12. leht 18-st

Postitatud: 07 Aug 2009 13:28
Postitas nuga
Piduriõli võib sisselaskesse saada läbi vaakumvõimendi, aga hüdralulise süsteemi pomm ei tohiks nagu sisselaskega seotud olla :roll:

Kellukesest on kahju :cry:

Postitatud: 07 Aug 2009 13:58
Postitas trevi
e23 pidurisüsteem ei ole jah mootoriga mitte ühtegi torupidi seotud.

Postitatud: 07 Aug 2009 14:36
Postitas mart154
tagumises sumpapütis, perfotorude ümber kasutatakse isolatsiooni/mürasummutusmaterjalina terasvilla.

Arvatavasti on siis perfotorud lihtsalt otsa saanud seal sees.

Postitatud: 07 Aug 2009 16:28
Postitas Impsionu
Eks ma lasen selle piduri süsteemi kuskil spetsialistidel ülevaadata. Mingi ilgem kamm seal on, pidurdades toimub asi sedasi, et alguses peab suht suure jõuga vajutama ja siis ka ei pidurda, seejärel hetk hiljem vajub pedaal veidike jala all ja siis nagu toimiks ka võimendus, kuid siis oleks justkui pidur liiga järsk. Piduripommiga on selline lugu, et seal on mingi toru mille otsas on ventiil, sealt peaks süsteemi õhku juurde saama lisada, sealt tuleb igaljuhul õli välja kui ventiil eest võtta või alla vajutada. Ei oska kommenteerida.
Sumpaga võib see jama olla küll. Eks sellele keskendun ka millalgi põhjalikumalt.

Postitatud: 07 Aug 2009 16:58
Postitas pisike528
Kui pumpama peab eks siis pomm õhtul

Postitatud: 14 Aug 2009 20:33
Postitas Impsionu
Vahepeal toimus sündmus, milleks ma seda autot olen ehitanud kolm suht pikka aastat(ja ikka ei ole veel tegelikult hea). Vahepealne lahusolek ei seganud õnneks.
Enne sai siin esiklaas ära vahetatud ja sai tehtud mootorile diagnost. Ei hakka siinkohal seda lahkama. Ütleme, et peaaegu korras :grin:

Aga sündmusest endast natuke, sai kooselu oma lapse emaga, ametlikuks tehtud. Nüüd siis oleme kõik ühise nimega perekond :cool:
Mõned pildid ka(kahjuks autost häid pilte pole veel minuni jõudnud):
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 14 Aug 2009 21:44
Postitas karlerik
Nüüdsiis jääb auto lõplikult sinu perre, siis su laste perre jne. jne.
Õnne!

Postitatud: 14 Aug 2009 22:10
Postitas Impsionu
karlerik kirjutas:Nüüdsiis jääb auto lõplikult sinu perre, siis su laste perre jne. jne.
Õnne!
Tahaks väga loota. Tänud.

Postitatud: 16 Aug 2009 16:55
Postitas Impsionu
Veel pole kindlalt otsustanud kus lasen tööd teha ja mida saaksin ise teha, seega tahaksin väga nõu saada siinselt rahvalt.
Nimelt tahaks enne auto seisma jätmist lasta ära vahetada tagumised sillatala puksid(puksid endal olemas), pidurid korda teha(ilmselt on vaja seda vaakum reservuaari ja võibolla ka abs-i andureid, kust leida/mida teha?). Ja lisaks oleks vaja esisillas mõned asjad ära vahetada, võib juhtuda, et üks püstak ja mõned puksid(tuleks ühesõnaga ülevaadata). Ahjaa, tagumisi amorte on ka vaja, küsisin ühest kohast kasutatuid(teantean) ning seal olid olemas korralikud kollased amordid. Äkki kannatab proovida kasutatuid?
Järgmisest nädalast tahaksin hakata asjadega tegelema. Nii et igasugune nõu oleks teretulnud.

Tänan!

Postitatud: 16 Aug 2009 18:50
Postitas Ruut
Pukse vahetaks suvalises korraliku varustusega töökojas. Piduripomm osta B-osa (Febi toodang maksis veidi alla tonni) ja vaheta ise. Kui need kollased amordid on Bilsteini või Koni toodang ning on korralikud ja hea hinnaga, siis mina julgeks need võtta. Eelnevalt peaks veenduma, et nad sinu vedruga sobivad (madaldus vs standard). Korrasoleku kontrolliks käiks pärast ülevaatuspunkti amordistendist läbi.

Postitatud: 16 Aug 2009 19:44
Postitas Impsionu
Selge, väga hea vastus. Kas neid piduripomme ka kuskil kohapeal on? On kellegil kogemust?
Eks pean neid amorte vähe lähemalt jah uurima, mis toodang ja mis nägu.

Postitatud: 17 Aug 2009 06:22
Postitas Valdek
hüdroakumulaatorit eelista Febi toote asemel ZFi oma. Hind on ka natukene soodsam.

Postitatud: 27 Aug 2009 23:43
Postitas Impsionu
Leidisn veel kaks pilti, kuid kahjuks rohkem vist ei tehtudki autost jäädvustusi eriti:

Pilt
Pilt


Hetkel auto remondimeeste käes. Tehakse pidurid korda ja veermiku kõpitsetakse. Ilmselt läheb vahetusse piduripomm, lisaks vahetatakse ära tagasilla suured puksid ja mingi vidin jõuülekandes, sest oli tunda gardaani loksu(eks kommenteerin seda hiljem) ja üleüldse vaadatakse veermik üle, mis vajab veel vahetust.

Postitatud: 28 Aug 2009 11:17
Postitas Ammy69
Kena kena... õnnitlused ka miu poolt.

Postitatud: 19 Sept 2009 23:09
Postitas Impsionu
Auto käes. Vahetusse läksid tagasilla tala puksid ja piduripomm. Kuna tegemist veel palju tagasillaga just, siis esialgu vahet ei tunne. Järge ootavad tagasillas järgmised asjad: piduri kettad, klotsid, piduri kaitseplekid, rattalaagrid ja amordid mis on juba ka olemas. Ülejäänute asjadega läheb veidi aega, korraga kõike osta ei jaksa. Kevadeks loodaks nende asjadega ühelepoole saada, eks ole näha kas see ka nii läheb.
Lisaks tegin kindlustuse veel kuuks, et äkki hoiab ilma ja saab sõita. Edevusest panin ka suured rattad alla(tegelik põhjus on see, et teised rehvid olid suht palju kulunud juba ja plaanis nendega ikka Saksamaale kunagi minna).
Krt ikka tundub sõita kahtlane, pidurdades on ABS-i ragin enne peatumist ja pedaal pole ka päris õige minuarust. Samas jube kahtlane kas ikka pean need laagrid ära vahetama, kas on võimalik et hammasvööd on mädad ja abs-i andurid ei saa inffi, laagrid ise ju korras. Miks ma seda arvan on see, et seal taga on kõik jube roostes millegi pärast :roll:
Ah eks siis selgub asjade käigus. Igatahes midagi tuleb ette võtta, ka esimeste püstakutega on jama kui palju. Nii palju parraku korraga ettevõtta ei kannata. Nendega peab ootama kuni järgmise talveni ehk.

PS: Äkki prooviks ABS-i andurid ära vahetada esiti? :D Kellegil on laenata ?

Postitatud: 22 Sept 2009 07:21
Postitas pisike528
Hammasvööd võivad vabalt roostet täis olla

Postitatud: 22 Sept 2009 21:18
Postitas Impsionu
Seda arvan isegi.
Täna panin ühe kasutatud/uue amordi alla ja tundub, et midagi on väga valesti, sest koju jõudes paukus see pool taga ja ratas on suht koopas. Ainuke asi mis valesti sai olla on see, et tegemist ei olnud E23 amortidega vaid vist E24 omadega(erinevus selles, et alumisel puksil on sõrm E23-l pikem ja läheb pessa). Ma panin ta ainult poldile istuma. Eks homme uurin mis värk on. Lisaks 1000.- amordid olid ikka väga kehvakesed, alguses ei näinudki. Võibolla töötavad ilusti, aga vedru kann oli ühel veerand tiiru ulatuses auguline. Ühesõnaga vana tõde jällegi, et oled nii rikas kui palju vanu asju osta jõuad. Oeh peab ikka uued ära tellima, aga kuna neid ei ole enam Eestimaa peal saadaval, siis tuleb tehase tellimus teha :evil: ja maksavad ka kenasti....
Deem lootsin veel oktoobri lõpuni sõita, või nii kaua kuniks ilma jätkub, aga nüüd tundub et tuleb varajane puhkus autole. Peab hakkama tõsiselt tööle jälle...

Postitatud: 23 Sept 2009 21:05
Postitas Impsionu
Siiski panin mõlemad amordid alla. Välja tuli veel üks erinevus, amordid nimelt ise lühemad(umbes 1cm) vedrud mul muidugi ju originaali omad. Paukumise põhjus siis ilmselt selles, et amort käis lihtsalt põhja? Päris hästi ise nüüd aru ei saa, sest panin nüüd mõlemale kummi ribad vedrudele vahele ja hetkel kannatab sõita(isegi päris hea on, sest eelmised amordid olid päris kindlasti tehase omad siiamaani all :shock: ).
Siiski ma ei usalda seda seadistust ja uued õiged amordid(siiski gaasikad, siiamaani all ju õlikad olnud) on tellitud, kohale peaksid jõudma 2,5 nädala pärast.
Lähen käin Hiiumaal ära nendega, mis hetkel all on, eks siis vaatan kas jõuan ilusti tagasi ka...

Postitatud: 23 Sept 2009 21:10
Postitas pisike528
Kui amort lühem kui stock oma siis ei tohiks ju käia

Postitatud: 23 Sept 2009 21:22
Postitas Impsionu
Amordi käik ju ka lühem. Ega vedru ei hoia ju? Ausaltõeldes ma ei saa ise ka päris täpselt aru, miks üks pool paugub ja seal pool on ka koopa ja ratta vahe väiksem kui teisel pool. Igatahes praegu jääb nii ja siis kui saan õiged kätte katsetan edasi.