3. leht 4-st

Postitatud: 03 Jaan 2009 20:57
Postitas reyo22
Palju kohti kus on veel vajalikku kraami on siin
http://www.autoladu.ee
http://www.autoosad.ee

Postitatud: 03 Jaan 2009 21:04
Postitas raunz
B osi on mõtet tellida ka www.ladu24.ee Valik suur, tarneajad lühikesed ja asjaajamine kiire.

Muidu kui tahad teada palju miski jupp UM-s ehk bemmvee esinduses maksab siis väike õpetus sulle:

Mine http://bmwfans.info/original/ (või http://www.realoem.com/bmw/select.do), vali enda auto ning otsi üles soovitud jupp. juppidest pildid, all kirjas ka tootekood jne. Kopid tootekoodi http://www.bmw.ee/page.php?pgID=a40511c ... a&lang=est
ning saad teada palju Eesti BMW esinduses jupp maksab ning kas laos kohe saada on. PS! tootekoodil kustuta tühikud vahelt ära, muidu vastet ei tule. Bmwfans lehel on veel nii, et kui klikid tootekoodile näed, mis autodele sama juppi veel paigaldatud on.

Postitatud: 03 Jaan 2009 21:05
Postitas Ebling
Õnne soovime mul.... ärge nüüd ainult kooris pudelit nõudma hakake. :D

Postitatud: 03 Jaan 2009 22:06
Postitas meelis k
Palju õnne siis! :)

Kusjuures, kunagi kuulsin jutte, et B-varuosad vajavad lisatööd paigaldamisel ja ei ole nii roostekindlad kui tehaseplekid. Võib-olla sellepärast olen ma ise just korralike kasutatud kereosade soetamise poole püüelnud.

Kuid kindlasti saab korralikult kruntides/värvides B-osa pikaks ajaks auto külge istuma. Autoosad.ee-s enam tiibasid ei pakuta. Teisi variante ei ole ise uurinud.

Postitatud: 03 Jaan 2009 22:40
Postitas reyo22
Kuidas juhiuks meeldis ka , panid ette juba?

Postitatud: 03 Jaan 2009 22:40
Postitas Ebling
Kuna uute esitiibade paigaldamisega ootab mind tõenäoliselt ka suunatuleda install siis tahtsin küsida:

Kas suunatulede toite võin ma kõige lihtlabasemal kombel viia põlles asuvate suundade juurde? Kui jh, siis kas see mul masinal pingeid segamini ei löö?

Kust ma võiksin suunatule toite võtta? Kas vahele on tarvis ka mingit releed või asja? Kuidas see süsteem peaks ideaalis jooksma?

Postitatud: 03 Jaan 2009 22:43
Postitas Ebling
Eip, uks pole veel ees. Teisele on tarvis teha ennem sisemine roostetõrje, värviparandused ning tõsta mehhanismid ümber. Mis ajaks see kõik valmis saab, seda ma tõesti ei tea. Uks on muidu järjekorras viimane. Kuid ukse seisukord on täitsa hea, vähe roostet on, aga sedagi väga minimalistlikul viisil(tähendab kõik on kenasti kaotatav). kaubaga olen rahul :D

Postitatud: 03 Jaan 2009 22:48
Postitas Ebling
Ebling kirjutas:Kuna uute esitiibade paigaldamisega ootab mind tõenäoliselt ka suunatuleda install siis tahtsin küsida:

Kas suunatulede toite võin ma kõige lihtlabasemal kombel viia põlles asuvate suundade juurde? Kui jh, siis kas see mul masinal pingeid segamini ei löö?

Kust ma võiksin suunatule toite võtta? Kas vahele on tarvis ka mingit releed või asja? Kuidas see süsteem peaks ideaalis jooksma?
Et siis küsimus ikka nähtaval. :P

Postitatud: 03 Jaan 2009 22:54
Postitas reyo22
Mina endale teen ka suunatuled;)

Postitatud: 25 Jaan 2009 09:22
Postitas reyo22
pilte on auto tegemisest?

Postitatud: 14 Veebr 2009 17:53
Postitas Ebling
Nii, tänu suurejoonelisele Vabariigi paraadile(mõtetud marssimisproovid) liigub mu auto tegemine eriti vaevaliselt, siiski on toimunud mingi progress+ sellega kaasnevad jamad.
Esitiiba maha kruvides tekis moment, kui pidin rattad ühele ja teisele poole välja keerama. Toppisin siis rooli ilma mutrita peale ning keerasin rattad maximaalselt vasakule välja. Kohe kui rattad lõppu jõudsid lukustus rool(võti oli siiski ees) ning pärast seda enam ei taha roolilukk mingi trikiga maha tulla.
1. Kuidas maha võtta roolilukku, kui tavaline võtmega ja rooliga meelitamine ei tööta?

Tänud...

Postitatud: 18 Juun 2009 22:21
Postitas Ebling
Pole ammu postitanud, kuid see ei tähenda õnneks, et mingit arengut pole toimunud. Masin tuli ühe oskaja käest tagasi. Vahetatud karbid, esitiivad, tagumised koopakaared, aku alune plekk(tõsi, see on omalooming). Tehtud ulatustlikud värviparandused ja roostetõrjet, mille käigus elimineeriti ka igasugu mõlgikesed. Peale selle palusin veel rõhku panna põhjale ning sisemuse nõrgematele kohtadele. Põhi on keevitatud ning tehtud üsna korralikuks. Amordikannud jäid paraku vahele(tekkis väike rahaline probleem) ning mõned kohad pindmist roostet(millest vabanemisega ma näes ise hetkel vaeva).
Paar päeva tagasi tuli ka üsna korralik tagasilöök. Nimelt sidur enam ei lahutanud ning vajus üldse põhja ning seejärel on täiseti vabalt käega üles tõstetav. Endal kanalit pole ja seega tuleb mul mingi triki läbi auto garaažis üles tõsta(tagurpidi käik jäi veel sisse :evil: ) Igatahes arvan ma, et läbi on selline tore element nagu "oil pressure hose"....kuidas ma seda nüüd eesti keeles peaksin kutsuma, ei tea. Igatahes homme peaks selguma ja siis saab ka ehk pilte. Muidu teen veel ülejäänud detailidele(mis jäävad hiljem kusagile varju) liivapritsi ning seejärel liivapaber+happekrunt+põhivärv.
Paraku pole mul pilte tööprotsessist endast. Õnnestus ainult endal käia vaatamas, aga iga neetud kord jäid seebikas koju. :cry:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Rohkem pilte- http://www.bmwclassic.ee/galerii/Ebling-Jaanuse-525e

Postitatud: 18 Juun 2009 22:35
Postitas trevi
Igatahes arvan ma, et läbi on selline tore element nagu "oil pressure hose"....kuidas ma seda nüüd eesti keeles peaksin kutsuma, ei tea. Igatahes homme peaks selguma ja siis saab ka ehk pilte
Arvatavasti toru katki lihtsalt.

Postitatud: 19 Juun 2009 11:14
Postitas omega
Rõõm näha neid pilte kohe, et keretööd juba tehtud ja puha 8) . Head kokkupanemist siis ja küll need amordikannu ümbrused ära jõuad kunagi teha.

Postitatud: 22 Juun 2009 22:28
Postitas Ebling
Täna sai isegi ühtteist tehtud, kuid minu lootus, et jõuan masina nädalaga valmis on veidi kahtlane.
Igatahes otsustasin ma kuidagi need udutuled põlle külge kinnitada. Natuke vandumist ning kirumist(nurga alla olevat plekki on ikka parajalt jama puurida) ning tulemus on olemas:

Pilt

Seejärel tegin liivapaberiga stanged seest puhtaks ning viskasin neile ka happekrundi peale:

Pilt

Pilt


Tegin ka ühe niisama klõpsu, puhtalt enda motiveerimiseks:

Pilt

Muidu toppisin veel vilti vahele, just sinna kus oli matt vähe õhem(põhiliselt põhjakorgi peale) ning vandusin veelkord, aga sedakorda auto all olles.
Homme tuleb mul nimelt hakata ühte torujuppi painutama(siinkohal tänud Cardole, kes selle mulle üldse, vaatamata varajasele äratusele loovutas:D). Tõenäoliselt pean ma selle vase osa torukesest kuidagi soojaks saama ning vaikselt painutama, kuid eks homme näeb.
Kas keegi ei tea, milliste mudelite logareid ma võiksin e28 alla panna? Ei taha väga, et see neetud pori igalepoole vahele jõuab.

Postitatud: 22 Juun 2009 22:36
Postitas omega
Paremad logarid on täitsa saadaval E28-le, mul endal ka need alla pandud nii ette, kui taha. Mina sain nad Tallinnast Kadaka teel asuvast autoturult ja hetkel peaksid nad maksma 100.-tk. Aga kohapeal neid müüjal kindlasti pole, pead ühel päeval ette ütlema ja siis teisel saad kätte.

Esimesed on sellised, võrreldes originaalidega ikka kaitsevad ka midagi + veel mürasummutus 8) :
http://www.pildid.ee/albums/userpics/13752/log1.jpg

Postitatud: 27 Juun 2009 00:17
Postitas Ebling
Vahepealt sai jälle autoga madistada.
Kuna eelmine omanik suutis autopõhjakaitse korralikult sodiks sõita ning seejärel puzzkletükid alumiiinium traadiga kokku siduda tekkis mul probleem. Kas hankida uus põhjakaitse või vanast midagi välja võluda.
Raha või õigemini selle puudus dikteeris lahenduse :D

Kaitsele pleki allapanek

Pilt

ning lõpptulemus, mis koosneb alumiiniumi ja terase sulamist(väga hullu painitamist- 180 ühele ja siis teisele poole ei kannatanud)

Pilt

Ahja, Osa kohti mis on mustad on tingitud kas lihtsalt porist, minu piserdatud õlist(et saada erinevaid roostes polte paremini lahti) või kusagile imekombel alles jäänud värvist :D

Täna olin veel pärast tööd koka ametipeal. Eesmärgiks oli sitast saia küpsetada ning midagi ka õnnestus.

Pilt

Nimelt on uskumatult raske normaalset tagastanget saada. Seega lõin igasuguse rooste minema ning minu üllatuseks polnud kaassõitja poolsel osal metallist vaat, et midagi järel. Liivapritsimise tulemusena igatahes läbistasin paaris kohas kroomi. :evil: Nii olingi nõutu, mida nende aukudega teha, eriti veel mõnega, mis kummi alt väljas. Jäi taaskord kaks lahendust, kas tina täis valada või minna kergemat vastupanu teed: toppida aukudesse vana head vene fooliumi :D. Valisin viimase ning nüüd otsin uut nurka(et kui kellelgi on üle stange osasid võib minuga ühendust võtta). Aijutiselt käib ka see lahendus. Muus osas saab veel see stangekumm ka uue värvi peale.

Küsimus. Esipõllel jääb udutulede kõrvale sellised üsna koledad augud. Jah, udukad pole originaalid, kuid et mul õnnestus ilma suurema nüsimiseta nad ette saada siis olen nüüd kimbatuses. Kas panen sinna kõrvale aukudesse mingi pleki lataka ning võõpan kere värvi või jätan augu sisse. Mis keegi arvab?

Pilt

Postitatud: 27 Juun 2009 09:05
Postitas meelis k
Pilt
Mingi plastik käib udutule kõrvale vist? Vähemalt minu pildil tundub.

Postitatud: 13 Juul 2009 22:35
Postitas Ebling
Vahepealt on toimunud areng ja tänase seisuga ka taandareng.
Vahetatud on muuhulgas gene, roolivõimu ja hammasrihm. Samuti pingutusrull.

Pilt

Välimuse osas on veel tegemist, nipet-näpet on puudu, kuid see pole tähtis.

Tänu sidurisurve vooliku vahetamisele oli tarvis mul sidur uuesti üles pumbata. üksinda seda oli suht võimatu teha, kuid siiski küsimused.
Kas see on normaalne, et ma pean tuimalt 2 minutit nagu jänes sidurit lappama, enne kui tekib tagasisruve, mida saan ventiilist välja lasta? Täna juhutus veel ka see, et sidur oli ok, tegin õue peal ka väikese ringi. Hakkasin siis autot tagasi garaaži tagurdama, jätsin korraks tagurdamise pooleli, ning sidur pmst vajus alla või siis kaotas vastusurve(jalg peale ei toetanud). pärast vedeliku kontrolli valasin ma natuke peale, lõin käega pedaali mingi 25 korda kuid vastusurve ei naasnud, ainult natukene(mingi 2-3 cm enne põhjamatti lahutas alles siduri). Seejärel aga tõusis sidur ise üles ning tekitas vastusurve. Auto käis kogu selle aja. Et siis mida lugu on? Kas keegi räägiks enda siduri õhutamisest, sest päris kindlasti ei käinud minu masinal siduriõhutamine nagu pidurite õhutamine. Hullult pidi pedaali käega lappama(nagu kordades pealt 100 kindlasti), siis vastusurma, sel ajal kui teine lasi õhu ventiilist välja ning uuesti, kuid sellest olukord ei paranenud(sidur iga ei muutnud jäigaks vaid pärast iga õhu välja laskmist vajus jälle lootusetult maha).
Mis järel ma lasin abimehel kaduda, kes ventiili näppis, sest tulemust polnud. Lõpuks sain sidruri sedasi jäigaks, et õhku enam välja ei lasknud.
Pidurite puhul, aitab 5-6 põhjavajutusest ning siis pedaal põhja ning surve välja ning uuesti...
Kokkuvõtvalt: kuidas teie enda auto siduri õhutamisega olete hakkama saanud, kaua pumbanud jne.
Selle sidurii pean ma lahutama saama korralikult!

2. Probleem. Masin tossab. Mitte musta, aga nagu veeauru. Enne seismajäämist seda polnud, nüüd aga on. Kui pöörded tõstan 4500 peale siis on summut nagu brüsseli poisikese till :evil: . Kurat, see vat et voolab summutist välja. Tegu ei ole õliga, nagu vesi. Seega arvan, et jahutusvedelik on kuidagi leidnud tee silindrite juurde. Siin vist peaks aitama plokikaanetihendi vahetus. Et siis teie kommentaarid palun.

Samas pöörded on ühtlased 800 ning pärast minutit käimist langevad 600(kuid vahepealt nagu turtsatab 800-le)

Variant oleks ka autoga kellegi targema poole sõita(et oma silmaga oleks näha, mis toimub), aga enne kui ma pole kindel, et sidur lahutab iga moment kui vaja, ei võta ma seda riski ette.

Postitatud: 14 Juul 2009 22:57
Postitas Ruut
Ebling kirjutas:Kas keegi räägiks enda siduri õhutamisest, sest päris kindlasti ei käinud minu masinal siduriõhutamine nagu pidurite õhutamine
Siin sai seda teemat millalgi lahatud
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=2147
Teise probleemi peale kostaks, et kui oled kindel, et pole tegu väljalaskesüsteemi kogunenud kondensiga, siis on hea kui tihendi vahetusega pääsed. Halvemal juhul läheb kaas vahetusse.