parem b 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 17 Mär 2011 14:28
				Postitas lamp
				Ühest ja samast kohast tulnud asjadel ei saagi vahet olla 

Omast käest tean mis vahe on originaal siduril ja sachi omal.  

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 17 Mär 2011 14:35
				Postitas nuga
				Mine võta nüüd kinni...
Tagantpoolt on nad siiski eristatavad  
 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 17 Mär 2011 23:39
				Postitas Ruut
				nuga kirjutas:Vasak on tegelikult a ja parem b 

 
Päris vana varuosa, kui veel Made in W-Germany.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 20 Mär 2011 21:55
				Postitas nuga
				Tegin nende termostaatidega väikese katse - panin nad mõlemad potti ja hakkasin vett kuumutama. A-osa termostaat hakkas pisut varem avanema ja avatud olekus oli rohkem lahti kui b-osa. Seega selles võiski minu ülekuumenemisprobleemi põhjus peituda. Või siis osa sellest.
Teine näide a vs b - karterituulutuse tihendid. Vasakul a-osa ja paremal mingist ülemise otsa rem. komplektist pärit tihend. Mõni ime et sealt õli lekkis  
 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 27 Mär 2011 21:13
				Postitas nuga
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 27 Mär 2011 21:43
				Postitas nuga
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 27 Mär 2011 21:55
				Postitas nuga
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 27 Mär 2011 21:58
				Postitas nuga
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 23 Aug 2012 17:50
				Postitas m20b20
				Umbes kuu tagasi sai nähtud ilusat autot Valgas ja kohe kõrvale pargitud ja luba pilditegemiseks küsitud 

Kahjuks kvaliteet halb.

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 12 Okt 2012 09:45
				Postitas nuga
				Jah, seekord siis oli kalla ja talla hooaeg. Midagi paremaks ei teinud, aga samas halvemaks ka ei läinud 

Pere ainukese viiekohalise autona sai seda kasutatud just pikemateks reisideks täiskoormaga ja mingeid komplikatsioone see ei põhjustanud. Reisiautona on see igati mõnus valik - hea minek ka täiskoormaga ning päris arvestatava mahutavusega pagasiruum. 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 13 Okt 2012 08:43
				Postitas rean
				Velg sööb auto ilu ära , välja arvatud siis kui ta pestuna garaasis seisab .
Õigemini õeldes on rehvid liiga paksud , mis määrdudes selle efekti välja toovad .
 "Tahan ka" tunde tekitab see auto endiselt  

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 13 Okt 2012 10:42
				Postitas Cardo
				Pudel silikoonõli autosse ja iga väljasõidu eelne määrimine teeb imet.
Sellisel autol on KOHUSTUSLIK iga väljaskäigu eel teha omad kosmeetilised prodzeduurid. Nii kui iga endast lugupidav naisterahvas ei lähe korrastamata linnapeale on mr Nuga saanud endale põetatava naisterahva, keda Dzenjja  Wookini moel korras peab hoidma !
			 
			
					
				
				Postitatud: 13 Okt 2012 11:10
				Postitas sysi
				Ennemuistsetel aegadel me Nugaga enne suuremaid väljanäitusi korraldasime kõikvõimalikke SPA-protseduure autodele. Mille tulemusena on meeles, et "rehvimust" või silikoon on tore asi seniks, kuni tolmusele teele satud.
Seejärel võtab rehv endale korraliku tolmukatte peale ja näeb hullem välja kui enne.
			 
			
					
				
				Postitatud: 13 Okt 2012 13:48
				Postitas priit300
				On ka selliseid aineid ,mis ei võta seda tolmu külge .