
525eA '87, Mart
Kuna mul roolikarbi väljuva võlli laager vaikselt loksub, ja rool ise ka juba kahtlaselt raskeks keeratud vist karbist, siis hakkaks vaikselt uurima võimalikke lahendusi...
Kui kellelgi midagi soovitada, ootan infot
Lahendused, mis mul praegu pähe karanud...
1. võtta vana karp maha, hakata lahkama, loota et õnnestub midagi päästa...
2. lüüa UM-is varuosamüüjad rahapakiga uimaseks, ja võtta uus karp
3. aretada näiteks e34 karp e28 kõhualla? - eitea, kui lihtsaks see osutuda võib, aga servotronic, vms see e34 "vinge rool" ongi, oleks lahe küll
Kui kellelgi midagi soovitada, ootan infot

Lahendused, mis mul praegu pähe karanud...
1. võtta vana karp maha, hakata lahkama, loota et õnnestub midagi päästa...
2. lüüa UM-is varuosamüüjad rahapakiga uimaseks, ja võtta uus karp
3. aretada näiteks e34 karp e28 kõhualla? - eitea, kui lihtsaks see osutuda võib, aga servotronic, vms see e34 "vinge rool" ongi, oleks lahe küll

Kurdan siin oma kurba saatust siis nüüd 
Viimase päevaga on nagu ikaldus autost üle käinud.
Igasugu tüütud pisividinad on pihku ära lagunenud.
Otseselt ei sega, aga nõme on ikkagi... ja kallid on kah kindlasti..
Nimelt on siis pmst pihku jäänud kõrvalistuja ukselink,
Sigaretisüütaja pistik kukkus kuhugi auku
Korralikult ära lagunenud katuseluugi vänt,
Salongiventikas töötab ka täpsselt siis, kui ise heak arvab.
Oh, kes teist auto ära needis!

Viimase päevaga on nagu ikaldus autost üle käinud.
Igasugu tüütud pisividinad on pihku ära lagunenud.
Otseselt ei sega, aga nõme on ikkagi... ja kallid on kah kindlasti..
Nimelt on siis pmst pihku jäänud kõrvalistuja ukselink,
Sigaretisüütaja pistik kukkus kuhugi auku

Korralikult ära lagunenud katuseluugi vänt,
Salongiventikas töötab ka täpsselt siis, kui ise heak arvab.
Oh, kes teist auto ära needis!

Sellel murele saad ehk siit lahendusemart154 kirjutas:Korralikult ära lagunenud katuseluugi vänt,
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... ght=v%E4nt
neid oli tal hulgi
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kuna eile algas ka minu hai jaoks ametlikult talvehooaeg (loe: kindlustus lõppes)
Siis on aeg talvemõtteid mõlgutada...
Tähtsamatest asjadest on vaja midagi ette võtta vedrustusega. Mul on "emalaeva tundest" juba Viljandi
Lisaks Eiki käest saadud esiistmed ära nahatada ja autosse paigaldada..
Ühtlasi tahaks ka ülejäänud sisu samasse stiili saada. Hele nahk oleks siis stiili nimeks
Siis oleks roolikarbiga midagi vaja ette võtta... Seal võiks stiiliks olla Servotronic...
Muidugi tuleks ka talvel vaeva näha katuseluugi, juhiukse ja 2 väikese roostekahjuga tagakoobastes.
Ja mingis osas värvida... Eiteagi hetkel, et kui suures hulgas... No vähemalt need jupid, mis vahetatud saavad, pluss üks esitiib... Nii võib see asi vist liialt kirju lehma moodi jääda...
Ehk tuleks terve seelik selga värvida... Siis võiks juba kapoti ja pagasiluugi ka üle pintseldada... Ja noh, mis sellest katusestki siis enam hellitada
Kevadeks võiks selle mootoriga kah midagi ette võtta...
Kuidagi lahjavõitu on see asi ikkagi
Ja natuke eba-eksootiline kah...
Mõtted liiguvad praegu M20B25 kaane lisamise ja ülelaadimise suunas.
Teine mõte liigub S38 seeria mootori suhtes..
Nende viimaste mõtetega seoses tuleks "ära kaotada" automaatkäigukast... Lisada natuke suuremad pidurid... Ja lisada diffrisse mõni lukustav vahend
Oehh... Oli nüüd neid mõtteid vaja...
Siis on aeg talvemõtteid mõlgutada...

Tähtsamatest asjadest on vaja midagi ette võtta vedrustusega. Mul on "emalaeva tundest" juba Viljandi

Lisaks Eiki käest saadud esiistmed ära nahatada ja autosse paigaldada..
Ühtlasi tahaks ka ülejäänud sisu samasse stiili saada. Hele nahk oleks siis stiili nimeks

Siis oleks roolikarbiga midagi vaja ette võtta... Seal võiks stiiliks olla Servotronic...
Muidugi tuleks ka talvel vaeva näha katuseluugi, juhiukse ja 2 väikese roostekahjuga tagakoobastes.
Ja mingis osas värvida... Eiteagi hetkel, et kui suures hulgas... No vähemalt need jupid, mis vahetatud saavad, pluss üks esitiib... Nii võib see asi vist liialt kirju lehma moodi jääda...
Ehk tuleks terve seelik selga värvida... Siis võiks juba kapoti ja pagasiluugi ka üle pintseldada... Ja noh, mis sellest katusestki siis enam hellitada

Kevadeks võiks selle mootoriga kah midagi ette võtta...
Kuidagi lahjavõitu on see asi ikkagi

Ja natuke eba-eksootiline kah...

Mõtted liiguvad praegu M20B25 kaane lisamise ja ülelaadimise suunas.
Teine mõte liigub S38 seeria mootori suhtes..
Nende viimaste mõtetega seoses tuleks "ära kaotada" automaatkäigukast... Lisada natuke suuremad pidurid... Ja lisada diffrisse mõni lukustav vahend

Oehh... Oli nüüd neid mõtteid vaja...

Sul Mart tuleb ikka tuuningumõtteid nagu kuulipildujast
Servotronicu idee on päris hea, kui see osutub teostatavaks, siis kindlasti on sellele huvilisi teisigi.
Aga sisu osas võiks ehk ekstreemi teha ja sportistmed samasuguseks roheliseks nahatada? Hele sisu on igal teisel, aga sellist rohelist vanakooli naljalt ei leia


Servotronicu idee on päris hea, kui see osutub teostatavaks, siis kindlasti on sellele huvilisi teisigi.
Aga sisu osas võiks ehk ekstreemi teha ja sportistmed samasuguseks roheliseks nahatada? Hele sisu on igal teisel, aga sellist rohelist vanakooli naljalt ei leia

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ah, sa peaksid mu E30-t nägemanuga kirjutas:Sul Mart tuleb ikka tuuningumõtteid nagu kuulipildujast![]()
![]()
Servotronicu idee on päris hea, kui see osutub teostatavaks, siis kindlasti on sellele huvilisi teisigi.
Aga sisu osas võiks ehk ekstreemi teha ja sportistmed samasuguseks roheliseks nahatada? Hele sisu on igal teisel, aga sellist rohelist vanakooli naljalt ei leia

E28 on selle kõrval süütuke...
Aga servotronicu idee vähemalt paberil ei ole üldse keeruline... Praktikas veel muidugi proovimata...
Ja sportistmete idee on väga hea. Selle lisan oma kuulipildujasse
