14. leht 22-st

Postitatud: 20 Apr 2011 22:00
Postitas raunz
Mootor nüüdseks pukis ning laiali võetud. Õudsalt palju õli, mustust ning muud jama oli küljes. Kõik saab puhastatud, üle kontrollitud ning paljud asjad saavad ka värske välimuse. Kõiki asju klaaskuulpritsi, tsinkimisse jne hetkel anda ei jõua. Eks sellega tegeleb veidi hiljem, õnneks 2 mootori jagu juppe ning auto laiali ei pea olema kuniks detailid töös on.

Vaja osta ka 2 rehvi...valituks osutusid uued Kumho Ecsta rehvid, mida kasutatakse BMW cupis. Igaltpoolt nende kohta ainult head kuulnud.

Mõned pildid siis sellest õudusest, mis mootori küljes enne puhastamist oli.
Pilt
Pilt

Postitatud: 21 Apr 2011 12:28
Postitas Tauri
Kumho Ecsta peaks olema reifendirectis hetkel hea hinnaga. Ise kasutasin neid 7er all ja saab rahul olla- pidamist on ja ei ole ei liialt pehme ega kõva.

Postitatud: 23 Apr 2011 21:21
Postitas raunz
Hakkab looma juba :) Mootor nüüdseks värvitud ning tänu Kristinale suur osa mootorijuppe ka puhastatud. Samuti tegi Kristina korraliku nahahoolduse sisule.
Hetkel siis pilt lihtsalt puhastatud mootorist:
Pilt

Postitatud: 25 Apr 2011 06:50
Postitas raunz
Mootor värvitud ja puhastatud niiet nüüd kähku kokku laduda ja autole vahele. Vahetasin ka karteri ja õlivõtturi ära ning seda tehes avastasin, et karter on väikeseid pragusid täis :? Õli kuskilt ei leki aga pind on krobeline ning lähedalt vaadates on pind nagu "ämblikuks" löödud klaasil. Seetõttu oleks kiiremas korras korralikku karterit vaja(M50, E34 oma).

Paar pilti värvitud plokist kah:
Pilt
Pilt

Postitatud: 25 Apr 2011 07:35
Postitas Kristina5
Mootor näeb minu omast veelgi parem välja ;) Super!

Postitatud: 26 Apr 2011 20:24
Postitas raunz
Täna sai veel kokkupanekuks vajalikke osi UM-st ja mujalt kokku aetud. Osad asjad jäid tellimisse aga kõige tähtsamad asjad sain kätte. Probleem on gaasitrossi ja spidotrossiga...kui keegi peaks teadma kuskohast neid leida võiks, andke märku.

Väike illustreeriv pilt siis kah jutu juurde:
Pilt

Postitatud: 01 Mai 2011 11:01
Postitas raunz
Väike uuendus sellekuisest kalendrimodellist :)
Eile sai mootor piisavalt kokku laotud, et vahele tõsta ning südaöö paiku oli ka ta ka omal kohal. Nüüd tuleb kiiresti mootori juurde kuuluv omale kohale saada ja auto sõidukorda viia. Loodetavasti juhtub see enne kevadgrilli.

Pilt
Pilt

Postitatud: 01 Mai 2011 11:34
Postitas priit300
Väga kena ,ma vaatan sul mootori käpad ise tehtud kas mõne muu bmw omad ei sobinud ?

Postitatud: 01 Mai 2011 20:57
Postitas raunz
priit300 kirjutas:Väga kena ,ma vaatan sul mootori käpad ise tehtud kas mõne muu bmw omad ei sobinud ?
Alguses proovisin BMW käppadega, täpsemalt E21 käppadega. Mootori sain isegi enamvähem paika aga ühele poole oli vaja 4cm kõrgust mootoripatja mida polnud võimalik leida ning teisele poole oli 10cm suurust tarvis. Eelmine aasta oli üks käpp ise tehtud, teine ümber tehtud E21 originaal aga ka see ei õigustanud ennast ning nüüd on mõlemad omalooming.

Täna komplekteerisin mootorit ning päris palju sai ka tehtud. Hiljaaegu sain endale veel tuttuue karbis E21 pidurisupporti...kahju et kahte saada polnud.

Pilt
Pilt

Postitatud: 22 Mai 2011 16:42
Postitas raunz
Eile sai autole käigukast alla, tänud retroracerile kes mulle laenas enda kasti niikauaks kuni ise uue saan või oma vana remonditud. Lisaks sellele on roolivõimendisüsteem valmis, kõvasti pisiasju tehtud ning viimased vajalikud asjad ostetud. Nüüd tuleb aga auto ehitamises 2 nädalane paus sest sõidan kaugele ära. Tagasi tulles ongi just mõned päevad auto lõpetamiseks enne rajapäeva 8)

Postitatud: 22 Mai 2011 17:00
Postitas priit300
Ma siit piltide pealt vaatan sul on need mootori käppad päris head välja tulnud ,ega sul juhuslikult mingeid jooniseid nendest tehtud pole ?
Või veelparem häkki meisterdaksid mingi tasu eest mulle ka sellised :D

Postitatud: 22 Mai 2011 20:23
Postitas raunz
priit300 kirjutas:Ma siit piltide pealt vaatan sul on need mootori käppad päris head välja tulnud ,ega sul juhuslikult mingeid jooniseid nendest tehtud pole ?
Või veelparem häkki meisterdaksid mingi tasu eest mulle ka sellised :D
Eks alati saaks paremini aga päris kenad on küll ning mis põhiline väga tugevad ning nendega mingeid probleeme kindlasti ei teki. Jooniseid pole, sest täpse asendi fikseerisin siis, kui mootor vahel oli.
Iseenesest võiksin neid käppasid paljundada küll aga siis peaksid samasugused mootoripadjad sebima nagu minu autol.

Postitatud: 22 Mai 2011 20:49
Postitas redline
Mootorit rohkem tahapoole ei annaks panna? :)
Ootan juba komplektsest kapoti alusest pilti :D

Postitatud: 22 Mai 2011 20:57
Postitas raunz
redline kirjutas:Mootorit rohkem tahapoole ei annaks panna? :)
Ootan juba komplektsest kapoti alusest pilti :D
Tahapoole enam eriti ei liiguta, viimastel piltidel pole kasti küljes ning seetõttu mootor ette kaldu. Praegu on kastitala kerepoolsed kinnitused kõige kaugemas asendis ning mootori ja tulemüüri vahel on väga väike vahe. Selleks, et radikale ruumi saada lõikasin talvel esipaneeli enne keretöid.

See suvi saab kohe kindlasti valmis kapotialusest pilte ning seekord ei riku neid ära roostes mootoriplokk ega auk lanseronis :oops: :lol:

Postitatud: 03 Juun 2011 08:38
Postitas Kristina5
Raunz v6ib magamise m6neks ajaks 2ra unustada kuna see auto on vaja rajale tuua ja see pole kaugeltki veel valmis. :D

Postitatud: 03 Juun 2011 08:49
Postitas raunz
Kristina5 kirjutas:Raunz v6ib magamise m6neks ajaks 2ra unustada kuna see auto on vaja rajale tuua ja see pole kaugeltki veel valmis. :D
Ega jah praegu oleme Sri Lankas ning tagasi alles 7 juuni niiet auto valmis saamiseks max 3 p2eva. :P

Postitatud: 08 Juun 2011 19:04
Postitas saarlane
Ma küsiks ka möne küsimuse..

Pidurivöimendi on originaal?
Käigukast on ka E34 alt?
Mis kardaan?
Esisilla tala ka E21 originaal?

Mis puutub sellesse 6.5 sek sajani ja 14.5 400m, siis E30 peal sama kompott söitis Civic Type-Rga suht vördselt. Type söidab tehase andmetel 6.6 sajani ja 400m hea söitja käes 14.9 kanti. Reaalselt päris 6.5 ei usu, kuna pidamist pole. Sama ka 400m, et ei usu et paigalt 14.5 saab. Aga üksjagu kiire kompott ta on küll, paneb ennastki mötlema :)

Postitatud: 08 Juun 2011 22:10
Postitas raunz
Pidurivõim originaal, kast E21 alt, samuti kardaan ning esisillatala. Kiirendus on puht arvutuslik ja teoreetiline antud andmete põhjal ning reaalselt mõõtnud seda ei ole seega ei väida et antud andmed 100% tõele vastavad. E21 muidu kergem E30-st :P

Täna jõudsin siis lõpuks ometi ka garaazi ning oli tegus päev. Kui kõik hästi läheb saab homme hääli kuulda ning proovisõitu teha :D 8)

Postitatud: 09 Juun 2011 22:29
Postitas Kristina5
Hääled olid ja veel missugused ! 8)

Postitatud: 09 Juun 2011 22:55
Postitas raunz
Hääled olid tõesti ning mootori tööle ei saa mitte midagi hetkel ette heita...küll aga saab etteheiteid teha piduritele ja sidurile :? Pidurite poole pealt nimelt pidurisilinder teeb sama nalja mis eelmine suvigi ehk ette piduritesse vedelik ei jõua. Sidur võtab täiesti ülevalt ning libiseb tohutult...napilt saab garaazist sisse välja.

Ühesõnaga on homne päev paras ulme, sest rajapäevale jõudmiseks on lisaks kasti maha võtmisele ja pidurisilindri elustamisele vaja veel üks rattarumm vahetada, sillaregull teha, stange ette, keskluku paigaldus lõpetada, mitmeid pisiasju külge panna ja kindlasti ka mõned ootamatused.

Eks annan endast parima.