Lille ja Raimo masinad on 2 erinevat m3.lamp kirjutas:taas OT a kas see pole mitte see sama m3 millel teine mootor peale pandi?
BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Nii, Aprillinaljad said läbi, eile õhtul võtsin end kokku ja sain hakkama millegi väga ebameeldivaga. Plaanis oli tollega alustada juba varem, aga parem Hilja kui Leida, seega tähtsaim kogu asjajuures on jäätisekarbitäis tsinkimisse minevaid pudinaid ja enamgi veel.




Projekt kannab nime, tagumik õigeks. Üritaks +3 ja +6 erinevused võrdseks saada, sellega kaasneb ka projekt tagasild liikumatuks, ehk hüvasti kummipuksid siit ja sealt. Tunne on selline, et tuleb ka päris mitu meetrit keevist teha, tagarattakoobaste servad, ja muud vidinad pudinad, ja vist tuleb hankida ka lisaks turvapuuritoru.
Projekt kannab nime, tagumik õigeks. Üritaks +3 ja +6 erinevused võrdseks saada, sellega kaasneb ka projekt tagasild liikumatuks, ehk hüvasti kummipuksid siit ja sealt. Tunne on selline, et tuleb ka päris mitu meetrit keevist teha, tagarattakoobaste servad, ja muud vidinad pudinad, ja vist tuleb hankida ka lisaks turvapuuritoru.
e28
Täna lammutasin viimaseid asju laiali ja avastasin tagasilla talalt ühe lömmis koha, seega ei hakka antud tala renoveerima, kui teha siis juba teha korralikult. Samas on mul olemas üks korralik tala ka, aga sellega on pisut teistsugune häda 
LSD sai ka lahti võetud ja ka see vajab pisut kohendamist, ideekohaselt läheb alla pisut teise ülekandega reduktor, seega jääb korralik 3,91 vist üle.

LSD sai ka lahti võetud ja ka see vajab pisut kohendamist, ideekohaselt läheb alla pisut teise ülekandega reduktor, seega jääb korralik 3,91 vist üle.
e28
Pisut asi on edasi arenenud. Sillatalad ja õõtsad on liivapritsitud, viidud värvimisse, homme on ehk võimalus juba sealt ära tuua, siis tuleb vanad puxid välja pressida ja hakata uusi valmistama, õõtsade uued reguleeritavad kronsad saavad ka peagi sellisel kujul valmis, et saaks failina vesilõikusesse saata.
Kuna selle musta auto tagumised pidurid rändasid 525e alla, sest viimasel oli kogu käsipidurite ja muu sisteem lõplikult kinni roostetanud, siis ehk on lootust 750-i vent kettad taga paigaldada, põhismõtteliselt on kõik selleks olemas, aga nendel neetud suportitel mille kunagi hankisin ei saa õhutusnipleid kätte, asjad olid nii kinni, et ehk peab mingit uut nipliasja sinna aretama, eks aeg näita mis saab.
Täna oli päris pikk päev garaazis, põhjuseks miskit sellist :

Tegelikult oli veel teinegi mure ja selle lahendasin sedasi :

Igatahes, läheb taas pisukeseks värvimiseks, sest ega muidu neid mahalõigatud tiivaservasid ju kokku ei saa.


Kui aus olla, siis see autoall keevitamine on üsna rõwwe töö küll ja küljekarbid tuleb nagunii kunagi töösse anda, lihtsalt ei ole siiamaani mahti olnud.
Kuna selle musta auto tagumised pidurid rändasid 525e alla, sest viimasel oli kogu käsipidurite ja muu sisteem lõplikult kinni roostetanud, siis ehk on lootust 750-i vent kettad taga paigaldada, põhismõtteliselt on kõik selleks olemas, aga nendel neetud suportitel mille kunagi hankisin ei saa õhutusnipleid kätte, asjad olid nii kinni, et ehk peab mingit uut nipliasja sinna aretama, eks aeg näita mis saab.
Täna oli päris pikk päev garaazis, põhjuseks miskit sellist :
Tegelikult oli veel teinegi mure ja selle lahendasin sedasi :
Igatahes, läheb taas pisukeseks värvimiseks, sest ega muidu neid mahalõigatud tiivaservasid ju kokku ei saa.
Kui aus olla, siis see autoall keevitamine on üsna rõwwe töö küll ja küljekarbid tuleb nagunii kunagi töösse anda, lihtsalt ei ole siiamaani mahti olnud.
e28
Cardo kirjutas:Tuttav autohooldaja pakkus u 500 raha eest RV mingi Traffiku või muu pakika ovaalset korralikku suurt pütti, kui see ei sobi, siis võtan tutika 1500 ühiku eest, vist Simonsil oli 500mm pikkune suur ovaalne otseläbi summuti olemas.Aare kirjutas:E28-le sobib mõõdu poolest alla näiteks Gazelli tagapott, mida müüakse Volga kaupluses umbes 600 raha eest. Tagavararatta külg tuleb natuke lössi lüüa. Samas mõõdus pott paistis ka olevat 53 oma.
Vana teema, aga ehk soovitavad härrad mõnda 2 jämeda toruga pütta, mis natuke heli ka summutaks?
Kuna ma pole elusees Trahviku, gaselli ega muu pütti näinud, ei tea, kas need aitavad mulle

Endiselt on auto laeall 

Ühtkoma teist rändas taas tsinki, kui need kätte saan, võib alata juba asjade tagasimonteerimine. Treial leiab kohe nuputusainet, sest termoandur võiks asuda reduktori õlikorgi sees, nii saaks monitoorida reduktori temperatuuri, sama idee on jälgima hakata ka käigukasti, kui keegi Autogauge õlikella omab, siis lasen teha treialil vastavaid jublakaid varuga, huvilised võivad siis küsida:

Tagumised klotsid ostsin ka igaks juhuks varem valmis :



Ühtkoma teist rändas taas tsinki, kui need kätte saan, võib alata juba asjade tagasimonteerimine. Treial leiab kohe nuputusainet, sest termoandur võiks asuda reduktori õlikorgi sees, nii saaks monitoorida reduktori temperatuuri, sama idee on jälgima hakata ka käigukasti, kui keegi Autogauge õlikella omab, siis lasen teha treialil vastavaid jublakaid varuga, huvilised võivad siis küsida:
Tagumised klotsid ostsin ka igaks juhuks varem valmis :
e28
Toivoku, vahetükki mul ei ole, valminud korgist unustasin pilti teha, kuid peagi on seda kah näha.
Põhimõtteliselt on sillatala valmis minema lõplikult värvimisse, külge said vajalikud vidinad. Kerepoolt on ka peaaegu kõik valmis keevitatud, vaja vaid pisut valges veel mõned parandused teha.
Lahinguväli nägi ilusal suveõhtul välja selline :

Õõtsadele sai keevitatud pisuke tugevdus ja tänu Eikile on tagasilla suured ja väikesed puksid kah pisut tugevamad kui originaalid:

Kokkuvõttes on tagasild igatipidi nüüd timmitav :

Ja kõik see siis selliste lisavidinate abil, jäi üsnagi kultuurne mis :

Põhimõtteliselt on sillatala valmis minema lõplikult värvimisse, külge said vajalikud vidinad. Kerepoolt on ka peaaegu kõik valmis keevitatud, vaja vaid pisut valges veel mõned parandused teha.
Lahinguväli nägi ilusal suveõhtul välja selline :
Õõtsadele sai keevitatud pisuke tugevdus ja tänu Eikile on tagasilla suured ja väikesed puksid kah pisut tugevamad kui originaalid:
Kokkuvõttes on tagasild igatipidi nüüd timmitav :
Ja kõik see siis selliste lisavidinate abil, jäi üsnagi kultuurne mis :
e28
'Kuna Riia sõit jääb sel aastal ära
, siis otsustasin teha pisut elektriarendustöid lisaks. Projekt kannab nime, kaablid küljekarpidest eemale ja ümberränne kardaani tunneli peale. Samas eelvalmidus kaitsmejura ümberrändega keskkonsooli.
Päeva järellause : Vastikud ligased ja kleepuvad juhtmed, rsk, kes toppis tehases sellist lögast teipi nende ümber ah ? !!

Päeva järellause : Vastikud ligased ja kleepuvad juhtmed, rsk, kes toppis tehases sellist lögast teipi nende ümber ah ? !!
e28
Nuhnii, aina hullemaks läheb, auto on juba nii laiali igatpidi, et kokku enam kas saabgi 
Reduktor oma vidinatega näeb sellisena välja:

osavam vaatleja näeb ka tuulutuse kinnitust
tagumised amordid hakkavad sellised välja nägema sel korral H & R :

Elektrijuhtmestik on tagantpoolt kuni armatuurini valmis, auto on igat träni täis, pilt tehtud pisut varem
:

Sellest pildist ei saanud ma hästi aru

et varjata toimuvat kuni lõpuni, siis üks kiire silmapete asjast :

ja mõned tegemised on siiamaani lõpetamata :

Reduktor oma vidinatega näeb sellisena välja:
osavam vaatleja näeb ka tuulutuse kinnitust
tagumised amordid hakkavad sellised välja nägema sel korral H & R :
Elektrijuhtmestik on tagantpoolt kuni armatuurini valmis, auto on igat träni täis, pilt tehtud pisut varem

Sellest pildist ei saanud ma hästi aru
et varjata toimuvat kuni lõpuni, siis üks kiire silmapete asjast :
ja mõned tegemised on siiamaani lõpetamata :
Viimati muutis Cardo, 02 Aug 2010 22:59, muudetud 1 kord kokku.
e28