3. leht 3-st

Postitatud: 11 Juul 2013 21:56
Postitas akuula
Kurb... Olen paljudele rääkinud oma rohelise E21-e lugu kus kohustus märki eiranud nagamannid kihutasid minu autole küljepealt sisse mis liikus peateel. Kuna minu auto roolis oli vanem naisterahvas, siis välja ilmunud kindlustus tegelane pakkus 2600.- krooni, et see NAGUNII vanametall kuna NII vana... Käskisin mitte nõustuda, kuna olin teises eesti otsas, siis võttis tlna jõudmine aega. Teades E21 b-varuosa plekkide mitte kätte saadavust ( uks, sisemine ja välimine karp, liistud, aknaklaas jne jne) pöördusin oma murega UM-i. V-b sattusin mõistliku mehe otsa kes tegi mulle hinnapakkumise ainult varuosade peale. Pakkumine oli 14 900.
Siis suundusin kindlustusse ja nõudsin auto korda tegemist. Nad keeldusid ning pakkusid 3600 krooni ning auto jääb neile. MIna jäin endale kindlaks: Auto jääb igal juhul mulle, sest kannatanul EI ole kohustust autot kindlustusele müüa. Nõudsin auto keskmist hinda, ning avasime autoportaali. Sellel hetkel oli müügis vaid üks ainuke sama tähisega mudel mille hind oli 30 000 krooni( tõesti oli ilus valge E21)Seejärel proovis "agent" mind veenda, et uuemad autod on ju odavamad, näiteks E30...... Pakkusin talle ka mobile.de lehte kuid ta raius et nemad lähtuvad vaid eesti hindadest, noojah...
Järgmisena pakkus ta mulle 6000 krooni, mille peale võtsin taskust UM-i varuosa hinnapakkumise ning selgitasin b-varuosade mitte kättesaadavust. Loomulikult avati automaatselt mingi autoplekke pakkuva firma koduleht (kahjuks ei mäleta mis see oli) ja oh üllatust.....tõesti pole miskit.... agendi nägu venis pikemaks iga minutiga.
Pakkus 9000. Keeldusin, viidates veelkord UM-i hinnapakkumisele ning sellel, et kavatsen auto korda teha.
Agent läks näost roheliseks ja ütles, et 14 000 ja auto jääb neile, sest tegemist olevat romuga.... Selgitasin veelkord, et nad peavad maksma mulle kas keskmist hinda või taastama täpselt esialgse olukorra, arvestades täpset mudelit ning aasta käiku. Selgituseks, et olin vahetanud karbid,tiivad ja tagakoopa ääred jne ning auto üleni ära värvind ja tegemist oli kena autoga enne avariid.
Tegin oma pakkumise rahulikus toonis, viidates sellele, et ma ei kavatse oma seisukohtadest taganeda, et 16 000 ja auto jääb MULLE. Agent oli selleks ajaks juba näost siniseks läinud :D


Ühesõnaga, et halvast ja veel halvemast olukorrast natukene parem saavutada peab vaeva nägema ning valmis olema, mitte sammugi tagasi ning nad nurka suruma. Kõik vanemad autod on nende jaoks romud...missest, et oled vaeva näinud ning sul oli tõesti ilus auto. Loodan, et sellest on ehk abi.... kui moded arvavad et OT, siis kustutage või liigutage kuskile mujale.



PS. tegemist oli BTA kindlustusega, ning jah sain oma nõutud summa ning masin jäi mulle.

Postitatud: 11 Juul 2013 21:59
Postitas rean
Kahju autost , aga ma teeks korda .

Postitatud: 11 Juul 2013 22:14
Postitas mkb
Jizz kirjutas:
Kahjuks oli Subarul Inges kindlustus ja nende silmis on mu auto väärt ainult vanametalli raha.
Üle keskmise hea kerega e28 pole kindlasti vanametalli hinda väärt. Samuti ei ole võrreldav mõne mäda roimaga.

Postitatud: 11 Juul 2013 23:10
Postitas Jizz
Aitäh ajaslike vastuste eest, eriti trevi ja akuula!

Saatsin neile täna e-maili, kus kirjutasin autoturuväärtuse vahetult enne liiklusõnnetust (minu nägemus hinnast). Ja siis üksi-pulki seletasin neile ära, miks ma sellist summat soovin.
Võin julgelt öelda, et tegemist oli tunduvalt ülekeskmise E28'ga ja mingite sandikopikatega mina ei rahuldu!

Tänud trevi selle lingi eest! Ma mõtlesin ka selle peale, et vajadusel peaks appi võtma sõltumatud eksperdid, aga ei osanud arvatagi palju nad raha tahavad saada selle eest. Tuleb välja, et LKF'i kaudu on asi tasuta, hea seegi.

Nüüd pärast mu nõude esitamist on neil aega 30 päeva mulle öelda auto turuhind enne avariid (tõenäoline müügihind) ja samuti jäänuki väärtus.

Pole olnud võimalust autot lähemalt uurida, kas kannatab taastada või mitte, kuna masin asub Ida-Virumaal hetkel.

Postitatud: 12 Juul 2013 16:42
Postitas JanekEnde
Mis Subarust alles jäi?

Postitatud: 13 Juul 2013 11:20
Postitas Baur TC
a) avariijärgne pilt näitab eeskujulik kuidas E28 kere reageerib kui tugev avarii juhtub, kere ei ole enam taastamisväärt.

b) roolikeeraja ja tema külalised jäid terve - ja se on kõige tähtsam!

b) korralik E12/E28 on Saksast alates 2000,- Euro kättesaadav, vajaduste korral saan aidata.

Soovin sulle edu kindlustuseltside läbirääkimiste puhul.

Postitatud: 14 Juul 2013 18:29
Postitas Jizz
JanekEnde kirjutas:Mis Subarust alles jäi?
Mingi uuem Subaru oli, tal külg sees ja tagaratas täiesti lääpas. Rohkem ei vaadanud.

Ja tal polnud kaskot ka.

haha, feil.

Postitatud: 21 Juul 2013 08:43
Postitas eix22
Väga kahju ja külma närvi kindlustusega, need on ühed omakasu organisatsioonid, kus igal võimalusel üritatakse kõiki petta.