3. leht 5-st

Postitatud: 03 Aug 2012 13:08
Postitas dmk
Täna ostsin AC Schnitzer O.Z. veljed, 8x17, ET13.
Pilt

Postitatud: 03 Aug 2012 19:38
Postitas einar
Peaks mõni õhtu sulle külla tulema ning hakkama veljerante poleerima.

Ma vaatan et sul vedrud ka veel lõikamata :D

Postitatud: 04 Aug 2012 20:08
Postitas Tambet
Viimane aeg oleks jah poleerimise ja vedrude saagimisega alustada, kaua sa ikka seda originaal autot kannatad.

Postitatud: 05 Aug 2012 17:41
Postitas einar
nõmedalt kõrge on.... :D

Postitatud: 05 Aug 2012 18:35
Postitas -Myyr-
kui madaldama hakkad.. siis sebi teised püstakud..ja kruti need madalamaks.. Abi leiad googlist täpsemalt.

Ära makitaga tegele:D

Postitatud: 05 Aug 2012 20:30
Postitas dmk
Ma ei oska relakaga tööd teha ja veljepoleerimiseks olen veel liiga noor :lol:

Postitatud: 06 Aug 2012 11:44
Postitas meelis k
-Myyr- kirjutas:kui madaldama hakkad.. siis sebi teised püstakud..ja kruti need madalamaks.. Abi leiad googlist täpsemalt.

Ära makitaga tegele:D

Üks variant oleks ju ka lanseronid kõrgemaks keevitada.
Siis saaks tavavedrudega hakkama.

Kuigi ma ei tea, kas pead siis kapotile amortide kohale scoopid tegema :roll: .

Postitatud: 06 Aug 2012 14:28
Postitas -Myyr-
meelis k kirjutas:
-Myyr- kirjutas:kui madaldama hakkad.. siis sebi teised püstakud..ja kruti need madalamaks.. Abi leiad googlist täpsemalt.

Ära makitaga tegele:D

Üks variant oleks ju ka lanseronid kõrgemaks keevitada.
Siis saaks tavavedrudega hakkama.

Kuigi ma ei tea, kas pead siis kapotile amortide kohale scoopid tegema :roll: .

See oleks juba nõmedus:D

Kõige lihtsam on ikka ära kaotada püstakult mingi 15cm toru. Lühem amort ja madaldus vedrud siis juba. Või kui tõesti..annab ka ette panna e36'e coilid. Mis tahab püstaku eemaldamist sellest pesast..

Postitatud: 06 Aug 2012 20:07
Postitas dmk
Korraliku veermiku ehitamisel ei räägita nii: "kõige lihtsam", "mingi", "või kui tõesti" ja "püstaku eemaldamist sellest pesast"......

...kui sa pole veel arusaanud, siis eelnev jutt oli puhtalt nalja pärast...

Eile, tänu "N. Service`le", sai käiguhoovastiku plaadile huvitava konstruktsiooniga padi väljamõeldud ja lühendatud kardaan ka nüüd all, tänud "SW`le". 8)

Postitatud: 12 Sept 2012 22:14
Postitas dmk
Ammu pole midagi kirjutanud...
Pidurid said kokku(kõik on uus, väljaarvatud suppordi korpus ja kolb):
Pilt
Tuledega läks mitu päeva aega:
Pilt
Pilt

Kütuse pump ja filter paigas:
Pilt

Ostetud uus "Nissens" radiaator ja väljalase kollektorite tihendid:
Pilt

Niisama pilt:
Pilt

Täna viisin kütusepaaki taastamisse, vahetatakse torud ära ja survestatakse, homme peaks kätte saama ja tuleb hakata värvima.

Paari päeva jooksul peavad jõudma kohale ka 215/45R17 Goodyear Eagle F1 rehvid.

Postitatud: 13 Sept 2012 13:13
Postitas -Myyr-
Kas sa ette ostsid uued tuled?

Kui ja siis kus sa lähtuled said

Postitatud: 13 Sept 2012 13:17
Postitas dmk
Kuna kokku on 4 autot, siis komplekteerisin kokku parimatest juppidest, pluss muidugi korralik pesu/rooste eemaldamine/värvimine.

Postitatud: 13 Sept 2012 14:53
Postitas dmk
Paak käes, torud vahetatud. Survestati ka ära. Kokku 30 euri.
Pilt

Postitatud: 14 Sept 2012 14:52
Postitas dmk
Rehvid nüüd kohal:
Pilt

:roll:
Pilt

Postitatud: 14 Sept 2012 15:25
Postitas Ruut
Rehv liiga madal ei jää? Kuuese originaalmõõdule vastas kõige paremini 235/45R17.

Postitatud: 14 Sept 2012 17:37
Postitas Arvo
Kui saladus pole siis mis selline Nissensi radikas maksis? mul oleks ka varsti ühte tarvis, peab eeltööd veidi tegema :)

Postitatud: 14 Sept 2012 18:15
Postitas dmk
Ruut kirjutas:Rehv liiga madal ei jää? Kuuese originaalmõõdule vastas kõige paremini 235/45R17.
Ei tohiks jääda... nii otsustasid teised härrased :)
eks näis, nigunii kauaks neid ei jätku...

Postitatud: 14 Sept 2012 18:16
Postitas dmk
Arvo kirjutas:Kui saladus pole siis mis selline Nissensi radikas maksis? mul oleks ka varsti ühte tarvis, peab eeltööd veidi tegema :)
See on muidu seitsmese radikas, pisut laiem, tuli veits poolraamid ka sobitada radika jaoks, hinnaks jäi 100 euri kanti.

Postitatud: 17 Sept 2012 10:08
Postitas rean
Esimese stange kohta jagad ka infi ?
Replica ?
Tagumine ja küljed on ka olemas ?

Postitatud: 17 Sept 2012 10:44
Postitas trevi
See on muidu seitsmese radikas, pisut laiem, tuli veits poolraamid ka sobitada radika jaoks, hinnaks jäi 100 euri kanti.
E32 oma? E23 ei tea, et b-osa enam saaks, või siiski?