3. leht 4-st
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 12 Jaan 2015 15:57
Postitas nymmik
Kütusepaagid keevitamist küll ei sega, kui just karbi tagumisi sisemisi osasid pole vaja keevitada.
Ma just endal vahetasin nii kütuse kui Piduritorustiku välja. Febist sai veel 8mm vasktoru.
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 01 Veebr 2015 15:41
Postitas Kristjan S
Selline küsimus, et kas silla kummipukse saab vahetada kui lasta sillal ainult üks pool alla. Või kuidas seda puksi vahetada, on ära liikunud oma koha pealt.

Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 01 Veebr 2015 20:10
Postitas raunz
Kui mõtled tagasilla pukse siis need käivad poltidega sillatala küljest ära. Iseasi, kas puksi hülss liigub või on poldi külge kinni oksüdeerunud.
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 05 Veebr 2015 11:25
Postitas Kristjan S
Vahepeal on asjad edasi arenenenud(iga päev pm garaazis, muidu ei jõuaks kuhugi):
Korrastasin ka mootoriruumi (radika kattele uus värvikiht ja kinnitused.)
Ja pilt kahest teisest. Kes ootavad kannatlikult oma aega.

Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 20 Veebr 2015 16:25
Postitas Kristjan S
Auto areneb jõudsalt. Pool autot ja tagumine pagasiruum keevitatud. Nüüd ained peale ja saab teise külje ette võtta.
Tervitades
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 23 Mär 2015 12:06
Postitas Kristjan S
Keevitusprotsessid on lõppenud. Nüüd on käsil ainete peale kandmine ja auto kokku ladumine.
Kust võiks leida bensiini lõdvikuid. Pean silmas just paakite vahelist. Wallot. tellima enam ei hakka. Kas ainult Umm või…?
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 23 Mär 2015 12:26
Postitas Kristjan S
Paar pilti ka protsessist.
Bensiinipaagid puhastatud, roostesurm, krunt ja peale läheb värv/kivikaitse
Keevituseed polüretaaniga kaetud(alla läks roostesrurm ja krunt) peale tuleb bituumen.

põhi valmis,peale läheb müramatt ja vilt vaiba alla?
Tekkis ka küsimus, kust sellist vilti võiks leida?
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 23 Mär 2015 15:29
Postitas airhead
Mina korjasin vilti lammutusest, olid õnnelikud et prügi ära viin
Uuematel- kallimatel autodel väga korralik viltmatt, mis ühelt poolt kaetud pigimati taolise ainega.
Tükid piisavalt suured et e21`le parajaks lõigata.
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 18 Apr 2015 16:24
Postitas Kristjan S
Nii, asjad arenevad. Minule sobis, et rajapäev edasi lükkus, jääbki rohkem aega, et auto valmis saada

.
Kütusetorustik ja lõdvikud uued ja kõik omal kohal. Samuti leidsin Fixusest soovitud mürmatid( vilt pluss bituumen.)
Alla läheb veel väljalaskesüsteem, mida sai kohendatud.
Jääb veel pisikesi töid, aga see ongi mõnus õhtune nokitsemine.
Pildi materjali tohutult, seda kõike ei jõua siia panna, aga lõpuks kui masin koos siis valmib kindlasti mingi raamatu taoline materjal, mida kogunemistel näidata.
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 18 Apr 2015 20:27
Postitas rean
Räägi sellest müramatist lähemalt , mille fixusest leidsid .
Millises poes seda on ?
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 27 Apr 2015 08:38
Postitas Kristjan S
Tahaks paari nädalaga masina kokku saada.
Põhja alt sai päris hea.
samuti sai paigaldatud ka väljalase(paremal pool siis 6seeria oma

Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 11 Mai 2015 16:54
Postitas Kristjan S
Auto komplekteerimine täies hoos.
Mõningat pildimaterjali ka.
Tagumised trumli süsteemid on keegi eelmistest omanikest uued pannud ja seal midagi peale puhastamise ja korrastamise teha ei olnud vaja.
Samuti ülevaadatud ja korrastatud esimesed süsteemid.
Kunagi sai lisaks toodud istmekomplekt ja sellest oli suur abi.
Esiistmed sai lastud ära õmmelda.
Enne ja pärast.
Samuti liivapritsiga kapotti kinnitused ja lähevad galvaanikasse.
Eks kõigest ei jõua pilti teha, aga tore on tõdeda, et selle aastased eesmärgid hakkavad täituma juba vaikselt.
Ja üks niisama pilt majaesisest.

Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 08 Juun 2015 12:47
Postitas Kristjan S
Võib vist tõesti öelda, et auto on pärast nelja aastat saanud taas komplekseks ja valmis tänavatele liiikuma.
Nipet näpet asju saab ka jooksvalt teha. Esimesena on plaanis auto lasta ära poleerida ja selle nädala sees ka diagnostika Truumu juures.
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 15 Juun 2015 22:29
Postitas raunz
Minu käes olles oli see auto vist viimast korda aktiivselt igapäevases kasutamises. Peale mind oli sellel autol umbes 5 omanikku kes kõik lubasid auto täiesti korda teha aga kuidagi läks ikka nii et veidi seisis ja siis müüdi edasi.
Minu õnneks suutsid sina selle needuse lõpetada ja auto korda teha ning tänavatele tagasi saada. Respekt! Ei jõua ära oodata millal oma silmaga seda jälle näha saan

Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 29 Juun 2015 14:05
Postitas Kristjan S
Läkski see aasta teisiti nagu arvasin. Panustasin sellele, et 5seeriaga läbin Üv probleemideta ja 3 seeriaga lähen kohale ja vaatan mis poisid räägivad(viimane üv ju tehtud 2011a. eelmise omaniku poolt). Jätsin endale nädala aega, et proovin vigadest ekbk suvepäevadeks jagu saada. Kohale minnes öeldi vaid, et segule võiks natuke õhku juurde anda, aga muidu kõik tipp-topp. Võib vist rahule jääda.
Vaimu närib aga kütusepumba relee puudumine. Hetkel on kasutusel traadiga otsesild ja see ei ole kuigi jätkusuutlik ning ilmselt läheb tänu sellele õhtale varsti ka süütelukk. Iseenesest on relee olemas, aga itbussi mehed ütlevad, et relee korras- võta siis kinni kus viga on.
Märgin ära ka viimase aja tehtud tööd.
1. Õlivahetus 117749ls ja filter.
2. Siduri andjasilindri vahetus.
3. Raadio ja sisu komplekteerimine.
4. Meh. pritsungi korrastamine ja diagnostika.
Lahendamist vajavad probleemid:
1. Kütuse pumba relee
2. uus esiklaas, tihend ja liist
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 29 Juun 2015 20:02
Postitas sillufromIV
Kristjan S kirjutas:Auto komplekteerimine täies hoos.
Mõningat pildimaterjali ka.
Tagumised trumli süsteemid on keegi eelmistest omanikest uued pannud ja seal midagi peale puhastamise ja korrastamise teha ei olnud vaja.
...
Mina vahetasin klotsid ja tagumised rattalaagrid (vähemalt juhipoolsed). Vist silindrid ka.
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 12 Okt 2015 17:18
Postitas Kristjan S
Kuu alguses olid väga ilusad ilmad ja kuidagi ei raatsinud vanakest seisma jätta. Nii sai tehtud veel kuu aega kindlustust ja parandatud paar "iluviga".
Suvel sai autot vähe nauditud ja seda peamiselt vigase kütuse tasemenäitaja pärast.
Nii oli raske edasi elada ja probleem sai lahenduse.
Paak lahti ja klemmid puhtaks. Traadid ja muu oli õnneks kõik korras. Uue tihendiga jäi ka ilusti kinni.
Samuti sai auto ajastukohased numbrimärgid, ei julgenud kevade peale jätta.

Ei tea palju hind tõuseb ja kas üldse nende tegemine enam võimalik on.

Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 12 Okt 2015 18:06
Postitas Priit
Taseme anduril oli ikka alumiiniumist silinder ka ümber?
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 12 Okt 2015 19:16
Postitas Kristjan S
Jaa, oli küll. Selle eemaldamine oli päris raske. Nagu ma aru sain, siis see õrn paber seal all oli filter ja üritasin selle tervena hoida.
Re: Kristjani 318 `82
Postitatud: 25 Okt 2015 11:19
Postitas Kristjan S