3. leht 4-st
Postitatud: 26 Dets 2011 17:39
Postitas renks
Postitatud: 26 Dets 2011 19:40
Postitas Riho
sa mees mäletad mis mulle tööl ütlesid ???
sina neid ei taha
ja ikka läksid lõpuks järgi ja tõid ära tubli poisss

Postitatud: 27 Dets 2011 00:03
Postitas renks
jutud saalis

Postitatud: 28 Dets 2011 23:38
Postitas renks
Postitatud: 29 Dets 2011 10:05
Postitas trevi
Tagakoopad laiemaks rullida?
Muidu on ägedad veljed, aga tagarattal näeb see "stretch" rehv natuke koomiline välja.
Postitatud: 29 Dets 2011 21:13
Postitas -Myyr-
Et esimesed vabalt liikuda saaks oleks vaja 40
Mul ees on ET 20 ja laius 8. 225/45 käib pööramisel suht vastu.
Tagant mahub kõvasti veel.. hetke 225/45 ja 9" lai velg ja sinna veel mahub.
Samas ET on 26
Postitatud: 30 Dets 2011 00:26
Postitas renks
ette tulevad rehvid 215/40 , ja taha 235/40 , ja tiivakaared rullin ära , muidu võib kiirelt rehvidest vabaneda

, ja vedrustus tuleb arvatavasti coilidele ringi teha, kuna kardan ,et lihtsalt jäigemad vedrud koos korralike(uute) bilsu b seeria amortidega jäävad liialt pehmeks.
Postitatud: 30 Dets 2011 12:09
Postitas TurboSnail
kõige ilusam rehvid siia on ees 225/40 ja taga 255/40 välja näeb väga kena.
mul olid sama veljed ja palju erinevaid rehvi, need suurused kõige ilusad
Postitatud: 30 Dets 2011 14:08
Postitas -Myyr-
Coilid annab ka sebida:)
Aga ostes on nad päris kallid
Postitatud: 30 Dets 2011 20:53
Postitas jossu
-Myyr- kirjutas:Coilid annab ka sebida:)
Aga ostes on nad päris kallid
mingi muu variant sul, peale ostmise??
Postitatud: 30 Dets 2011 23:57
Postitas martinvr
Kõike annab ise teha ja leiutada, kui vahendid olemas ja natuke nupp nokib..

Postitatud: 31 Dets 2011 00:46
Postitas -Myyr-
annab ise teha küll.. coile annab ka..aga nad ei ole nii head kui võiks
Amordipüstakuid ümber teha ja nii edasi.. aga madalduse pealt kannatab jällegi velg..
aga kui teha vedru kinnitused ( kauss ) ümber nii et ta ei jää nii suure randiga amordi suhtes. siis on kõik võimalik:)
Postitatud: 31 Dets 2011 11:09
Postitas Baur TC
Amordipüstakuid ümber teha ja nii edasi
...tahan seda Eesti insener näha, kes "kirjutab" siin alla nii, et asjad on kooskõlastav maanteeametiga...
Ausalt õeldes puudub mulle ka viision sellest kuidas selline lukkseppa-tegevus leiab heakskiidu Eesti Klasskialiste BMW klubist...
Mingi tehniline tase peab ikka palun tagatud olema, liiklejad kes ohustavad aga oma tegevuste kaudu teised liiklejad ei tohivad siin ruum leida!
just my 2 cents
Christoph
@all - ja soovin kõigile ikka edukas 2012!
Postitatud: 31 Dets 2011 11:22
Postitas Greger
hea nali

Postitatud: 31 Dets 2011 15:59
Postitas -Myyr-
Kulla Baur:)
Paljud autod ei ole kooskõla maanteametiga.
Asi tehakse nii, et see ka peaks vastu.
Kui juba coilide peale läheb teema.. võib mõelda et auto ei ole kihutamiseks linnas 100km/h+
Postitatud: 11 Jaan 2012 11:11
Postitas reims
Pane suportitest ka ikka pilti,need on päris muljetavaldavad
ma viskan ühe parema pildi,mis annab aimu velje laiusest

Postitatud: 12 Jaan 2012 21:33
Postitas raudsik
225/35 oleks 10" väga mõnus

Postitatud: 14 Jaan 2012 18:43
Postitas mart154
Olles ühe auto custom coilover vedrustuse peale ehitanud, ei näe sellel tegevusel küll tänavalahenduseks vajadust.
Otsida tuleb lihtsalt sobivad tänavavedrud. Umbes 1731 korda lihtsam ja 1211 korda odavam
Isegi juhul kui sa pead ostma 4 komplekti vedrusid et see "õige" leida.
Postitatud: 14 Jaan 2012 23:00
Postitas renks
Hetkel ongi asi seal mail , et praegused jom vedrud lähevad turgu ja tellin uued asemele, ning lähevad alla kas koni või bilsu B seeria amordid ,vastavalt sellele siis kummad parema hinnaga kätte tulevad
praeguseks hetkeks on ka olemas uus el. vent ning 2,5" summuti tarbeks vajalikud jupid

Postitatud: 15 Jaan 2012 02:23
Postitas Luiks
Baur Tc ei aja tegelt jama, igaüks võib keevitada endale koju nagid või midagi muud aga coilid teine teema, selleks et coilid seda valu vastu peaks peavad nad suhteliselt kvaliteetse keevitaja käes tehtud olema, mootori käpad saavad alla poole jõust mis saavad coili keevised. Arvutasin m50b25 max väände juures ja seisva auto ühe ratta koht koormusega.
Maakeeli siis cluch kick 6000rmp mõjuv jõud mootorikäppadele enne ratta tühja panekut ja seisva auto ühe coilile mõjuva jõu suhe. kui ca 1 rattale mõjub 500kg. Erinevatest kiirendustest rääkimata.
Sry OT:)
Jõudu ehtamisega!