Vahepeal pole suurt miskit juhtunud.
13.06.2010 toimus Raplas AG Suvekarikas ja BMW Klubi karikas üritus, millel osalesin üle pika aja. Kuna oluline oli, et saaks sõita, siis klassid ja muu mind eriti ei huvitanud.
Takkajärgi meenutades oli üsnagi vihmane sõit ja endalegi üllatuseks suutsin mingi koha sealt noppida. Kiireimat aega ringil ma ei saanud, kuna minu voorud olid kõik üsnagi vihmasel rajal ja mõnel õnnelikumal õnnestus ka poolenisti kuiva ideaaltrajektoori proovida. Esimeses voorus õnnestus ka paar kartulivagu künda, üllatuseks oli ikkagi selle vooru kolmas aeg. Põldu sai küntud ebamääraste pidurite tõttu millest tsipa juba hiljem juttu teen.
Kõigest täpsemalt juba kusagil seal :
http://trialest.li2.ee/foto/Rapla/slides/IMG_4391.html
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... =2&t=14248
Tulemused :
http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopi ... 10#p121810
Paigaldatud lairiba lambda muidugi muutis auto liikumise paremaks, ühesõnaga sain segud paika seadistada ja ka kiirelt külge moditud käiguvahetuse tuluke lubab nüüd tegeleda muuga, kui ühe silmaga tahhomeetri uurimisega.
Aga mida ei ole on pidurite tunnetus.
Ees on Ferodo 2500 koltsid ja taga Ferodo Premier odavad klotsid.
Pikka aega olin kahtlustanud peasilindri halba töövõimet, kuna pedaal on üsnagi pehme ( minujaoks vähemalt ) otsustasin selle välja vahetada.
Kaks õhtut garaazis tugevat pidurimodimise tööd ja testsõit võis alata. Loomulikult kõik vana õli välja, siis odav DOT4 sisse ja ka see läbipesu mõttes välja ja ühtlasi Motuli Racing õli takka. ( ennem oli mingi sinine racing vedelik+Moduli segu sees )
Testsõit tegi vägagi kurvaks ei mingit tulemust, isegi olukord oli veel hullem, nüüd tiris auto täiesti risti teepeale. OK garaazi tagasi ja sõber appi, proovisime veel õhutada, ei ühtegi mulli. Samas tundus, et parem esimene pidur on jahedam kui vasem. Arvasin, et äkki on suport kinni, samas kõik oli äsja tehtud, u 1000km tagasi

.
Suportit maha võttes aga ilmnes põhjus, Ferodo klotsi üks sektor oli puudu, nagu oleks tegemist sõnnikust pressitud klotsi jäänustega.
Ei jäänudgi muud üle kui et minna ja osta uued klotsid. Kuna kohe poest sellist kaupa ei saa ja vist enam DS2500-ga ei hakka katsetama, siis DS3000 või miskit popimat tuleb ära tellida, aga et saaks sõita ostsin sama tootja odavad klotsid millelt sai ka piduri peasilinder tellitud : PEX
Täna kiskusin esimesed klotsid kõik maha ja nendega on enamvähem kõik ka õhtal, tagavaraks võib ju hoida, aga kiiresti nendega enam ei sõida :
Uute odavate klotsidega on pidurid tagasi. Ei väida, et pidurid on nüüd väga head, aga pidurdavad arusaadavalt ja ehk saab sel nädalavahetusel Audrus taas sõita.
Mis puudutab tagumisi pidureid, siis sinna plaanin kiiremas korras väga head klotsid hankida, sest siis saaksin aru, kas tagumist pidamist on võimalik erinevate segudega mängides parendada, hetkel on tagumiste pidurite regulaator täiesti avatud, ehk sellest suurt tolku siiani ei ole olnud. Pigem ilus vidin salongis.
Juppide ja hea hinna eest tänud
http://www.autoint.ee ja Eerole.