16. leht 33-st

Postitatud: 01 Aug 2007 17:52
Postitas pisike528
Komplektset mootorit pole ju keeruline peale panna :roll: Pärast auto ümber(kohal) aeledes kriibid rohkem :lol:

Postitatud: 01 Aug 2007 18:34
Postitas nuga
pisike528 kirjutas:Komplektset mootorit pole ju keeruline peale panna :roll: Pärast auto ümber(kohal) aeledes kriibid rohkem :lol:
E21'e pisikesse mootoriruumi on komplektset 6-sil. mootorit koos käigukastiga siiski suhteliselt keeruline paigaldada. Ilma plokikaaneta annab mootorit oluliselt rohkem kallutada.
Usu mind, seda on korduvalt tehtud :lol:

Postitatud: 01 Aug 2007 18:57
Postitas raunz
Eks nii, nagu nuga tegi ole vast kõige õigem küll. Muidu täiskomplektset 6 silindrilist mootorit on minu kogemuste põhjal kõige lihtsam ära võtta koos esisillaga :P Eks põhjus ka selles et mul pole korralikku tõstmisvahendit :oops:

Postitatud: 01 Aug 2007 21:39
Postitas killer666
pisike528 kirjutas:Komplektset mootorit pole ju keeruline peale panna :roll: Pärast auto ümber(kohal) aeledes kriibid rohkem :lol:
Tiivad siis järgmine kord targem viimasena paigaldada? :?:

Postitatud: 02 Aug 2007 18:27
Postitas pisike528
killer666 kirjutas:Tiivad siis järgmine kord targem viimasena paigaldada? :?:
Maitse asi :lol:

Postitatud: 10 Aug 2007 11:17
Postitas nuga
Panin eile plokikaane kokku. Õigemini olid ainult nookurid ja nookirvõllid eelnevalt paigaldamata jäänud.
Pilt
Pilt

...ja asi koos:
Pilt
Pilt

Päeva lõpuks avanes kapotialt juba selline pilt:
Pilt

Postitatud: 10 Aug 2007 13:07
Postitas pisike528
KENA 8)

Postitatud: 10 Aug 2007 16:01
Postitas lamp
einoh sellise pildiga kapotiall vöib isegi ära harjuda ju :)
Muide testisin oma auto peal teemat grilli puhastus vahend, survepesu ja hambahari ja täitsa töötab sain kapoti alt peaaegu et sama suguseks 8)

Postitatud: 13 Aug 2007 11:31
Postitas nuga
Mootoriruumi komplekteerimine seisab nüüd pihustite ja termostaadikorpuse puudumise taga. Pihusteid on mul küll lademetes, aga mul ei ole erilist usku neisse 25 aasta vanustesse pihustitesse, liiatigi kui nad on viimased aastad kuivalt seisnud. Neid saaks muidu stendida ja valida paremad välja aga õnneks on uute hind enam kui normaalne, seega lähevad rahaliste võimaluste tekkimisel uued pihustid peale :P
Termostaadikorpus nägi peale klaaskuulipritsi suhteliselt õnnetu välja - voolikute ühenduspinnad olid nagu kuumaastik. Sellist asja parandatakse üldiselt pealejootmisega ja pinna siledakslihvimisega, aga jällegi - uue asja hind tuleb odavam kui vana taastamine ning uus asi on ikkagi uus asi :)

Pilt
Pilt

Postitatud: 13 Aug 2007 22:59
Postitas killer666
see aku on seal nagu v66rkeha:), aga see vist rohkem selline kuluasi , nagu bensiin , 6li v6i klaasipesuvedelik...
Aga silma hakkab kohe muu kraami seest...

Postitatud: 13 Aug 2007 23:55
Postitas Iff
Täitsa õige aku ju

Postitatud: 15 Aug 2007 07:44
Postitas rean
Aku on aus , aga aku asukoht ? Millegi pärast meenuvad mulle õnnetusjuhtumi läbi elanud autod, mis maha põlesid :( Mul on vist foobia, punast kukke nähes :)

Postitatud: 15 Aug 2007 07:53
Postitas Bronco
rean kirjutas:Aku on aus , aga aku asukoht ? Millegi pärast meenuvad mulle õnnetusjuhtumi läbi elanud autod, mis maha põlesid :( Mul on vist foobia, punast kukke nähes :)
Kui Bmw insenerid arvasid et see on turvaline koht, siis ma eriti ei kahtleks selles.
Ainuke asi mis silma jäi, kas aku klemmid ei peaks mootori poole olema?

Postitatud: 15 Aug 2007 11:14
Postitas nuga
Bronco kirjutas:Ainuke asi mis silma jäi, kas aku klemmid ei peaks mootori poole olema?
Aku sai tõesti ajutiselt sinna jalust ära tõstetud ja läks kogemata valetpidi :)

Postitatud: 16 Aug 2007 10:30
Postitas nuga
Väljalaskekollektorid peale liivapritsi:
Pilt

peale traatharjaga ülekäimist:
Pilt

peale värvimist:
Pilt

Postitatud: 16 Aug 2007 15:20
Postitas raunz
Väga parem kui uus näeb välja :P
Mis kuumakindla värviga tegu muidu, kannatab ikka selle kuumuse ära?

Postitatud: 16 Aug 2007 15:25
Postitas nuga
Värv on selline: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album350/awe
Kirjade järgi kannatab 1100 kraadi kuumust :wink:
Pr117 värvis sama värviga enda bauri kollektori ja siiamaani püsib värv kenasti peal :)

Postitatud: 21 Aug 2007 13:54
Postitas nuga
Vaatasin eile tükk aega klapikambrikaanega tõtt ja mõtlesin mis seal kaanealuse alumiiniumpleki taga võiks olla. Variandid olid plekk lahti puurida ja teada saada või siis võtta kaas heas usus kasutusele. Eelistasin ikkagi kindlapeale minna ja asja lahti võtta.
Pealt näeb asi igati viisakas välja:
Pilt

Puurime lahti!
Pilt

:shock:
Pilt

Siit moraal - ära usalda, kontrolli!

Postitatud: 21 Aug 2007 13:58
Postitas nuga
Väljalaskekollektorid said jube ilusad :lol:
Pilt

Postitatud: 22 Aug 2007 07:57
Postitas Arvo
Kus säärast kollektorivärvi müüakse?