12. leht 20-st
Postitatud: 31 Aug 2013 20:26
Postitas JanekEnde
Korralik vs vana
Sõber ukerdas kaameraga ja küünarnukiga arvatavasti läks nupu pihta ja uks lukku. Kangutades andiski otsad. Hea, kui varujuppe on kohe võtta.
Postitatud: 04 Sept 2013 12:29
Postitas JanekEnde
Täna keevitasin tagumise püti ära, serv oli natuke puruks. Nüüd ei lörise nii palju

Kasutaja mis-w2rk-on käest sain katuseraami laenata. Nädalavahetusel toon korralikuma kapoti, saab seda tegema hakata millalgi.
Selline ta siis praegu on

Postitatud: 09 Sept 2013 00:58
Postitas JanekEnde
Nädalaga 900 km maha sõidetud

sai Viljandis käidud ning pühapäeva õhtul veel Tallinnas kapoti järel, sinna hulka igasugu linnasõidud ja väiksemad otsad. Esimesed rehvid varsti läbi, välimised ääred siledad. Reedel lähen ostan korralikud ning vahetusse.

Postitatud: 10 Sept 2013 21:29
Postitas meelis k
Ja need uued rehvid ei kulu ebaühtlaselt, kuigi praegused seda teevad?
Postitatud: 10 Sept 2013 23:31
Postitas JanekEnde
Vanad rehvid olid tagant seestpoolt kulunud, praegused pole siiamaani kulumismärke näitanud. Eks see näha ole esimeste puhul, kui kulub, siis peab sillastendi külastama. Üks õõts tahab nagunii vahetust saada. Eesmised sussid just uueväärsed polnud, kui need veljed sain, olid juba enne suht kulunud ääred. Nüüdseks juba peaaegu sile.
Difripadja saan ehk reedeks kätte, vaatab kas lasen vahetada või teen ise järgmine nädal ära. Kardaani vahemuhvil ka väiksed praod sees, õnneks uus vedeleb ammu pagassis. Põhja all said mõned lahtised plekid ka kinni pandud. Homme õlitan kojameestehoovastiku ära. Uusi kettaid ette vaja, visco sidurit ja jahutusvedelik ära vahetada. Tegemist on selle autoga maa ja ilm.

Postitatud: 14 Sept 2013 02:30
Postitas JanekEnde
Hoovastik sai tehtud, natuke läks paremaks. Difripadi ja kinnitus läksid uued.. nagu arvata võis, oli vana padi tehase oma.

Vana padi pudenes kolmeks jupiks, ulme. Kuradi hea on sõita nüüd, käiguvahetustel vaikus majas, ei mingeid kolkse.
Reedene kruiis:
http://www.youtube.com/watch?v=SJM7_ZnT ... e=youtu.be
Postitatud: 28 Sept 2013 02:07
Postitas JanekEnde
Eile käisin rehvijahil, midagi meelepärast ei leidnud. Täna sain ning ees ka nüüd 205/55 korralikud kasutatud rehvid. Ühe summutitripi vahetasin ära ning ventiilikorgid ostsin ka uued, vanad olid kõik erinevad. Tagumise püti ning kere vahele toppisin kaks kummiriba mõlemale poole, enne pütt kolksus vastu. Spidokal tuli ette 199999 ning sinna ka jäi

ju siis kiilus kinni midagi, väga imelik. Käisin pleku juures ka.. tema hinnangul saab uksed enam-vähem paika. Lasen juba juhipoolsed samuti üle vaadata ning kapoti ära vahetada (kui tolle värvitud jne saan).
Selline põhi siis on:
Nagu näha siis summutijooks ka mädaneb, mõttes on uued torud ning simonsi reso ja tagumine pütt. Aga seda enne järgmist suve arvatavasti ei juhtu.
Postitatud: 14 Okt 2013 17:18
Postitas JanekEnde
Praegu ootan põllelisa... kätte saaks, siis läheb külge. Varurattakoopa võtan ka ette ning teen pagassis ära. Roostest puhtaks, tsink + mastiks peale. Koolis väga igav hakkab, siis võib-olla lähen keevitusega auto kallale, mõned kohad vajavad uut plekki.
Salongipuhur teeb vahepeal kahtlasi hääli, mõttekam ikka vana korda lasta teha.
Auto vastu huvi ka tuntud, aga ei tea, väga ei raatsi müüa.
Natuke tööd tehtud:

Postitatud: 14 Okt 2013 17:56
Postitas rean
Maei usu , et see tsink midagi aitab .
Sisepindadele mastiksit ei kanta , see on rohkem põhja alla kivide kaitseks mõeldud .
Lase kettaga rooste haljaks , roostesurmaga roostepoorid üle , peale toimimisaega 24h lased trelli ja harjaga uuesti haljaks , võtad kahekomponentse epokrundi , segad kõvendajaga piisava koguse ja võid pintsliga peale kanda 2> kihti .
Kivistub ära ka 2-3 cm segatust järgi jäänud krunt , pärast võid haamriga purustada seda
Ise muidugi väga ei usu roostekohtade taastamisse , kindlam on siiski rellakas ja keevitus . Epokrunt hoiab seda kõikke pisut kauem kinni .
Postitatud: 14 Okt 2013 18:24
Postitas JanekEnde
No eks vaatab seda, õpetajaga konsulteerima

hetkel ühel Polol tagatiivad vaja vahetada. Hästi välja tuleb, siis teeb bemmile ka natuke keevitust. Vahetan ehk karbidki ära

Värvimine on mul suht käpas, keevitus pole samuti keeruline.
Polol värvisin tiiva ära.
Vana W123 mersut lammutasin ka mõni nädal tagasi, igalpool sai kruvika läbi

Postitatud: 16 Okt 2013 11:38
Postitas JanekEnde
Tore hommik, kui istud autosse ja siduripedaal on pehme..

Vedelikku oli potskas alla poole, panin täis, pumpasin pedaali tund aega ja ei midagi

Selle potsiku all on tihend, sealt õrnalt lekib. Võib selles viga olla või tõesti uue sidurikomplekti peale mõtlema?

eile toimis auto ilusti..
Postitatud: 18 Okt 2013 07:40
Postitas rean
Pedaalisilinder 32.-
Töösilinder 19,20.-
Kui odavamalt on vaja siis rem komplektid ehk uued tihendid 4,23 .- ja 5,18 .-
Kui sisud on lihtsalt vahetatavad , siis on odavam kindlasti viimane varjant . Ise vahetada pole üritanud aga oleks vaja ette võtta küll .
Postitatud: 18 Okt 2013 11:40
Postitas JanekEnde
Vahetan kõigepealt selle tihendi ära kapoti all. Kui selles viga pole, siis peab silindritega jamama

kus kohas sellise hinnaga saab?
Postitatud: 18 Okt 2013 13:08
Postitas rean
Ladu24 pakub selliseid asju , teised kukuvad silmi pööritama sellise küsimuse peale .
Genekale sai ka sealt puksid ostetud mingi 4-5 euri läks , um pakkus 35 euri

Teised oma kataloogidega pööritasid jälle silmi ..(pukside kohapealt)

Postitatud: 18 Okt 2013 13:46
Postitas JanekEnde
Olgu, tänud

eks juppidega ongi nii, et mõnedel polegi pakkuda või siis hinnad on ulmed..

Postitatud: 18 Okt 2013 15:50
Postitas Kristjan S
Võid minu teema alt lugeda, endal oli hiljuti sama probleem. Piisas remondikomplektist.
Postitatud: 18 Okt 2013 19:27
Postitas JanekEnde
Ok!

Postitatud: 24 Okt 2013 16:00
Postitas JanekEnde
Lõpuks sain tõstuki peale.. kruttisime siduri peasilindril nipli lahti, pedaal alla, vedelikku tuli. Proovisime paar korda õhutada, ei midagi, pedaal ikka pehme. Mansett või mansetid läbi, palju neid on üldse, üks või mitu?

Mõttekas oleks juba peasilinder ka ära vahetada, uus asi ikka kindlam.
Edit: njah, peab ikka terve silindri ostma, mansette eraldi ei saa.. Alustan siis siduri töösilindri vahetusest, kui sellest abi pole, siis pedaali juures ka uue vastu vahetama. Krt ei võinud mõni rehv puruks minna vms..
Tarneaeg 2-3 nädalat, normaalne.
Postitatud: 28 Okt 2013 10:04
Postitas rean
Laos oli mõlemale rem komplektid olemas !
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/224/100050,0
5-6 euri komplekt , tarneaeg 1-3 tööpäeva .
Iseasi muidugi on see , kui lihtne neid vahetada on

Postitatud: 28 Okt 2013 10:18
Postitas JanekEnde
Leidsin eile selle peasilindri üles. Aga krt, tellida saan nädala lõpus, kuna kohustuslik paroolimuudatus oli vaja teha mingi aeg internetipangas ja nüüd ei mäletagi parooli

Saan ehk M-Tech I rooli ka, kui hästi läheb

Põllelisa lubati ka see nädal ära saata, eks näis. Eelmine nädal proovisin autot käima ka panna, ei läinudki raibe. Laadisin aku ära, ikka ei midagi

Spidoka võtsin ka kodus lahti ja kruttisin 200k peale, ehk hakkab jälle normaalselt tööle..