20. leht 22-st
Postitatud: 19 Aug 2012 19:15
Postitas lennukiga
Iff kirjutas:Uskumatu kui lolle inimesi on olemas, huvitav kas ta tõesti arvas, et pääseb sellest puhtalt...
Aga no vähemalt saad uued neerud

Pakun, et kuna see auto seal igapäevaselt seisab ja tema oma ka siis hommikuse kiirustamise käigus plaanis ta asjaajamise õhtuks jätta lihtsalt, telefoninumber oleks ikka olnud viisakas aknavahele jätta.
Postitatud: 19 Aug 2012 20:17
Postitas Kristina5
Tegemist oli küll pigem sellise mehega, kel õigust jäi ülegi, ehk siis ei usu, et ta oleks otsima meid tulnud, eks lootis lihtsamalt pääseda.

Postitatud: 19 Aug 2012 23:36
Postitas lennukiga
Sel juhul kiusake teda korralikult

Postitatud: 13 Sept 2012 18:19
Postitas raunz
Kaua oodatud kaunikesed...
Täna käisin järgi pool aastat tagasi tellitud Bilstein B6 tagaamortidel. Ühtlasi sai ostetud ka uus amordi kaitsekomplekt ning H&R madaldusvedrud. Viimaste eest tänud retroracerile. Lisaks sellele pidin ostma ka uue ATE siduri töösilindri, sest vana lõpetas kodu ees oma töölepingu paar päeva tagasi.
Palju ilusaid asju, mida väga ei raatsigi Tallinna tänavatele tuua:
Loodetavasti toimib antud vedrustuse komplekt ideaalselt ning madaldus on kenasti paigas. Homme peaks selles osas selgust saama

Postitatud: 14 Sept 2012 07:51
Postitas Kristina5
NICE!

Postitatud: 14 Sept 2012 19:39
Postitas raunz
Postitatud: 14 Okt 2012 20:22
Postitas raunz
Sügis on käes ja ilmad juba külmad. Kindlustuse lõppemiseni on veel loetud päevad, aga kuna täna oli väga ilus ilm pesin hai puhtaks ja viisin linnapeale sõitma. Paari nädalaga olin juba ära unustanud kui hea selle autoga sõita on, nägu kisub ikka naerule.
Talveks on plaane mitmeid, loodetavasti saavad kõik või suurem osa neist ka tehtud.
Lõppu mõned pildid tänasest päevast:
Soovitan soojalt vaadata ka tudengite autosaadet Stop Gear
http://tipikas.tv/video/9YYGB6SXRRD4/Stop-Gear
Mis seal salata intros on ka üks hainina esindatud

Postitatud: 09 Jaan 2013 22:54
Postitas raunz
Auto on endiselt talveunes kuid salong areneb sellegipoolest.
Retroracerilt õnnestus hankida originaal sportrool. Alguses oli rool suhteliselt mannetus seisukorras, kuid valmiskujul olen tulemusega väga rahul. Rooli kummist osa liimiti raami külge kinni tagasi, nahatati üle ning minu soovil ///M stiilis 3 eri värvi niidiga. Rooli pasunaosa, kontaktplaadi ja tagumise katte ostsin uue.
Hetkel on tegemises Recaro esiistmed. Kui ostes tundus istmete seisukord väga hea ning raamid terved siis lahti võtmisel tuli paraku muud välja. Istmete põhjad on päris korralikud ja palju tööd ei vaja, kuid seljatoe raam on mitmest kohast katki ning kõver. Kui raam on sirgeks tehtud ja keevitatud saab see veel uue värvi ning edasi läheb sadulsepa kätte.
Mõned pildid siis roolist:

Postitatud: 10 Jaan 2013 22:18
Postitas aljaava
Väga ilus rool. Kes ja kus selle töö teostas?
Postitatud: 11 Jaan 2013 15:55
Postitas vahur73
Minu meelest väga ilus auto, kahe tulega paistab isegi agressiivsem välja.

Postitatud: 12 Jaan 2013 00:03
Postitas raunz
Nahatöö teostas tuttav. Soovi korral võin PS kontaktandmeid jagada.
Kahe tule variant meeldib mulle endale kah rohkem, sellepärast vastupidiselt tehasest 4-tule variandile tegin praeguse lahenduse. Kusjuures antud tuled valgustavad koos korralike pirnidega teed hämmastavalt hästi, palju xenonile alla ei jää

Postitatud: 23 Jaan 2013 23:21
Postitas raunz
Viimasel ajal olen tegelenud istmeraamide taastamisega. Peale detailide korralikku kontrolli selgus aina rohkem tegemist vajavaid kohti. Sellegi poolest on lootus raamide metallitöö lähiajal lõpetada, edasi lähevad jupid klaaskuulpritsi ning värvimisse.
Vahepeale väike ajalootund. Teatavasti on Recaro istmeid erinevates variantides ning sageli aetakse neid segamini originaal sportistmetega. Leidsin netist paar kasulikku pilti, mis aitavad tuvastada täpse istme mudeli.
Pakuti ka luksuslikke suuremate reguleerimisvõimalustega ja elektriliselt liigutatavaid istmeid.
Minu istme mudeliks on LS-C, garaazis vedeleb veel üksik LX-B. Minu õnneks on kõikidest võimalikest variantidest isiklik lemmik LS-C
Ja lõppu "teaser" istmekatte proovist. Kaugeltki mitte lõplik aga esmase mulje saab kätte.

Postitatud: 24 Jaan 2013 20:20
Postitas priit300
Päris hea

kus sisu teha lased ? Peab enda autol ka vaikselt tegelema hakkama sellega .
Postitatud: 04 Veebr 2013 22:28
Postitas raunz
Postitatud: 15 Mär 2013 23:36
Postitas raunz
Postitatud: 23 Mär 2013 20:39
Postitas raunz
Postitatud: 30 Mär 2013 11:56
Postitas raunz
Talve alguses oli probleem garaazipinnaga. Talvekodu tahtsid nii sinine, kui ka drifti E36, aga kohta oli ainult ühele. Sinine pidi esialgu ajutise garaaziga leppima, kus tööd teha ei saanud. Veebruari alguses õnnestus leida peaaegu ideaalne garaazipind. Kuna garaaz on suur (4-5 autokohta), siis sai retroraceriga kahepeale pind renditud. Kuu aega läks garaazide kolimise ja sisseseadmise peale
Nüüdseks olen jõudnud ka juba autode kallale. Sinisel sai mitmed pisivead likvideeritud ning suurema projektina mootori remont ette võetud. Esmalt muidugi mootor aiste vahelt välja ning pukki. Arvestades ilma ning teede seisukorda julgen arvata, et enne mai kuud sinist sõitma ei pane.
Mõned fotosüüdistused hetkeseisust:

Postitatud: 30 Mär 2013 13:01
Postitas JanekEnde
M20 kaas on ilus. Sul logareid ei ole nagu näha - kui hästi koopad vastu peavad? Pean just silmas kivide mõju jne.
Postitatud: 30 Mär 2013 17:15
Postitas raunz
Originaal "logarid" on küljes ehk need pisikesed tükid esitiiva ees- ja tagaosas. Koopad on E21-l muidugi üks roostekoht. Mina selle autoga talvel ei sõida ja üleüldse läbisõidud on päris väiksed ning kuna 100% uus mastiks on peal, siis väga ei põe selle pärast.
Postitatud: 31 Mär 2013 00:33
Postitas JanekEnde
Selge. E28'l on ka need pisikesed tükid. Koopaid kimbutas rooste samuti tol isendil. Talvel on lausa patt sõita vana klassikuga
