16. leht 33-st
Postitatud: 01 Aug 2007 17:52
Postitas pisike528
Komplektset mootorit pole ju keeruline peale panna

Pärast auto ümber(kohal) aeledes kriibid rohkem

Postitatud: 01 Aug 2007 18:34
Postitas nuga
pisike528 kirjutas:Komplektset mootorit pole ju keeruline peale panna

Pärast auto ümber(kohal) aeledes kriibid rohkem

E21'e pisikesse mootoriruumi on komplektset 6-sil. mootorit koos käigukastiga siiski suhteliselt keeruline paigaldada. Ilma plokikaaneta annab mootorit oluliselt rohkem kallutada.
Usu mind, seda on korduvalt tehtud

Postitatud: 01 Aug 2007 18:57
Postitas raunz
Eks nii, nagu nuga tegi ole vast kõige õigem küll. Muidu täiskomplektset 6 silindrilist mootorit on minu kogemuste põhjal kõige lihtsam ära võtta koos esisillaga

Eks põhjus ka selles et mul pole korralikku tõstmisvahendit

Postitatud: 01 Aug 2007 21:39
Postitas killer666
pisike528 kirjutas:Komplektset mootorit pole ju keeruline peale panna

Pärast auto ümber(kohal) aeledes kriibid rohkem

Tiivad siis järgmine kord targem viimasena paigaldada?

Postitatud: 02 Aug 2007 18:27
Postitas pisike528
killer666 kirjutas:Tiivad siis järgmine kord targem viimasena paigaldada?

Maitse asi

Postitatud: 10 Aug 2007 11:17
Postitas nuga
Postitatud: 10 Aug 2007 13:07
Postitas pisike528
KENA

Postitatud: 10 Aug 2007 16:01
Postitas lamp
einoh sellise pildiga kapotiall vöib isegi ära harjuda ju
Muide testisin oma auto peal teemat grilli puhastus vahend, survepesu ja hambahari ja täitsa töötab sain kapoti alt peaaegu et sama suguseks

Postitatud: 13 Aug 2007 11:31
Postitas nuga
Postitatud: 13 Aug 2007 22:59
Postitas killer666
see aku on seal nagu v66rkeha:), aga see vist rohkem selline kuluasi , nagu bensiin , 6li v6i klaasipesuvedelik...
Aga silma hakkab kohe muu kraami seest...
Postitatud: 13 Aug 2007 23:55
Postitas Iff
Täitsa õige aku ju
Postitatud: 15 Aug 2007 07:44
Postitas rean
Aku on aus , aga aku asukoht ? Millegi pärast meenuvad mulle õnnetusjuhtumi läbi elanud autod, mis maha põlesid

Mul on vist foobia, punast kukke nähes

Postitatud: 15 Aug 2007 07:53
Postitas Bronco
rean kirjutas:Aku on aus , aga aku asukoht ? Millegi pärast meenuvad mulle õnnetusjuhtumi läbi elanud autod, mis maha põlesid

Mul on vist foobia, punast kukke nähes

Kui Bmw insenerid arvasid et see on turvaline koht, siis ma eriti ei kahtleks selles.
Ainuke asi mis silma jäi, kas aku klemmid ei peaks mootori poole olema?
Postitatud: 15 Aug 2007 11:14
Postitas nuga
Bronco kirjutas:Ainuke asi mis silma jäi, kas aku klemmid ei peaks mootori poole olema?
Aku sai tõesti ajutiselt sinna jalust ära tõstetud ja läks kogemata valetpidi

Postitatud: 16 Aug 2007 10:30
Postitas nuga
Väljalaskekollektorid peale liivapritsi:
peale traatharjaga ülekäimist:
peale värvimist:

Postitatud: 16 Aug 2007 15:20
Postitas raunz
Väga parem kui uus näeb välja
Mis kuumakindla värviga tegu muidu, kannatab ikka selle kuumuse ära?
Postitatud: 16 Aug 2007 15:25
Postitas nuga
Värv on selline:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album350/awe
Kirjade järgi kannatab 1100 kraadi kuumust
Pr117 värvis sama värviga enda bauri kollektori ja siiamaani püsib värv kenasti peal

Postitatud: 21 Aug 2007 13:54
Postitas nuga
Vaatasin eile tükk aega klapikambrikaanega tõtt ja mõtlesin mis seal kaanealuse alumiiniumpleki taga võiks olla. Variandid olid plekk lahti puurida ja teada saada või siis võtta kaas heas usus kasutusele. Eelistasin ikkagi kindlapeale minna ja asja lahti võtta.
Pealt näeb asi igati viisakas välja:
Puurime lahti!
Siit moraal - ära usalda, kontrolli!
Postitatud: 21 Aug 2007 13:58
Postitas nuga
Väljalaskekollektorid said jube ilusad

Postitatud: 22 Aug 2007 07:57
Postitas Arvo
Kus säärast kollektorivärvi müüakse?