3. leht 28-st
					
				
				Postitatud: 16 Apr 2012 23:58
				Postitas ArdoH
				M30B28 külge 3,5l moto sisselaske kollektori arendamine annab miskit juurde?
			 
			
					
				
				Postitatud: 17 Apr 2012 07:12
				Postitas trevi
				Tegemist on sama tükiga, millel lihtsalt erinev kiri küljes.  Seega mitte mingit vahet.
			 
			
					
				
				Postitatud: 17 Apr 2012 11:19
				Postitas Cardo
				trevi kirjutas:Tegemist on sama tükiga, millel lihtsalt erinev kiri küljes.  Seega mitte mingit vahet.
Oled sa ikka kindel ?
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 17 Apr 2012 13:16
				Postitas trevi
				Suht-koht. Ma millalgi võrdlesin runnerite läbimõõte/pikkust, minuarust seal vahet polnud. Vaakumiotsade arv peaks L-jet ja motronicul erinev olema lihtsalt.
Võimalik, et uuema (E34, E32) kollel on kanalite suurus teistsugune, pole uurinud. Samas pikkus peaks ikka sama olema, seega ei tohiks mingit vahet olla.
			 
			
					
				
				Postitatud: 17 Apr 2012 16:43
				Postitas Cardo
				Oleks ja peaks ei pea just paika.
			 
			
					
				
				Postitatud: 17 Apr 2012 20:01
				Postitas Rain01
				Autol kippus siis seistes aku tühjaks minema ja selgus, et kaitsme nr. 5 all on midagi, mis imeb seda. Multimeetriga kontrollisin.
Aga ei leia mina internetist, et mis täpselt seal all on? Võtsin kaitsme ära ja siis polnud enam kesklukku, tahhokat, raadiot ja OBC-d. Kaitsmekarbi peal oli veel igasuguseid kahe-kolmetähelisi lühendeid.
Oskab keegi öelda, et misasi see nr.5 kaitsme alt kõige tõenäolisemalt seda voolu imeb?
			 
			
					
				
				Postitatud: 17 Apr 2012 20:39
				Postitas Aix
				5. kaitsme all:
Active Check Control;
Heated Door Locks;
Ignition Key Warning/Seatbelt Warning;
Interior Lights;
Lights: Turn/Hazard Warning;
Lights: Trunk;
Glove Box/Auto-Charging Flashlight;
Central Locking;
On-Board Computer;
Radio/Power Antenna;
Service Interval Indicator.
			 
			
					
				
				Postitatud: 23 Apr 2012 00:15
				Postitas Sven
				Service Interval Indicator
Kui näidikuteplokk on "hulluks läinud", siis see tõmbab aku tühjaks seistes. Paigalda massilüliti autole.
			 
			
					
				
				Postitatud: 25 Apr 2012 11:42
				Postitas Rain01
				M30B34 radikal on kunde pool 2 andurit. Alumine paneb ventika käima, aga mis see ülemine teeb?
			 
			
					
				
				Postitatud: 30 Apr 2012 19:17
				Postitas Ivan
				M20B20 hommikul või peale pikka aega seismist ei taha iseseisvalt käima jääda ja puperdab. Soojaks käies aga käivitub ja sõidab ideaalselt. Jube bensuving on ka hommikul ülepea, nagu oleks segu ülirikas. Ja kas tühikäiku saab sel mootoril kuskil kruvida suuremaks-väiksemaks ? 92kw ja jagaja on küljepeal. 
Kas 2.4td eesmised püstakud on samad mis 2.0 bensukal ning kui erinevad on diisli ja bensuka kütusepaagid ? 
Kas E30, E34, E21 istmed (just esimesed?) istuvad E28sse ilma suuri lõikusi-keevitusi tegemata ?
Mis on E28 spidoplokkide tüüpviga, et kogu krempel ära sureb ? St mul on 3 spidoplokki kuid küll ühes ei tööta miski peale bensuseieri, teises jälle tahokas ja spidomeeter, kolmandas on taho asemel kell aga spido ikka ei tööta jms ? Kas seal plokis olevad akud on ainult servise tulede jaoks või on neil tähtsam ülesanne ka ? Pole küll suuremasi elektrik kuid läbipõlenud radasi ma ei tähendanud üheski spidoplokis..
Loll jõuab rohkem küsida kui 10 tarka vastata 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 30 Apr 2012 23:00
				Postitas JanekEnde
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 01 Mai 2012 03:06
				Postitas Ivan
				Aitüma. Ausaltöeldes pole M20 eluga üldse kursis. Saaks teistele küsimustele ka vastused siis oleks päris timm.
			 
			
					
				
				Postitatud: 01 Mai 2012 15:27
				Postitas JanekEnde
				Ise ka alles vaikselt õppinud M20 mootorit, algul ei jaganud mõhkugi 

 E34 istmed peaks sobima ilma suuremate muutusteta, keegi tegi selle E28'l, taguistmed mahtusid samuti ära. Täiesti töötavat spidoplokki ei ole ka nii lihtne leida, endalgi töötab ainult bensu oma ning tahhokas.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 01 Mai 2012 16:36
				Postitas Ivan
				Ma täiesti töötavad spidoplokki ei loodagi ega tahagi leida kui just sülle ei kuku kuskilt vaid tahaks teada miks ja mis seal katki läheb ? Lihtsam oleks enda oma korda teha ja sõita rahus kui otsida paaniliselt kuskilt uut töötavat ja siis sõita oodates kuni see ka kati läheb  

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 07 Mai 2012 19:34
				Postitas nawu
				Kas kuidagi visuaalselt annab veepumba seisukorda kuidagi hinnata ka peale lõtkukontrolli? Mingit kulumist v midagi ka saab vaadata? M30 veepumbaga tegemist siis.
			 
			
					
				
				Postitatud: 07 Mai 2012 20:37
				Postitas Cardo
				nawu kirjutas:Kas kuidagi visuaalselt annab veepumba seisukorda kuidagi hinnata ka peale lõtkukontrolli? Mingit kulumist v midagi ka saab vaadata? M30 veepumbaga tegemist siis.
Veepump on selline kulumaterjal, mida võiks mõne aja möödudes välja vahetada, kas just iga aasta, aga 10 a tagant küll.
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 07 Mai 2012 22:06
				Postitas JanekEnde
				Mootoriõli õhulõdvikus - kuidas ja miks see sinna satub? Tegu M20B20 mootoriga (92kw).
			 
			
					
				
				Postitatud: 07 Mai 2012 22:20
				Postitas oo7
				See läheb sinna karterituulutusest.
Tavaliselt on vanadel masinatel see sisselaske asemel hoopis maha suunatud  

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 07 Mai 2012 22:24
				Postitas JanekEnde
				On see üldse normaalne et õli seal? Õhulugejas ka tasapisi seda õlilöga täis, mulle üldse ei meeldi selline jama.
			 
			
					
				
				Postitatud: 07 Mai 2012 22:27
				Postitas nawu
				Cardo kirjutas:nawu kirjutas:Kas kuidagi visuaalselt annab veepumba seisukorda kuidagi hinnata ka peale lõtkukontrolli? Mingit kulumist v midagi ka saab vaadata? M30 veepumbaga tegemist siis.
Veepump on selline kulumaterjal, mida võiks mõne aja möödudes välja vahetada, kas just iga aasta, aga 10 a tagant küll.
 
M30 keemine kyll igatepidi läbi nämmutatud teema, aga kulunud veepump vast purskkaevu veel paisupaagis ei tekitaks?