3. leht 3-st
Postitatud: 27 Okt 2008 22:01
Postitas margus
Ei ole jõudnud veel tegeleda asjaga, aga tundub, et tegemist on siiski kütusesüsteemi veaga, sest:
1) mida rohkem kütust paagis, seda vähem annab tunda viga
2) suurema hooga kurvis olles kisub ka "kinni"
Muidugi lisaks veel seda, et paagil on pisikene mõlk kohe ratta taga, aga kütusevõtt ei toimu ju paagi paremalt eest?
Postitatud: 28 Okt 2008 15:15
Postitas mask
margus kirjutas:Ei ole jõudnud veel tegeleda asjaga, aga tundub, et tegemist on siiski kütusesüsteemi veaga, sest:
1) mida rohkem kütust paagis, seda vähem annab tunda viga
2) suurema hooga kurvis olles kisub ka "kinni"
Vabandan kui seda siin teemas puudutatud juba on (kuigi sirvisin ja ei leidnud), aga kas umbes kütusefiltri peale polegi mõelnud?
Ja samuti vajab kontrollimist paagisisene etteandepump.
-= mask =-
Postitatud: 28 Okt 2008 16:55
Postitas margus
mask kirjutas:margus kirjutas:Ei ole jõudnud veel tegeleda asjaga, aga tundub, et tegemist on siiski kütusesüsteemi veaga, sest:
1) mida rohkem kütust paagis, seda vähem annab tunda viga
2) suurema hooga kurvis olles kisub ka "kinni"
Vabandan kui seda siin teemas puudutatud juba on (kuigi sirvisin ja ei leidnud), aga kas umbes kütusefiltri peale polegi mõelnud?
Ja samuti vajab kontrollimist paagisisene etteandepump.
-= mask =-
Tänan tähele panemast - uus filter on olemas ja ootab vahetust koos mõnede teiste uute asjadega.
Aga kuidas on mõtekas kontrollida paagisisest pumpa? Või on etteandepumbal ainult nö. ON/OFF funktsioon või tuleks ka surve üle mõõta?
Postitatud: 28 Okt 2008 20:33
Postitas rean
on off ..räägivad kõik
Mul on vähemalt näide , et see pole nii , pean laskma mõlemad üle mõõta , siis võib edasi targutada

.
Vähemalt surve saab ära mõõta diagnostikas .
Postitatud: 30 Okt 2008 13:31
Postitas Drama
kui ma nuud ei eksi, siis 15. oktoobri autoleht soovitab sinu bemu osta

Postitatud: 31 Okt 2008 09:45
Postitas Mikk_528
ühe variandina võiks kaaluda sitta ja roostet paagis. Kuu aega tagasi oli samalaadne probleem audi 20V quattroga. Omanik vahetas pumpa, otsis õhulekkeid jne...ja kõige viimaks selgus, et paak oli sodi täis ja selletõttu auto kord liikus kord ei liikunud.