17. leht 33-st
Postitatud: 22 Aug 2007 19:43
Postitas Renx
tõesti kena projekt, jõudu ja jaksu edaspidiseks

Postitatud: 22 Aug 2007 19:59
Postitas ReY
nuga kirjutas:Väljalaskekollektorid said jube ilusad

tundub nagu roostevaba toru, kas sa poleerida ei taha lasta?
Postitatud: 23 Aug 2007 09:49
Postitas nuga
ReY kirjutas:tundub nagu roostevaba toru, kas sa poleerida ei taha lasta?
Tavaline tsingitud toru on siiski, aga näevad ilusad läikivad välja küll

Eile panin need külge kah, istusid nagu valatult

Postitatud: 23 Aug 2007 09:50
Postitas nuga
Arvo kirjutas:Kus säärast kollektorivärvi müüakse?
Pr117 hankis selle kuskilt, ehk ta täpsustab...
Äkki oli US Parts vms. usaautojupipood
Edit: Jah, Us Parts, Mäealuse 3a
Postitatud: 23 Aug 2007 17:24
Postitas Cardo
mina oleks need tuletorud ka üle värvinud ja muideks tunneks ka huvi ühe purgi vastu

Postitatud: 23 Aug 2007 18:39
Postitas karu
üx tuletoru väga lati lähedal? see kumm sureb ära sul seal kuumakäes?
Postitatud: 23 Aug 2007 19:01
Postitas nuga
karu kirjutas:üx tuletoru väga lati lähedal? see kumm sureb ära sul seal kuumakäes?
Sinna käibki kuumakilp vahele, see pole hetkel lihtsalt paigas veel

Postitatud: 25 Aug 2007 10:11
Postitas Reino26
Andestage minu võhiklikkus, aga mul küsimus selle klapikambrikaane kohta. Et see alumiiniumplekk seal - kas see orginaalis ja mis ta eesmärk\tööülesanne võiks olla?
Postitatud: 25 Aug 2007 10:24
Postitas nuga
Reino26 kirjutas:Andestage minu võhiklikkus, aga mul küsimus selle klapikambrikaane kohta. Et see alumiiniumplekk seal - kas see orginaalis ja mis ta eesmärk\tööülesanne võiks olla?
See on jah originaalis juba seal. Kusjuures vanematel e21'del on seal terasplekk ja viimaste aastate masinatel alumiinium

Ülesanne peaks tal olema see, et mitte lasta õli tuulutustoru kaudu uuesti sisselaskesse

Postitatud: 25 Aug 2007 10:33
Postitas nuga
Viimased paar õhtut on nüüd auto all kanalis mässatud:

Postitatud: 11 Sept 2007 12:47
Postitas nuga
Paari sõnaga vahepeal toimunust.
Salongiosa on täienenud uue tagumise aknalauga ja sinna paigaldatud alpine sxe-4625s kõlaritega:
Käigukang ja hoovastik said paika. Käigukangi nupu tellisin küll originaali, aga ju on vahepeal varuosakoodid muutunud ja igatahes tuli natuke uuema tüübi nupp. Kui õnnestub ajastukohane nupp hankida, siis plaanin selle igatahes välja vahetada:

kõhualt:
Summutisüsteemi detailid olid juba 1,5 aastat tagasi valmis ostetud. Praeguseks on leegitorud ja keskmine pütt küljes, tagumisi ei hakka paigaldama enne, kui saab diffri ja poolteljed ilusti paika.
Tagumised ootel:

Keskmine osa auto all:

Paigalduskomplekt:
Pidurisupportid peale igasugu sekeldusi lõpuks komplekteeritud:

... ja paigaldatud. Keskmise osa värvisin ära, et see nii kiiresti rooste ei läheks:

Postitatud: 12 Sept 2007 00:15
Postitas nuga
Lõpuks saabusid kauaoodatud pihustid:
mis võimaldasid edasi minna sisselaskekollektori installiga:
mis omakorda muutis kapotialuse tõeliseks ussipesaks:
Lisaks veel pildike seeriast 1001 pisiasja

Postitatud: 12 Sept 2007 18:58
Postitas k6veric
Kas sellised ongi originaal pihusti torud? Näivad kuidagi võõrkehadena kapoti all.
Postitatud: 12 Sept 2007 22:30
Postitas e28hai
ei ole võõrkeha, asi näeb välja uus.. nagu see tosoolipaak, sinu e28'l arvatavasti tosoolipaakgi oranzikas sellepärast ka selline pilk.
Postitatud: 13 Sept 2007 09:40
Postitas nuga
k6veric kirjutas:Kas sellised ongi originaal pihusti torud? Näivad kuidagi võõrkehadena kapoti all.
Need on originaalid jah. Natuke tahavad nad sättimist veel muidugi, aga enne pritsepea paigaldust ei saa seda teha.
Tehasesooja 323'e kapotialune nägi muidu niimoodi välja:

Postitatud: 13 Sept 2007 16:22
Postitas k6veric
Ma millegi pärast arvasin, et e21`l on ka need pihusti torud metallrüüga kaetud, a kae imet ei olegi.

Postitatud: 15 Sept 2007 09:54
Postitas nuga
Isegi UM'st originaaltükke tellides ei ole need enam pahatihti identsed nendega, mis aastal 1982 mu autole külge kruviti. Vana hea "made in w.germany" on asendunud "made in poland", "made in brazil" ja teise samaväärsete mõistetega
Detailid on muidugi kõik kasutatavad, aga siiski panevad pedandi nina kirtsutama.
Näiteks uus versus vana termostaadikorpus. Uuel on anduriauke 3'e asemel 4, nii et ühes augus tuleb pimedat punni kasutada. Samuti on anduriaukude asetus pisut teine:
Ostsin Wahleri termostaadi. Näpu vahel veeretades ja kuumaga testides tundus korralik asi olema. Elame - näeme.
... omal kohal:

Postitatud: 17 Sept 2007 10:12
Postitas nuga
Mehhaanilise sissepritse oluline komponent on WUR, ehk siis maakeeli juhtrõhu regulaator. Selle jublaka ülesanne on segu rikastamine külma mootori ja suure koormuse korral.
Netitarkuste põhjal on selle sõlme probleemideks elektriliselt köetava bimetall kahvli mittetöötamine ja võõrkehad WUR'i korpuses. Esimest on lihtne diagnoosida - kui taksitus jääb 22-25 oomi vahepeale, siis on kõik korras. Teise probleemi vastu aitab WUR'i lahtivõtmine ja visuaalne kontroll.
Nii ma siis enda varudest ühe avasin:
Kõik tundus seest ilus olema. Diafragma paistis korralik olevat. Ainuke asi oli see, et õli tundus seal sees liiga palju olevat. See ei tohiks teoreetiliselt sinna kuidagi pääseda
WUR uuesti komplekteeritud. Võrdluseks teine puhastamata WUR, mis näitab, milline oli puhastatud WUR alguses

Postitatud: 17 Sept 2007 20:01
Postitas karu
ma arvan et see auto saaks musta nr. küll!
Postitatud: 17 Sept 2007 22:27
Postitas omega
Vaata, et siis pärast mootorisse Castrol´i täissündi paned

.