12. leht 33-st

Postitatud: 19 Mär 2007 23:32
Postitas Cardo
Minuteada ei ole vajadust lakkida, kuna kuulprits muudab pindmise alukihi nn tihedamaks ja poorid pekstakse kinni.

Postitatud: 20 Mär 2007 10:14
Postitas nuga
Jätan nii nagu on, lakkima ei hakka, küll aga mõtlesin trelli otsa käiva nailonharjaga veel üle käia, et pinnad veel ilusamaks ja siledamaks saada.

Postitatud: 20 Mär 2007 14:02
Postitas raimo
nailonhari jätab ju triibud sisse?

Postitatud: 20 Mär 2007 14:06
Postitas nuga
raimo kirjutas:nailonhari jätab ju triibud sisse?
Hmm, pr rääkis kah seda just, aga mul küll ei jäta. Traathari jah jätab triibud, sellest ma saan aru, aga nailon... :?

Pilt kah paari aasta tagusest tööst:
Pilt

Postitatud: 20 Mär 2007 14:08
Postitas raimo
hmm, ma lasin alumiiniumi viimati, vast sellepärast. malmi vist polegi proovinud ...

Postitatud: 22 Mär 2007 14:03
Postitas e28hai
klapikambrikaan ongi alumiinium =)

Postitatud: 23 Mär 2007 12:21
Postitas nuga
Mootoripoolega on niipalju arenguid, et väntvõll on lihvitud ning uued kepsu- ja raamsaaled muretsetud (mõlemad +0,25mm remontmõõdus).
Silindrite mõõtmisel tuli välja, et neljanda silindri seinas on täke sees ja see on ka teistest oluliselt rohkem kulunud, 0,25mm remontmõõtu ei andnud enam välja isegi, peab 0,50mm peale minema. Otsustasime kindluse mõttes enne kolbide tellimist silindrid remontmõõtu ära puurida, välistamaks situatsiooni, et pärast ei tule isegi 0,50mm remontmõõdust välja :?

Aaa ja mootoriplokk sai vahepeal ilusa musta katte. Tänud Tõnisele :D

Postitatud: 02 Apr 2007 23:06
Postitas nuga
Vahepeal polegi nagu eriti midagi teinud :?
Suurima asjana panin kokku kojameestesüsteemi ja lõpetasin salongiventikaga seonduva:
Pilt
Pilt

Mootori poole pealt ootan kolbe. Kõikidest uuritud kanalitest sain positiivse vastuse vaid UM'st ja W&N'st. Kuna W&N'i pakkumine oli 4500 eeku odavam, siis valisin selle :P

Postitatud: 03 Apr 2007 08:13
Postitas Silwer
Millist kolbi siis kasutad? Mis see komplekti hind tuli?

Postitatud: 03 Apr 2007 08:33
Postitas nuga
Silwer kirjutas:Millist kolbi siis kasutad? Mis see komplekti hind tuli?
Ei hakanud sinna midagi muud aretama, läheb 323'e originaalkolb +0,50mm remontmõõdus. W&N'i hind tuli 10200 eeku ja UM'i pakkumine oli 14500 suure soodukaga :roll:

Postitatud: 03 Apr 2007 08:42
Postitas Silwer
325i kolb oleks odavam olnud (u. 7000 eek) ja oleks kubatuuri ka kohe saanud 2,6 liitri peale... :)

Postitatud: 03 Apr 2007 08:48
Postitas nuga
Silwer kirjutas:325i kolb oleks odavam olnud (u. 7000 eek) ja oleks kubatuuri ka kohe saanud 2,6 liitri peale... :)
Selliseid katsetusi hakkan bauri mootori kallal järgmine talv läbi viima :lol:

Postitatud: 12 Apr 2007 16:00
Postitas nuga
Viimaks siis asi nii kaugel, et võiks hakata uue mootori alumist poolt kokku panema:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 12 Apr 2007 17:00
Postitas Silwer
Mis mõõtu silindrid puurid? 80,500?

Postitatud: 12 Apr 2007 17:02
Postitas nuga
Silwer kirjutas:Mis mõõtu silindrid puurid? 80,500?
Peaks vist nii minema jah.

Postitatud: 12 Apr 2007 18:13
Postitas Silwer
Mina tegin enda autol tootja poolt soovitatava 2 sajandiku asemel 5 sajandikku - ei viitsinud järgmised 100000km mootorit sisse sõita...

Postitatud: 13 Apr 2007 08:00
Postitas Arvo
nuga kirjutas: Ei hakanud sinna midagi muud aretama, läheb 323'e originaalkolb +0,50mm remontmõõdus. W&N'i hind tuli 10200 eeku ja UM'i pakkumine oli 14500 suure soodukaga :roll:
Hind on küllaltki :shock: Sa Ebayl silma peal ei hoia? Neid 2,3 l kolbe on ikka aegajalt müüdud seal.

Postitatud: 13 Apr 2007 09:49
Postitas nuga
Paar aastat olen ikka pidevalt silma peal hoidnud, aga uusi m20 kolbe pole kordagi müügil näinud :?

Kolvide hinnad on kräbedad jah, aga ega teisi häid variante polnud.
Vanade kolbidega poleks olnud mõtet mootorit kokku panna. 5 kolbi olid oma normi ära kulunud, 1 oli silindriseinas oleva täkke tõttu täiesti tuksis.
Ploki vahetus poleks kah eriti hea variant olnud kuna esiteks oleks parema ploki leidmine suhteliselt küsitav ja teiseks on mu praegune plokk antud auto originaalosa, st. mootori ja kerenumbrid kattuvad. See juba on antud projekti mahukust arvestades väärtus :)

Postitatud: 13 Apr 2007 09:57
Postitas Silwer
Suht viletsa disainiga on see originaal kolb. See muhk seal kolbi peal teeb rohkem pahandust kui head. Aga kui nii on tehases ettenähtud ju ta siis toimib piisavalt hästi...

Postitatud: 13 Apr 2007 10:01
Postitas nuga
Silwer kirjutas:Suht viletsa disainiga on see originaal kolb. See muhk seal kolbi peal teeb rohkem pahandust kui head. Aga kui nii on tehases ettenähtud ju ta siis toimib piisavalt hästi...
Tegelikult ongi e21 kolb täiesti sile ja minu uus kolb on e30'e oma. Ainuke vahe ongi neil selles kõrgenduses, mis tõstab surveastme 9,5'lt 9,8'le.