Vahepealt on toimunud areng ja tänase seisuga ka taandareng.
Vahetatud on muuhulgas gene, roolivõimu ja hammasrihm. Samuti pingutusrull.
Välimuse osas on veel tegemist, nipet-näpet on puudu, kuid see pole tähtis.
Tänu sidurisurve vooliku vahetamisele oli tarvis mul sidur uuesti üles pumbata. üksinda seda oli suht võimatu teha, kuid siiski küsimused.
Kas see on normaalne, et ma pean tuimalt 2 minutit nagu jänes sidurit lappama, enne kui tekib tagasisruve, mida saan ventiilist välja lasta? Täna juhutus veel ka see, et sidur oli ok, tegin õue peal ka väikese ringi. Hakkasin siis autot tagasi garaaži tagurdama, jätsin korraks tagurdamise pooleli, ning sidur pmst vajus alla või siis kaotas vastusurve(jalg peale ei toetanud). pärast vedeliku kontrolli valasin ma natuke peale, lõin käega pedaali mingi 25 korda kuid vastusurve ei naasnud, ainult natukene(mingi 2-3 cm enne põhjamatti lahutas alles siduri). Seejärel aga tõusis sidur ise üles ning tekitas vastusurve. Auto käis kogu selle aja. Et siis mida lugu on? Kas keegi räägiks enda siduri õhutamisest, sest päris kindlasti ei käinud minu masinal siduriõhutamine nagu pidurite õhutamine. Hullult pidi pedaali käega lappama(nagu kordades pealt 100 kindlasti), siis vastusurma, sel ajal kui teine lasi õhu ventiilist välja ning uuesti, kuid sellest olukord ei paranenud(sidur iga ei muutnud jäigaks vaid pärast iga õhu välja laskmist vajus jälle lootusetult maha).
Mis järel ma lasin abimehel kaduda, kes ventiili näppis, sest tulemust polnud. Lõpuks sain sidruri sedasi jäigaks, et õhku enam välja ei lasknud.
Pidurite puhul, aitab 5-6 põhjavajutusest ning siis pedaal põhja ning surve välja ning uuesti...
Kokkuvõtvalt: kuidas teie enda auto siduri õhutamisega olete hakkama saanud, kaua pumbanud jne.
Selle sidurii pean ma lahutama saama korralikult!
2. Probleem. Masin tossab. Mitte musta, aga nagu veeauru. Enne seismajäämist seda polnud, nüüd aga on. Kui pöörded tõstan 4500 peale siis on summut nagu brüsseli poisikese till

. Kurat, see vat et voolab summutist välja. Tegu ei ole õliga, nagu vesi. Seega arvan, et jahutusvedelik on kuidagi leidnud tee silindrite juurde. Siin vist peaks aitama plokikaanetihendi vahetus. Et siis teie kommentaarid palun.
Samas pöörded on ühtlased 800 ning pärast minutit käimist langevad 600(kuid vahepealt nagu turtsatab 800-le)
Variant oleks ka autoga kellegi targema poole sõita(et oma silmaga oleks näha, mis toimub), aga enne kui ma pole kindel, et sidur lahutab iga moment kui vaja, ei võta ma seda riski ette.