3. leht 5-st

Postitatud: 22 Mai 2008 15:00
Postitas ullivilli
Jälle lükkus diagnost edasi :(
Meie arusaamad hommikust olid piisavalt erinevad(mitte küll palju)
Ja kuna murphi seadused näevad ette, et üle kaevatakse üks ja ainus teelõik, mida sul vaja läheb ja ei midagi muud, siis paratamatusena ei saa garaazile ligi.
Samuti viibib seltsimees näd vah maal, nii et järgmisesse nädalasse.
Järgmine nädal aga ainult kaks vaba päeva :S
pingsaks lääb.
Millest võib mootoril vibra muidu tulla?
Tühikäigul pöörded liiga madalad näit.
Teise asjana, kas see on normaalne, et karpa mootor tugevat kütuse haisu tekitab, küll mitte koguaeg.
Või võib sellest oletada, et süüde vale ja ei põleta kõike ära?
Kui see vibraga veel kokku viia, kas võib lausa karta, et äkki üks silinder ei tööta päris nii nagu peaks? Või annaks see väga tugevalt tunda, nii et seda pole vaja oletada vaid on kohe aru saada?

Postitatud: 24 Mai 2008 01:06
Postitas ullivilli
Selline vähe kiirem teema...
Kas kuskilt saab veel ukselukkusi antud autole, või peab ise treima hakkama?
Autoosades ja ladu24 silma ei jäänud.
Kui on võimalik kuskilt saada, siis palju see nali maksta võib.
Natu nutune oleks üks päev autosse enam mitte sisse saada ka.

Postitatud: 24 Mai 2008 09:49
Postitas kustas
http://bmwfans.info/original/E21/Lim/31 ... l-41_1033/

Orienteeruvad hinnad on seal ka kirjas. Ehk siis BMW esindus.

Postitatud: 24 Mai 2008 10:06
Postitas ullivilli
Vaadates hindu, siis hetkel jääb vist ära.
Vähemalt uus... Priit juba lahkelt lubas mul mingistega katsetada ja proovida, kui sinna kanti satun :)

Postitatud: 24 Mai 2008 10:10
Postitas Priit
kustas kirjutas:http://bmwfans.info/original/E21/Lim/31 ... l-41_1033/

Orienteeruvad hinnad on seal ka kirjas. Ehk siis BMW esindus.
Tegelikult ei olegi luku/võtme ring niiväga kallis, arvestades et tegemist on ikkagi uue asjaga! Pani mõtlema.

Postitatud: 24 Mai 2008 10:14
Postitas ullivilli
Audi 100 vana kohta oskan öelda, et
Esimesed lukuga lingid on 150 tk
tagumised 130 tk
pakiruum 500.
Süüdet ei tea kahjuks.
Libelingile valmis lukku näiteks ei olegi.
Seal asetatakse muugid paika töö ja luku paigaldus forss-is 400 tk

Nii võrdlusmomendiks...
Aga jah kahjuks on praegu kitsas käes... aga ma üritan ennast parandada.
Ja nu vähemalt ma ei liisi Endale M5te, vms ja ei laena inimeste käest kütte raha, nagu viimane trend tundub olevat.

Postitatud: 24 Mai 2008 10:31
Postitas kustas
pr117 kirjutas:Tegelikult ei olegi luku/võtme ring niiväga kallis, arvestades et tegemist on ikkagi uue asjaga! Pani mõtlema.
Võrreldes näiteks mu E34 touringu ja E23 samasid lukke ja nende hindasid samast kohast on see hind lausa naeruväärne :D. (E34 ca 7K ja E23 ca 3K).

Postitatud: 24 Mai 2008 10:32
Postitas raunz
Uuena saab lukiringi ainult UM-st. Kui see variant ei sobi siis ongi ainuke võimalus mõnelt autolt see võtta(minul hetkel komplektset lukuringi üle pole).

Postitatud: 24 Mai 2008 10:43
Postitas ullivilli
Ei ei mitte asi ei ole kõlbamises või sobimises... Lihtsalt hetkel pole võimalust.
Aga mind lohutati ja öeldi, et tegelikult ei ole mul hetkel veel väga hullu midagi pablada, et ma uurin ja puurin veel väikestviisi.
Ja ega mul ainult juhipoolset ukselukku hetkel vaja olekski... Teine liht ei tööta ja selle saab seest ka lahti või nuh mis mõttega tegelt, kui uks nagunii isegi ei tööta :roll: , pakiruum on ok. nii et nu ainult kaks ust ka rohkem valikuid polegi :P
pardakas vist on ka, aga ma pole tähele pannud, kas seal üldse lukku on... nii et ju siis pole vaja ka 8)

Postitatud: 25 Mai 2008 13:07
Postitas killer666
Kesklukk puldist;)
1)odavam
2)mugavam
3)saaks mingi algelise immo ka teha , et ntx. uks lukus , siis blokib syyte ära .

Postitatud: 25 Mai 2008 13:13
Postitas ullivilli
Ma olen mõelnud selle peale... mul vist vedeleb isegi ühe auto küljes kesklukk koos signa ja immoga, aga pole aega ega viitsimist olnud tegeleda.
Samuti ma olen mõelnud, et kui suur mõte on mul ühe ukse pärast autole kesklukk panna :P
Pakiruumi ma nii v naa ei taha muude ustega avanevaks.
Töötab mul hetkel vaid juhi poolne uks.

:P
Aga nu jah loomulikult tänu sellele on muidugi kergem ümber ehitada.
Kuid siiski eelistan ka, kui uste lukustamine ei käi ainult elektrooniliselt.
Sest ennegi nähtud, kus üks hetk enam ei tööta ja kuna ukselukud tuksis, siis sisse autosse ei saa enam :lol:

Postitatud: 31 Mai 2008 13:14
Postitas ullivilli
Jõudsin Peebu juures regullis lõpuks ära käia.
Klapid pingutati ära, süüde õigeks, karpat peale.

Enam ei turtsu, ega vilguta nõnda õlituld... Vabakäik on ühtlasem.
Süüde oli natuke varajane... nüüd see ka paigas.
Nurrub nagu kiisupoeg .... nuh... nagu 25 aastane kiisupoeg :lol:
Aga edasi lääb paremini, möliseb vähem, haiseb vähem; kütuse kulu kohta veel ei tea. Aga plaanis vähe pikem ots, küll siis näis...

Klapi regull oli tõesti lihtna, aga ega enne ei tea, kui seda oma silmaga näinud ei ole... Järgmise võib juba ise teha.

Tagumise silla koha pealt ma ei ole siiani suutnud otsusele jõuda, kas see, palju ratatd lääpas on, on bmw eripära piirides või mitte.
Ja kuidas kindlaks määrata ja kõrvaldada lahkujooksu selle olemasolul?

Maksma läks diagnost ja regull 450.-

Postitatud: 01 Juun 2008 12:01
Postitas raunz
Järelikult oli diagnostist kõvasti kasu. Peep on minu endistel autodelgi hoopis teise elu sisse puhunud süüte, CO, tühikäigu ja kõige muu reguleerimisega, asi tasub igal juhul ära.

Kui tagarattad väga lääpas siis suure tõenäosusega tagasillas puksid suht läbi.

Postitatud: 01 Juun 2008 12:48
Postitas ullivilli
Vot ei oska nagu öelda, kas see, kuidas nad on, on väga v mitte...
CO koha pealt oli häda see, et seda väga väga täpselt ei saanud kätte....
Kuna summuti laseb kuskilt läbi, aga see peaks saama kohe kohe korda uue jooksu alla sättimisega.
Aga nii palju, kui mõõta sai, läks paremaks küll.

Postitatud: 05 Juun 2008 10:34
Postitas ullivilli
Kütuse näidikut ei usalda... Kohe väga meeldib talle näidata 0'i või 20't
Sõitsin pea nädala stabiilselt näidik 20 peal, panin 10L otsa, midagi ei muutunud. Käisin 100km ära ja õhtal võttis ja akkas tuli põlema.
Ja see oli ka kuidagi selline äkiline kukkumine.

Summuti jooksult tegin kah avastuse, et 315'L ikkagi ei ole püksid ja kolle eraldi, vaid kõik ühes tükis.
Aga huvitav, kas kuju ja pikkus on kahes tükis väljalaskel sama, mis ühes tükkis, või on vaja muu torustik ka ümber keevitada.

Postitatud: 06 Juun 2008 11:47
Postitas killer666
vähe lukuteemat:D
Aga näiteks kui syytev6ti on olemas , siis kas sei saa v6tta mingit suva(sama tyypi ikka) lukku ja sealt seest need nagad sobivaks t6sta??

idee poolest , kui m6ni naga näiteks ei sobi , siis saaks selle panematta jätta , sest niikuinii on need lukud rohkem selleks , et uks päris lahti poleks .Teoorias ma kardan , et varas keerab selle lukku paari sekundiga lahti:(

Postitatud: 06 Juun 2008 11:59
Postitas Priit
killer666 kirjutas:vähe lukuteemat:D
Aga näiteks kui syytev6ti on olemas , siis kas sei saa v6tta mingit suva(sama tyypi ikka) lukku ja sealt seest need nagad sobivaks t6sta??

idee poolest , kui m6ni naga näiteks ei sobi , siis saaks selle panematta jätta , sest niikuinii on need lukud rohkem selleks , et uks päris lahti poleks .Teoorias ma kardan , et varas keerab selle lukku paari sekundiga lahti:(
Proovitud, tehtud- saab!

Postitatud: 08 Juun 2008 20:41
Postitas ullivilli
Usun, et saab vahetada... Hetkel luku süsteem enamvääm korras ja pole nii pakiline...

Mis aga on suhts on Generaatori puksid v mis iganes junnid kummist, mis mootori ja geneka vahele vms... Kahjuks aga me ei suutnud neid UM-i lehelt leida kuna ma ei tea, mida ma täpselt otsingi.
Rihma leidmine ei tohiks nii raske vast olla, aga nii palju kui otsisin, kuskilt mujalt neid pukse saada ei ole.
Kui keegi äkki teab, kust saada võiks, või kuidas leida või lausa palju see maksata võib.. info vägagi teretulnud.

Väljalaske koha pealt, tuli nii, et mingitel 315 nagu oleks kolle ja püksid ühestükis samas räägitakse, et pole sellist elukat ennegi näinud.
Priit lubas oma varudes kolada ja vaadata, äkki leiab pükstele vastava kolde ka.
316 oma vast peaks istuma 315le ilusti ka?

Suuremad kolde avad vast halvasti asjale mõjuda ei saa... Huvitav, kuidas kütusekulule mõjub...

Tegin mõned klõpsud ka väga tolmusena oma autost...
Kui mahti saan, vaatan üle ja ehk riputan üleski.
Ei tea, kas PimpMyRides rikutaks väga ära... prooviks kandideerida XD

Postitatud: 08 Juun 2008 22:13
Postitas Ruut
ullivilli kirjutas:Väljalaske koha pealt, tuli nii, et mingitel 315 nagu oleks kolle ja püksid ühestükis samas räägitakse, et pole sellist elukat ennegi näinud.
Ehk on tegu torukollektoriga. Näita pilti. Ja oma puksid peaksid kindlalt ülesse leidma realoem.com või bmwfans.info lehekülgedelt

Postitatud: 09 Juun 2008 11:18
Postitas ullivilli
Sry minu viga... mul on nn püksid lihtsalt ühe toruga.
Kolle on siiki eraldi.
Aga lehitsesin pilte.. krt õli jookseb küll igaltpoolt.. kui vaid teaks, mille õli kust jookseb :P
Paneks äkki pildid üles kuhugi ja teeks viktoriini, kes ära arvab, kust ja mida, kui palju jookseb... XD