14. leht 23-st

Postitatud: 02 Veebr 2009 18:06
Postitas Toivoku
lamp kirjutas:taas OT a kas see pole mitte see sama m3 millel teine mootor peale pandi?
Lille ja Raimo masinad on 2 erinevat m3.

Postitatud: 14 Veebr 2009 22:34
Postitas Cardo
Vilts tegi sellest popist esistangest kah ühe pildi :

Pilt

Postitatud: 15 Veebr 2009 00:42
Postitas raunz
Väga popp tõesti, kas esistangele paned liistud kah külge või jääb nii?

Nägin autot täna Männikul karjäärikaldal, väga kena näeb välja ikka :)

Postitatud: 15 Veebr 2009 11:33
Postitas Cardo
Kui liiste kusagil vedeleb panen külge, võibolla tulevaks talveks teeb veidike autole sobivamaks ka, aga eks ta selline poolajutine hädaabiasi hetkel küljes ole. Kõigepealt võiks tagumise M-i stange külge saada, mitte pole aega olnud ja viitsimist tegeleda.

Postitatud: 02 Mär 2009 21:24
Postitas Cardo
Paar pilti ka Klooga tühermaalt :

Pilt

Pilt

Postitatud: 31 Mär 2009 23:48
Postitas Cardo
Selle teema võib lõpetatuks lugeda, auto müüdud ühele kommivabriku omanikule, loodan, et saate peagi palju lugeda ja näha !

Postitatud: 04 Apr 2009 13:16
Postitas Cardo
Nii, Aprillinaljad said läbi, eile õhtul võtsin end kokku ja sain hakkama millegi väga ebameeldivaga. Plaanis oli tollega alustada juba varem, aga parem Hilja kui Leida, seega tähtsaim kogu asjajuures on jäätisekarbitäis tsinkimisse minevaid pudinaid ja enamgi veel.

Pilt


Pilt


Pilt


Pilt

Projekt kannab nime, tagumik õigeks. Üritaks +3 ja +6 erinevused võrdseks saada, sellega kaasneb ka projekt tagasild liikumatuks, ehk hüvasti kummipuksid siit ja sealt. Tunne on selline, et tuleb ka päris mitu meetrit keevist teha, tagarattakoobaste servad, ja muud vidinad pudinad, ja vist tuleb hankida ka lisaks turvapuuritoru.

Postitatud: 05 Apr 2009 19:44
Postitas Cardo
Täna lammutasin viimaseid asju laiali ja avastasin tagasilla talalt ühe lömmis koha, seega ei hakka antud tala renoveerima, kui teha siis juba teha korralikult. Samas on mul olemas üks korralik tala ka, aga sellega on pisut teistsugune häda :(

LSD sai ka lahti võetud ja ka see vajab pisut kohendamist, ideekohaselt läheb alla pisut teise ülekandega reduktor, seega jääb korralik 3,91 vist üle.

Postitatud: 19 Apr 2009 21:30
Postitas Cardo
Pisut asi on edasi arenenud. Sillatalad ja õõtsad on liivapritsitud, viidud värvimisse, homme on ehk võimalus juba sealt ära tuua, siis tuleb vanad puxid välja pressida ja hakata uusi valmistama, õõtsade uued reguleeritavad kronsad saavad ka peagi sellisel kujul valmis, et saaks failina vesilõikusesse saata.
Kuna selle musta auto tagumised pidurid rändasid 525e alla, sest viimasel oli kogu käsipidurite ja muu sisteem lõplikult kinni roostetanud, siis ehk on lootust 750-i vent kettad taga paigaldada, põhismõtteliselt on kõik selleks olemas, aga nendel neetud suportitel mille kunagi hankisin ei saa õhutusnipleid kätte, asjad olid nii kinni, et ehk peab mingit uut nipliasja sinna aretama, eks aeg näita mis saab.

Täna oli päris pikk päev garaazis, põhjuseks miskit sellist :

Pilt

Tegelikult oli veel teinegi mure ja selle lahendasin sedasi :

Pilt

Igatahes, läheb taas pisukeseks värvimiseks, sest ega muidu neid mahalõigatud tiivaservasid ju kokku ei saa.

Pilt

Pilt

Kui aus olla, siis see autoall keevitamine on üsna rõwwe töö küll ja küljekarbid tuleb nagunii kunagi töösse anda, lihtsalt ei ole siiamaani mahti olnud.

Postitatud: 20 Apr 2009 23:26
Postitas mart154
Cardo kirjutas:
Aare kirjutas:E28-le sobib mõõdu poolest alla näiteks Gazelli tagapott, mida müüakse Volga kaupluses umbes 600 raha eest. Tagavararatta külg tuleb natuke lössi lüüa. Samas mõõdus pott paistis ka olevat 53 oma.
Tuttav autohooldaja pakkus u 500 raha eest RV mingi Traffiku või muu pakika ovaalset korralikku suurt pütti, kui see ei sobi, siis võtan tutika 1500 ühiku eest, vist Simonsil oli 500mm pikkune suur ovaalne otseläbi summuti olemas.

Vana teema, aga ehk soovitavad härrad mõnda 2 jämeda toruga pütta, mis natuke heli ka summutaks?

Kuna ma pole elusees Trahviku, gaselli ega muu pütti näinud, ei tea, kas need aitavad mulle :)

Postitatud: 23 Apr 2009 17:44
Postitas Cardo
Herr Mart, no mida ma nüüd oskaks sellepeale kosta.
Ja pappi ei saagi ja pappi ei saagi ! :)

Postitatud: 09 Mai 2009 15:28
Postitas Cardo
Täna selgus, et üks tagumine Bilsteini amort on lõpetanud oma töölepingu. Seoses sellega ootan jupimüüjatelt parimat pakkumist .

Postitatud: 12 Mai 2009 22:21
Postitas Cardo
Endiselt on auto laeall :D

Pilt

Ühtkoma teist rändas taas tsinki, kui need kätte saan, võib alata juba asjade tagasimonteerimine. Treial leiab kohe nuputusainet, sest termoandur võiks asuda reduktori õlikorgi sees, nii saaks monitoorida reduktori temperatuuri, sama idee on jälgima hakata ka käigukasti, kui keegi Autogauge õlikella omab, siis lasen teha treialil vastavaid jublakaid varuga, huvilised võivad siis küsida:

Pilt

Tagumised klotsid ostsin ka igaks juhuks varem valmis :

Pilt

Pilt

Postitatud: 17 Mai 2009 18:16
Postitas Cardo
Eile kella 18-23 ni valmistati autole uut kuju, mina arvasin, et pool tundi pahteldamist ja pool tundi lihvimist ja värv selga, aga võta näpust, meister sattus hoogu :D , värvima hakkab mõni teine päev

Pilt

Postitatud: 17 Mai 2009 21:23
Postitas Toivoku
Mul autogauge õlirõhu kell ja noh eisaa ühendatud kuna pole vahetükki :) Nii,et ma tahaks seda vahejullat :)

Postitatud: 26 Mai 2009 23:28
Postitas Cardo
Toivoku, vahetükki mul ei ole, valminud korgist unustasin pilti teha, kuid peagi on seda kah näha.

Põhimõtteliselt on sillatala valmis minema lõplikult värvimisse, külge said vajalikud vidinad. Kerepoolt on ka peaaegu kõik valmis keevitatud, vaja vaid pisut valges veel mõned parandused teha.

Lahinguväli nägi ilusal suveõhtul välja selline :

Pilt

Õõtsadele sai keevitatud pisuke tugevdus ja tänu Eikile on tagasilla suured ja väikesed puksid kah pisut tugevamad kui originaalid:

Pilt

Kokkuvõttes on tagasild igatipidi nüüd timmitav :

Pilt

Ja kõik see siis selliste lisavidinate abil, jäi üsnagi kultuurne mis :

Pilt

Postitatud: 02 Juun 2009 00:37
Postitas Cardo
'Kuna Riia sõit jääb sel aastal ära :( , siis otsustasin teha pisut elektriarendustöid lisaks. Projekt kannab nime, kaablid küljekarpidest eemale ja ümberränne kardaani tunneli peale. Samas eelvalmidus kaitsmejura ümberrändega keskkonsooli.
Päeva järellause : Vastikud ligased ja kleepuvad juhtmed, rsk, kes toppis tehases sellist lögast teipi nende ümber ah ? !!

Postitatud: 02 Juun 2009 08:33
Postitas mart154
Võta kast brake cleanerit ligi, sellega saad juhtmed ilusti puhtaks...

Aa... ja naise tagant varasta paar voodilina kah :)

Postitatud: 03 Juun 2009 22:59
Postitas Cardo
Nuhnii, aina hullemaks läheb, auto on juba nii laiali igatpidi, et kokku enam kas saabgi :D

Reduktor oma vidinatega näeb sellisena välja:

Pilt

osavam vaatleja näeb ka tuulutuse kinnitust
tagumised amordid hakkavad sellised välja nägema sel korral H & R :

Pilt


Elektrijuhtmestik on tagantpoolt kuni armatuurini valmis, auto on igat träni täis, pilt tehtud pisut varem :) :

Pilt

Sellest pildist ei saanud ma hästi aru

Pilt

et varjata toimuvat kuni lõpuni, siis üks kiire silmapete asjast :

Pilt

ja mõned tegemised on siiamaani lõpetamata :

Postitatud: 04 Juun 2009 08:58
Postitas mart154
Heh :)
Loovat mõtlemist kasutada, mõtleb silmapettest läbi :)

Aga difripunni kohapealt, kas seda ei peaks alumisse auku keerama?
ülemise taga ei pruugi alati nagu õli olla ju?